Η ΔΑΚΕ τεχνικων του ΟΛΠ ανταποκρινομενη στις αναγκες των καιρων προσφερει στα μελη,και τους φιλους,ενα δικτυακο τοπο,που θα εξυπηρετουνται οι αναγκες ενημερωσης,τοσο σε υπηρεσιακο οσο και σε συνδικαλιστικο επιπεδο.
Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015
Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014
Επικοινωνία Σαμαρά-Κινέζου πρωθυπουργού για ολοκλήρωση φιλικού διακανονισμού ανάμεσα σε ΟΛΠ και Cosco
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Λι Κετσιάνγκ είχε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς. Ο πρωθυπουργός της Κίνας εξέφρασε την ικανοποίησή του στον Έλληνα πρωθυπουργό για την ολοκλήρωση του φιλικού διακανονισμού ανάμεσα στον ΟΛΠ και την Cosco
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Κινέζο ομόλογό του Λι Κετσιάνγκ είχε σήμερα ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς
Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρωθυπουργός της Κίνας εξέφρασε την ικανοποίησή του στον Έλληνα πρωθυπουργό για την ολοκλήρωση του φιλικού διακανονισμού ανάμεσα στον ΟΛΠ και την Cosco, συμφωνία που οδηγεί σε πρόσθετες επενδύσεις ύψους 230 εκ ευρώ στο λιμάνι του Πειραιά και τη δημιουργία 1000 θέσεων εργασίας.
Ο κ. Κετσιάνγκ επανέλαβε την πρόθεση της κινεζικής πλευράς για επιπλέον επενδύσεις καθώς και τη συμμετοχή της Cosco στη διαδικασία αποκρατικοποίησης.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη δικτύων ταχείας διασύνδεσης του λιμανιού του Πειραιά με την ανατολική και κεντρική Ευρώπη μέσω σιδηροδρομικών και οδικών υποδομών στις οποίες η Κίνα είναι πρόθυμη να συμβάλει επενδυτικά προκειμένου να καταστεί το λιμάνι πύλη διασύνδεσης της Ασίας με την Ευρώπη.
Οι δύο ηγέτες συζήτησαν και για άλλα επενδυτικά θέματα όπως το ελληνικό πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και τη συμμετοχή κινεζικών εταιρειών σε ενεργειακά και κατασκευαστικά έργα.
Ο Αντώνης Σαμαράς ευχαρίστησε τον Λι Κετσιάνγκ για τη συνεχή εμπιστοσύνη και την έμπρακτη υποστήριξη της Κίνας στη χώρα μας και ο Κινέζος πρωθυπουργός από την πλευρά του επανέλαβε την προσήλωσή του στους στενούς δεσμούς των δύο χωρών και στην προσωπική φιλία του με τον Έλληνα πρωθυπουργό.
Σάββατο 2 Αυγούστου 2014
Σάββατο 19 Ιουλίου 2014
ΟΜ.Υ.Λ.Ε. για Cosco: «Ανάπτυξη βασισμένη στο αίμα των εργαζομένων»
Η ΟΜ.Υ.Λ.Ε. και τα συνδικάτα του Ο.Λ.Π «εδώ και
τέσσερα χρόνια καταγγέλλουν τις μεσαιωνικές εργασιακές σχέσεις που έχουν
μετατρέψει την προβλήτα 2 της ΣΕΠ σε σύγχρονη 'γαλέρα’», αναφέρει σε ανακοίνωσή
της η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜ.Υ.Λ.Ε.). Σύμφωνα με την
Ομοσπονδία «δυστυχώς, η Cosco
συνεπικουρούμενη από την κυβέρνηση και προσωπικά τον Πρωθυπουργό κ. Σαμαρά, ο
οποίος επισκέφτηκε πέντε φορές μέσα σε ένα χρόνο την ΣΕΠ (Cosco) επιμελώς αποκρύπτουν την κατάσταση
αυτή.
Αρνούνται να απαντήσουν στα στοιχεία που έχουμε καταθέσει, ότι στην προβλήτα που δραστηριοποιείται η Cosco – ΣΕΠ, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Γάνδης είναι η μοναδική στην Ευρώπη που λειτουργεί χωρίς το συνταγματικό δικαίωμα συνδικαλιστικής δράσης και στοιχειωδών εργασιακών δικαιωμάτων».
Σήμερα, οι ίδιοι εργαζόμενοι που διατίθενται μέσω ιδιωτικής εταιρίας στην Cosco «απεκάλυψαν με τον πιο έντονο τρόπο, τον εργασιακό μεσαίωνα που χρόνια τώρα βιώνουν όπως διαπιστώνεται μέσα από τα αιτήματα που κατέθεσαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι.
Ως συνδικάτα των Λιμανιών, «σεβόμενοι πλήρως την αυτονομία δράσης των εργαζομένων και την κατοχύρωση τους με δημιουργία συνδικάτου, βρισκόμαστε όπως κάναμε από την πρώτη στιγμή αλληλέγγυοι στον ΑΓΩΝΑ τους.
Καλούμε την κυβέρνηση και προσωπικά τον πρωθυπουργό να δώσει τέλος στο κάτεργο της Cosco και να σταματήσει να το διαφημίζει.
Με συνέπεια και απόλυτο σεβασμό στην βούληση των εργαζομένων, θα συνεχίσουμε τον αγώνα να ανατραπεί το εργασιακό καθεστώς τύπου Cosco που δυσφημεί την χώρα μας σε ολόκληρη την Ευρώπη», καταλήγει η Ομοσπονδία.
Αρνούνται να απαντήσουν στα στοιχεία που έχουμε καταθέσει, ότι στην προβλήτα που δραστηριοποιείται η Cosco – ΣΕΠ, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Γάνδης είναι η μοναδική στην Ευρώπη που λειτουργεί χωρίς το συνταγματικό δικαίωμα συνδικαλιστικής δράσης και στοιχειωδών εργασιακών δικαιωμάτων».
Σήμερα, οι ίδιοι εργαζόμενοι που διατίθενται μέσω ιδιωτικής εταιρίας στην Cosco «απεκάλυψαν με τον πιο έντονο τρόπο, τον εργασιακό μεσαίωνα που χρόνια τώρα βιώνουν όπως διαπιστώνεται μέσα από τα αιτήματα που κατέθεσαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι.
- Δεν υπάρχουν ΣΣΕ
- Δεν τηρείται η νομοθεσία περί βαρέων ανθυγιεινών
- Δεν πληρώνονται για εργασία (καβοδεσία) καθώς και για υπερωρίες και εργασία Σαββάτου και Κυριακής – Αργιών
- Δεν καταβάλλονται τριετίες
- Δεν δηλώνονται εργατικά ατυχήματα και μεταφέρονται με ιδιωτικά αυτοκίνητα
- Δεν καταβάλλονται δεδουλευμένα».
Ως συνδικάτα των Λιμανιών, «σεβόμενοι πλήρως την αυτονομία δράσης των εργαζομένων και την κατοχύρωση τους με δημιουργία συνδικάτου, βρισκόμαστε όπως κάναμε από την πρώτη στιγμή αλληλέγγυοι στον ΑΓΩΝΑ τους.
Καλούμε την κυβέρνηση και προσωπικά τον πρωθυπουργό να δώσει τέλος στο κάτεργο της Cosco και να σταματήσει να το διαφημίζει.
Με συνέπεια και απόλυτο σεβασμό στην βούληση των εργαζομένων, θα συνεχίσουμε τον αγώνα να ανατραπεί το εργασιακό καθεστώς τύπου Cosco που δυσφημεί την χώρα μας σε ολόκληρη την Ευρώπη», καταλήγει η Ομοσπονδία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
















