Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Οταν ο Καραμανλής έμαθε ότι τον παρακολουθούσαν

10.11.2013

To βράδυ της 10ης Μαρτίου 2005 όλα φαίνονταν ομαλά. Ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής απουσίαζε στη Μαδρίτη σε επίσημη επίσκεψη, ενώ ο Ολυμπιακός του Σωκράτη Κόκκαλη έδινε ένα πολύ ενδιαφέρον ευρωπαϊκό παιχνίδι, το οποίο παρακολούθησε από την πολυτελή σουίτα του στο μόλις ανακαινισμένο λόγω Ολυμπιακών Αγώνων Στάδιο Καραϊσκάκη ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Γιώργος Κορωνιάς. Η εταιρία του ήταν χορηγός της θρυλικής ποδοσφαιρικής ομάδας εκείνη την εποχή. Στην κορυφή της πολιτικής ατζέντας στο εσωτερικό ήταν ο νόμος με τον βασικό μέτοχο και η σύγκρουση της κυβέρνησης με επιχειρηματικά συμφέροντα. Η Διάσκεψη στην οποία μετείχε ο Καραμανλής στην ισπανική πρωτεύουσα είχε ως θέμα «Δημοκρατία - τρομοκρατία - ασφάλεια». Η βραδιά δεν εξελίχθηκε για τον Κορωνιά όπως ήθελε. Ο Ολυμπιακός αγωνιζόμενος για το Κύπελλο UEFA έχασε από την αγγλική Νιούκασλ με 3-1 μέσα στον Πειραιά, ενώ ο Κορωνιάς λίγο πριν από τη λήξη του αγώνα έλαβε ένα τηλέφωνο που τον τάραξε. Ενημερώθηκε από συνεργάτες του ότι βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του ο υπάλληλος Κώστας Τσαλικίδης, ο οποίος είχε ενημερώσει μέρες πριν τους προϊσταμένους του ότι βρέθηκε παραβιασμένο το λογισμικό της εταιρίας στις εγκαταστάσεις της Παιανίας. Αμέσως αναζήτησε τον διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου Γιάννη Αγγέλου και ζήτησε ραντεβού κατεπειγόντως στο Μαξίμου.

Ο Αγγέλου τηλεφώνησε στον Καραμανλή στη Μαδρίτη και τον ενημέρωσε για το περίεργο αίτημα. «Να μην είσαι μόνος σου. Φώναξε και τον Βουλγαράκη να είναι παρών στη συνάντηση ως αρμόδιος υπουργός Δημόσιας Τάξης» ήταν η οδηγία του. Ο Κορωνιάς επισκέφθηκε το Μαξίμου και υπό το βάρος της αποκάλυψης για τον θάνατο του υπαλλήλου του ενημέρωσε για τα ευρήματα της έρευνάς του: Μέσω της εταιρίας του παρακολουθούνταν η μισή κυβέρνηση Καραμανλή, με πρώτον τον ίδιο τον πρωθυπουργό και τη σύζυγό του Νατάσα. Ο Κορωνιάς έδειχνε μάλιστα έκπληκτος για τα ευρήματα και, όπως έγινε αργότερα γνωστό, είπε στους συνεργάτες του την περίφημη φράση «μπήκαν κλέφτες στο σπίτι μας». Γνώριζε προφανώς ότι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων γίνονταν παρακολουθήσεις για τον φόβο της τρομοκρατικής επίθεσης, ίσως όμως και να μην είχε αίσθηση ότι αυτό το δίκτυο χρησιμοποιήθηκε αργότερα για άλλους σκοπούς. Αλλά και αυτό δεν μπορεί να το πει κανείς με βεβαιότητα. Ο Καραμανλής δεν ανησύχησε για τον εαυτό του από την αποκάλυψη. Κρυψίνους όπως ήταν και είναι πάντοτε, φρόντιζε να μιλά λίγο στα τηλέφωνα και αυτό από καρτοκινητά των ανδρών ασφαλείας του, μπερδεμένα μάλιστα. Τη μία φορά έπαιρνε το κινητό του ενός, την άλλη το κινητό του άλλου. Προβληματίστηκε όμως έντονα όταν πληροφορήθηκε ότι η κυβέρνησή του είχε γίνει στο σύνολό της αντικείμενο παρακολουθήσεων και είχε πέσει θύμα υποκλοπών. Μόλις επέστρεψε, συγκάλεσε μια μίνι σύσκεψη στο γραφείο του με τη συμμετοχή των Μολυβιάτη - Ρουσόπουλου - Αγγέλου - Βουλγαράκη.



Οι υποψίες στράφηκαν αμέσως προς μία συγκεκριμένη πλευρά, αλλά με δεδομένο ότι εκκρεμούσε το ταξίδι Καραμανλή στις ΗΠΑ την άνοιξη της ίδιας χρονιάς και η συνάντησή του με τον πρόεδρο Μπους ο πρωθυπουργός θέλησε να χειριστεί το θέμα θεσμικά. Αν και του προτάθηκε να «ξεχάσει»  το επεισόδιο για να μην επιβαρυνθούν περαιτέρω οι διπλωματικές σχέσεις των δύο χωρών και τεθούν σε κίνδυνο εθνικά συμφέροντα, σε αυτό ήταν κάθετος: «Και τι θα λέμε αν μετά μερικά χρόνια αποκαλυφθεί ότι μας παρακολουθούσαν; Οτι δεν το είπαμε διότι...; Θα είμαστε υπόλογοι έναντι της Ιστορίας» είπε και σήκωσε το τριψήφιο. Κάλεσε τον ήδη ενημερωμένο υπουργό Δικαιοσύνης Αναστάση Παπαληγούρα και του έδωσε ρητή οδηγία: «Αναστάση, να δοθεί αμέσως η υπόθεση στη Δικαιοσύνη!» του είπε και τα πράγματα πήραν τη δικαστική οδό. «Δεν γινόταν αλλιώς! Αυτός ήταν ο σωστός δρόμος. Πήρα βάρος με το να κρατηθεί η υπόθεση μυστική έναν χρόνο ώσπου να ολοκληρωθεί η δικαστική έρευνα. Σκεφθείτε να μην το είχαμε αποφασίσει!» έλεγε χρόνια αργότερα στους συνεργάτες του.





Ο έντρομος πρεσβευτής



Θορυβημένος ο τότε Αμερικανός πρέσβης Ρίτσαρντ Ρις -εξαιτίας της αυτοκτονίας Τσαλικίδη-, μόλις κάθισε η σκόνη μήνες αργότερα, ζήτησε να δει τον πρωθυπουργό. Εκείνος τον δέχθηκε στο Μαξίμου, αλλά δεδομένου ότι η δικαστική έρευνα διαρκούσε προτίμησε να μην του πει τίποτε. Το ίδιο έκανε και ο πρέσβης για να μην «καρφωθεί». Ο Καραμανλής βεβαίως είχε αποκτήσει μια πρώτη εικόνα, γιατί η ΕΥΠ είχε εντοπίσει τα καρτοκινητά-σκιές και τις απολήξεις τους, αλλά η απόφασή του ήταν ειλημμένη. Η έρευνα κάποια στιγμή έκλεισε και τα ευρήματα ήταν εξόχως ενδιαφέροντα. Αυτό που έκανε εντύπωση στον πρωθυπουργό δεν ήταν ότι παρακολουθούσαν το τηλέφωνο της συζύγου του Νατάσας, καθώς σε αυτήν είχε δώσει το συγκεκριμένο κινητό, αλλά ότι οι υποκλοπείς της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας είχαν τεχνολογία για να παρακολουθούν και σταθερά τηλέφωνα, όπως αυτό του γραφείου του στην οδό Πλουτάρχου, όπου παλαιότερα έκανε τα μυστικά του ραντεβού.



«Πρόεδρε, βγες και πες ποιοι κρύβονται πίσω και πάμε να πάρουμε 50% στις εκλογές»

Οταν ο υπουργός Δικαιοσύνης έκανε γνωστό στον πρωθυπουργό ότι η δικαστική έρευνα ολοκληρώθηκε και υποδεικνύει συγκεκριμένο τρίγωνο του κέντρου των Αθηνών ως στρατηγείο των υποκλοπών, ο Καραμανλής συγκάλεσε μια μυστική σύσκεψη στο σπίτι του τότε υπουργού Επικρατείας Θόδωρου Ρουσόπουλου στο Παλαιό Ψυχικό. «Ο καθένας σας θα πει το κομμάτι του» τους έδωσε οδηγία με την προσθήκη να αναφερθούν χωρίς φόβο και πάθος στα ευρήματα της έρευνας. Ο Βουλγαράκης μάλιστα, πιο ενθουσιώδης από όλους, την ώρα που βρίσκονταν στην πόρτα για την αναχώρηση, λέγεται ότι είπε στον Καραμανλή: «Πρόεδρε, βγες και πες δημοσίως ποιοι κρύβονται από πίσω και πάμε να πάρουμε 50% στις εκλογές». Κατά βάθος ήξερε ότι αυτά δεν γίνονται, γιατί το επόμενο στάδιο θα ήταν η απαρχή για τη διακοπή ή για τη δοκιμασία των διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας - Αμερικής. Ρόλο πυροσβέστη μετά τη συνέντευξη Τύπου των τριών υπουργών ανέλαβε ο υπουργός Εξωτερικών Πέτρος Μολυβιάτης. Συναντήθηκε δημοσίως με τον πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα στο GB Corner της «Μεγάλης Βρεταννίας» και φωτογραφήθηκαν. «Πέτρο, εμείς δεν έχουμε σχέση» του είπε μόλις έκλεισαν οι κάμερες και σταμάτησαν τα φλας. Προφανώς και το Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν είχε σχέση. Οι υπόλοιποι όμως;

Την τελική απάντηση θα δώσει και επισήμως η δικαστική έρευνα, που βρίσκεται σε εξέλιξη.



Μανώλης Κοττάκης

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ενωτικό μήνυμα Σαμαρά: δεν είναι ώρα για εσωτερικές διαμάχες και διχασμούς

Η Δημοκρατία είναι πιο ισχυρή από όσο φαντάζονται οι εχθροί της
Ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έκανε προ ολίγου την εξής δήλωση:
Το ξέρουμε όλοι ότι η χώρα βρίσκεται σε εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή.
Και ότι ο λαός μας υπομένει τις μεγαλύτερες θυσίες.
Για να νικήσει την κρίση. Και να πετύχει την οικονομική του αναγέννηση.
Δεν είναι ώρα για εσωτερικές διαμάχες. Ούτε για ένταση.
Οι όποιες πολιτικές διαφωνίες λύνονται με διάλογο δημοκρατικό, όχι με διαφωνίες εμπρηστικές, ούτε με τη βία, απ΄ όπου και αν προέρχεται, και – πολύ περισσότερο – όχι με το αίμα. Που μας διαιρεί μέσα και μας εκθέτει έξω από την Ελλάδα.
Όπως συνέβη με την απάνθρωπη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, που κάθε Έλληνας καταδικάζει με απέχθεια.
Αγωνίζομαι και θα αγωνιστώ μέχρι τέλους για να τελειώσει η ανηφόρα των θυσιών του Ελληνικού λαού.
Όμως, η κατηφόρα της βίας καταστρέφει κάθε προοπτική να αποκτήσει η Ελλάδα εκείνο που της αξίζει: ανάπτυξη, ειρήνη και ευημερία. Ας σεβαστεί λοιπόν ο καθένας το λαό, τους κόπους και τις θυσίες του.
Και βεβαίως, αυτή η κυβέρνηση, είναι αποφασισμένη να μην επιτρέψει στους επίγονους των ναζί να δηλητηριάζουν την κοινωνική μας ζωή, να εγκληματούν, να τρομοκρατούν και να υποσκάπτουν τα θεμέλια της χώρας που γέννησε τη Δημοκρατία!
Η Δημοκρατία είναι πολύ πιο ισχυρή απ΄ όσο φαντάζονται οι εχθροί της!

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Ο Βενιζέλος …”γρουσούζεψε” τον «Κάπτεν Γουέι»

Δε μπορεί, αυτός ο Βενιζέλος έχει το χάρισμα του… Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Δεν πρόλαβε να παρασημοφορήσει τον «Κάπτεν Γουέι» Τζιαφού, τον επικεφαλής της Cosco, και το Κομμουνιστικό Κόμμα, τον «έφαγε». Ανακοίνωσε την αντικατάστασή τους, λίγα 24ωρα αφ’ ότου βρέθηκε στην Ελλάδα και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης τον υποδέχθηκε με παράσημα. Ελπίζουμε να είναι τυχαίο.
Επί της ουσίας, η αποχώρηση του κάπτεν, ο οποίος κρατούσε επί 15 χρόνια το τιμόνι της μεγάλης κινεζικής εταιρείας, δεν αλλάζει τους σχεδιασμούς για την Ελλάδα.
Το λιμάνι του Πειραιά είναι στρατηγική επιλογή για την Κίνα, οπότε οι επενδύσεις τους και το νέο σχέδιο πάνω από 200 εκατ. ευρώ που ανακοίνωσε ο Τζιαφού δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές.
Ο κάπτεν φέρεται να χρεώνεται την αδυναμία της εταιρείας να περάσει σε κέρδη από ζημιές αν και το Κόμμα λέει ότι αντικαθίσταται διότι έχει περάσει προ πολλού το όριο συνταξιοδότησης στελεχών. Ουσιαστικά πρόκειται περί απόλυσης με διπλωματικό τρόπο.
Χρέη προέδρου της China Ocean Shipping Group αναλαμβάνει ο Ma Zehua.
Δυστυχώς για τον κάπτεν Γουέι ο Μεγαλόσταυρος του Φοίνικα, του… κάθισε βαρύς.

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Πλήθος κόσμου στη συγκέντρωση συμπαράστασης των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στην ΕΡΤ - Δείτε το πρόγραμμα της ΝΕΤ live

Δίπλα - δίπλα στο προαύλιο της ΕΡΤ: ΠΑΜΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και αντεξουσιαστές - Συνεχής ενημέρωση
Πλήθος κόσμου στη συγκέντρωση συμπαράστασης των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στην ΕΡΤ - Δείτε το πρόγραμμα της ΝΕΤ live

Μεγάλο πλήθος κόσμου έχει συγκεντρωθεί από νωρίς το πρωί της Πέμπτης έξω από το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή όπου βρίσκεται σε εξέλιξη η συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Ξεχωριστή συγκέντρωση πραγματοποίησε το ΠΑΜΕ στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής, ενώ αργότερα τα μέλη του κατευθύνθηκαν προς το ραδιομέγαρο, στο πραύλιο του οποίου ενώθηκαν με τους διαδηλωτές του ΣΥΡΙΖΑ, του ΑΝΤΑΡΣΥΑ και των αντεξουσιαστικών κινήσεων. Μια εικόνα που δεν είχαμε ξαναδεί σε συγκεντρώσεις τουλάχιστον από τότε που ξέσπασε η κρίση στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα της ΕΡΤ αναμεταδίδεται από το Διαδίκτυο, την τηλεόραση του 902 και από το site της Ευρωπαϊκής Ραδιοτηλεοπτικής Ένωσης EBU σε αυτή τη διεύθυνση




15.15: Αντιπροσωπεία της EBU έρχεται στην Ελλάδα ζητώντας να συναντηθεί με τον Πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, για το λουκέτο στην ΕΡΤ. Αυτή τη στιγμή η EBU κρατάει «ζωντανή» την ΕΡΤ μεταδίδοντας μέσω δορυφόρου και Internet το σήμα της ΝΕΤ

14.44: Ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, Τζιμ Μπουμέλα απέστειλε στον Πρωθυπουργό της Ελλάδος την ακόλουθη επιστολή για το κλείσιμο της ΕΡΤ:

«Κύριε Πρωθυπουργέ,
Σας απευθύνω αυτή την επιστολή εκ μέρους της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, η οποία εκπροσωπεί 600.000 δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο για να σας εκφράσω την απογοήτευση και την κατάπληξη από την απόφαση της κυβέρνησής σας να χορηγήσει έκτακτες εξουσίες στον υπουργό Οικονομικών προκειμένου να σταματήσουν οι μεταδόσεις της ΕΡΤ από χθες τα μεσάνυχτα.
Καταδικάζουμε ανεπιφύλακτα αυτή την εξέλιξη, η πρώτη στην ιστορία της ευρωπαϊκής ραδιοτηλεόρασης, και καλούμε την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ενωση ( EBU ), να σας υπενθυμίσει τη δέσμευση την οποία έχετε, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Συνθήκη που υπογράψατε πριν πέντε χρόνια, με την οποία αναγνωρίζεται ο δημόσιος χαρακτήρας της ραδιοτηλεόρασης, της οποίας η ύπαρξη και η ανεξαρτησία βρίσκεται στην καρδία των δημοκρατικών χωρών μας, καθώς αποτελεί πυλώνα του κοινοτικού κεκτημένου και της πολυφωνίας των ΜΜΕ, σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Θα κινητοποιήσουμε τις 180 Ενώσεις μέλη της Ομοσπονδίας σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να σταθούν στο πλευρό των Ελλήνων συναδέλφων και να συνδράμουν τον αγώνα τους, για να ανατραπεί αυτή η απαράδεκτη απόφαση.
Η ΔΟΔ έχει τη διάθεση, μαζί με τις ελληνικές δημοσιογραφικές Ενώσεις, να αναζητήσει λύσεις, όμως προς το παρόν σας παροτρύνουμε να παρέμβετε για να αποκατασταθεί αμέσως η λειτουργία της ΕΡΤ.
Περιμένω την άμεση ανταπόκρισή σας σε αυτό το κατεπείγον ζήτημα».


14.25: Μεγάλες διαδηλώσεις διαμαρτυρίας για το κλείσιμο της ΕΡΤ σε πολλές πόλεις της Ελλάδας

14.23: 
Τον Ιούλιο θα συζητηθεί στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου το κλείσιμο της ΕΡΤ.

14.16: 
Από τα μεγάφωνα της ΕΡΤ οι εργαζόμενοι καλούν τους διαδηλωτές να μην φύγουν από τη συγκέντρωση και ζητούν από τον κόσμο που βλέπει online το πρόγραμμα της ΝΕΤ να κατέβει και να ενωθεί με όσους βρίσκονται έξω από το Ραδιομέγαρο.

14.11: 
Ο Αλέκος Αλαβάνος επικεφαλής του Σχεδίου Β δήλωσε: «Η κυβέρνηση ήθελε να καταργήσει τη δημόσια τηλεόραση. Πρώτη φορά σήμερα, με την απόφαση των εργαζομένων να μην σταματήσει το πρόγραμμα, έχουμε τηλεόραση του λαού και δημόσια τηλεόραση. Σας ευχαριστούμε πολύ γιατί μας δίνεται μια ανάσα ελευθερίας».

13.45:
 Στις 16.00 οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση

13.37: 
Ο γενικός γραμματέας της Ιταλικής Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων και μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων κ. Φράνκο Σίντι δήλωσε στο vima.gr: «Το κλείσιμο της ΕΡΤ δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό. Καλούμε την κυβέρνηση και τον κ. Σαμαρά να ανακαλέσει την απόφασή του. Είναι ακόμα πιο απαράδεκτο αυτό που λέει η κυβέρνηση πως η ΕΡΤ θα μείνει κλειστή για τρεις μήνες. Η απόφαση αυτή δεν έχει και κανένα οικονομικό όφελος. Εάν συμβεί αυτό θα απαξιωθεί το σήμα και συνολικά τα περιουσιακά στοιχεία του δημόσιου φορέα. Ανεξάρτητα από τα οικονομικά στοιχεία το αγαθό της δημόσιας ενημέρωσης είναι βασικό συστατικό μιας δημοκρατικής χώρας».

13.31
: Αυτή τη στιγμή ομιλεί ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ κ. Π. Καλφαγιάννης, ενώ λίγο πριν είχε απευθύνει χαιρετισμό ο πρόεδρος της ΠΟΕΣΥ κ. Γ. Σαββίδης

13.07 O αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Αλ. Τσίπρας δήλωσε μεταξύ άλλων: «Το σήμα της δημόσιας τηλεόρασης πέφτει μονάχα όταν μια χώρα κυρίαρχη καταλαμβάνεται από ξένες δυνάμεις ή όταν καταλύεται πραξικοπηματικά η δημοκρατία.  Αυτό που συνέβη προχθές το βράδυ είναι πρωτοφανές, σε συνθήκες δημοκρατίας και ειρήνης. Η κυβέρνηση Σαμαρά φέρει ακέραια την ευθύνη, διότι με τη συμβολική αυτή πράξη επιχείρησε τη φίμωση της ελεύθερης έκφρασης, την κατάλυση της δημοκρατίας, των δημοκρατικών ελευθεριών, αλλά ταυτόχρονα επιχείρησε να παραδώσει την ενημέρωση στα ιδιωτικά συμφέροντα της διαπλοκής, και μάλιστα μονοπωλιακά.

Νωρίτερα ο γγ του ΚΚΕ κ. Δ. Κουτσούμπας είχε δηλώσει: «Το ΚΚΕ είναι παρόν. Ζητάμε την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου. Ζητάμε να ανοίξει εδώ και τώρα η δημόσια ραδιοτηλεόραση. Είναι κοινωνικό αγαθό, ανήκε, πρέπει να ανήκει στον λαό. Από αυτήν την άποψη του ΚΚΕ θα συνεχίσει να κάνει όλες εκείνες τις ενέργειες και στα πλαίσια της Βουλής, αλλά κυρίως στο κίνημα, σε συντονισμό με τους εργαζόμενους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα».

13.02 Ο γενικός γραμματέας των ρεπόρτερ χωρίς σύνορα Κριστόφ Ντελουάρ δήλωσε στο «Βήμα»: «Η ΕΡΤ πρέπει να ξανανοίξει άμεσα. Σε μία δημοκρατική χώρα πρέπει να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα σε ιδιωτικά και δημόσια ΜΜΕ. Η Ελλάδα μέσα σε τρία χρόνια, όσο αφορά την ελευθερία του Τύπου, έπεσε από την 35η καλύτερη θέση στην 84η. Το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι αποκορύφωμα μιας διαδικασίας της οποίας είχαν προηγηθεί βίαιες επιθέσες και μηνύσεις σε δημοσιογράφους».

13.00 Στον χώρο της συγκέντρωσης ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξης Τσίπρας.

12.30 Κλειστή είναι η άνοδος της Μεσογείων. Η διαδήλωση ξεκινά από την πλατεία της Αγίας Παρασκευής, έξω από το Ραδιομέγαρο και συνεχίζει στην Μεσογείων ενώ πολύς κόσμος προσέρχεται στη συγκέντρωση.

ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ κήρυξαν 24ωρη απεργία για σήμερα, Πέμπτη, προς συμπαράσταση στους εργαζόμενους στη δημόσια τηλεόραση.

«Θέλουμε να δείξουμε την αλληλεγγύη μας στους εργαζομένους και να διαμαρτυρηθούμε εναντίον των απαράδεκτων μέτρων στο Δημόσιο» ανέφερε στο πρακτορείο Reuters ο γενικός γραμματέας της ΑΔΕΔΥ Ηλίας Ηλιόπουλος.

Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα σε περιφερειακούς σταθμούς της ΕΡΤ.

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε εξέλιξη συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου και θα ακολουθήσει πορεία στα κεντρικά γραφεία της ΕΡΤ στην λεωφόρο Στρατού.

Μέσω Διαδικτύου -αν και μετ' εμποδίων- συνεχίζουν να εκπέμπουν οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, ενώ συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα σε περιφερειακούς σταθμούς.