Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Απεργία εργαζομένων στον «παράδεισο» της Cosco

cosco Από το πρωί της Παρασκευής οι εργαζόμενοι στην προβλήτα ξεκίνησαν για πρώτη φορά απεργία, καταγγέλλοντας ανύπαρκτες εργασιακές σχέσεις – Κλειστή έως τη Δευτέρα η προβλήτα – Δημιουργία σωματείου αποφάσισαν οι εργαζόμενοι.
Twee
Από νωρίς το πρωί της Παρασκευής οι εργαζόμενοι στην προβλήτα της Cosco ξεσηκώθηκαν ενάντια στον εργασιακό Μεσαίωνα που βιώνουν.
Πρόκειται για την πρώτη κινητοποίηση στην προβλήτα της Cosco, που ξεκίνησε όταν οι εργαζόμενοι στη νυχτερινή βάρδια αρνήθηκαν να βγουν από τον χώρο του terminal και η πρωινή βάρδια έμεινε απ’ έξω. Στο σημείο έφτασαν υπεύθυνοι της εταιρείας και ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για τα αιτήματα που τέθηκαν.
Αρχικά οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν στάση εργασίας και συγκέντρωση θέτοντας αιτήματα για τις συνθήκες εργασίας. Λίγο αργότερα πραγματοποίησαν άτυπη συνέλευση και αποφάσισαν να συνεχίσουν την κινητοποίησή τους μέχρι τη Δευτέρα και να προχωρήσουν στη δημιουργία σωματείου.
Χαρακτηριστικό αίτημα των εργαζομένων είναι να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα καθώς μέχρι τώρα σε περίπτωση ατυχήματος μεταφέρονται τραυματίες με ιδιωτικά αυτοκίνητα και δεν γίνεται δήλωση εργατικού ατυχήματος…

samaras-cosco
Στιγμιότυπο από την επίσκεψη του πρωθυπουργού στις εγκαταστάσεις της Cosco με τον Κινέζο ομόλογό του στα τέλη Ιουνίου. Τότε ο κ. Σαμαράς θριαμβολογούσε για την «εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων» και μοίραζε μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας…

Τα αιτήματα των εργαζομένων
  • Να υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
  • Να αναγνωριστεί το επάγγελμα ως βαρύ και ανθυγιεινό.
  • Να αυξηθεί το ημερομίσθιο.
  •  Να αυξηθεί η «πόστα» σε κάθε γερανογέφυρα στα 5 άτομα από 3 που είναι σήμερα (ήταν 4 άτομα και μειώθηκε κατά ένα).
  •  Να πληρώνεται η καβοδεσία, οι υπερωρίες, τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες.
  • Να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα γιατί αυτή τη στιγμή μεταφέρουν τραυματίες με ΙΧ.
  • Να καταβληθεί ειδικό επίδομα στους εναερίτες.
  • Να δοθεί επίδομα επικινδυνότητας.
  • Να υπολογίζονται οι τριετίες.
  • Να φτιαχτεί επιτροπή εργαζόμενων που θα συζητάει τα προβλήματα στον χώρο.
  • Να υπάρξουν διαλείμματα μέσα στις βάρδιες
  • Να καταργηθούν τα 16ωρα εργασίας.
  • Να υπάρξει κανονισμός εργασίας.
  • Να καταβληθούν τα οφειλόμενα.

Υπενθυμίζουμε ότι ο πρωθυπουργός μέσα σ' ένα χρόνο έχει επισκεφθεί τέσσερις φορές τις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά, χωρίς ωστόσο να έχει επισκεφθεί ποτέ μέχρι σήμερα τον δημόσιο ΟΛΠ. Κατά την τελευταία του επίσκεψη τον Ιούνιο, μάλιστα,  έκανε λόγο για την περίφημη «ελληνοκινεζική συνεργασία, η οποία έχει οδηγήσει σε εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων», μίλησε για «στρατηγική σχέση, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και φέρνει πολύ σημαντικά αποτελέσματα» και πρόσθεσε πως «τώρα μπορούμε να κοιτάζουμε στα μάτια το αύριο». Επίσης, ο κ. Σαμαράς είχε τονίσει ότι «οι δυνατότητες ανάπτυξης είναι τεράστιες και αυτές θα οδηγήσουν, ανάμεσα στα άλλα, και σε αύξηση της απασχόλησης»…

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Σε σύσκεψη στον ΟΛΠ ο νέος Δήμαρχος Πειραιά

Σε σύσκεψη στον ΟΛΠ ο νέος Δήμαρχος Πειραιά

Σύσκεψη με τον Πρόεδρο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Γιώργο Ανωμερίτη είχε ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης πλαισιωμένος από ομάδα εργασίας του συνδυασμού "ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ" με θέμα την διοργάνωση της Ευρωπαϊκής Ημέρας Ναυτιλίας 2015, η οποία θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Μάιο στον Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης συζητήθηκαν αναλυτικά όλες οι λεπτομέρειες για τον σχεδιασμό των κοινών δράσεων μεταξύ Δήμου Πειραιά και Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Οι δύο πλευρές όρισαν την επόμενη συνάντηση εργασίας για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Ναυτιλίας 2015 στα τέλη Ιουλίου.
Νωρίτερα ο Γιάννης Μώραλης επισκέφθηκε τη Λαϊκή Αγορά στα Μανιάτικα, όπου συνομίλησε με κατοίκους και παραγωγούς. Οι πολίτες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το ότι ο νέος Δήμαρχος Πειραιά είναι στο πλευρό τους και μετά τη νίκη στις δημοτικές εκλογές.
Επιπλέον ο κ. Μώραλης είχε προγραμματισμένη συνάντηση με κατοίκους της Αιτωλικού κατά τη διάρκεια της οποίας συνομίλησε μαζί τους για τα έργα του Μετρό που γίνονται στην περιοχή τους και άκουσε τους προβληματισμούς τους.
 

Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ στο επίκεντρο της συνάντησης Δούρου με Ανωμερίτη

    Στο κτίριο της διοίκησης του ΟΛΠ συναντήθηκαν την Τρίτη η εκλεγμένη Περιφερειάρχης ΑττικήςΡένα Δούρου και οι νέοι αντιπεριφερειάρχες Περαιά Γιώργος Γαβρίλης και Νήσων Παναγιώτης Χατζηπέρος με τον πρόεδρο του ΟΛΠ Γιώργο Ανωμερίτη και στελέχη του Οργανισμού. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ με την παραχώρηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του Οργανισμού, σε ιδιώτες καθώς και η συνεργασία περιφέρειας και Οργανισμού σε μια σειρά από ζητήματα που αφορούν στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.
Ο Γ. Ανωμερίτης ενημέρωσε την Περιφερειάρχη και τους Αντιπεριφερειάρχες για την πορεία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού, καθώς και για μια σειρά από ζητήματα που αφορούν τόσο στη λειτουργία του λιμανιού όσο και σε έργα που έχουν προγραμματιστεί και πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί και συνδέονται στενά με την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.
Η Ρένα Δούρου επεσήμανε το γεγονός ότι η διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του λιμανιού του Πειραιά είναι θέμα εθνικής σημασίας και τόνισε ότι η προωθούμενη ιδιωτικοποίηση είναι και «οικονομικά καταστροφική γιατί υπονομεύει κάθε προσπάθεια για μελλοντική παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, αφαιρώντας από την κυβέρνηση ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης, αποκλείοντας τη δυνατότητα το δημόσιο λιμάνι να γίνει κινητήριος μοχλός ανάπτυξης και ευημερίας – τόσο του Πειραιά όσο και της χώρας». Ταυτόχρονα επεσήμανε τη σημασία που έχει το γεγονός ότι η αντίθεση στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά αποτελεί θέση που συσπειρώνει σύσσωμη την πειραϊκή κοινωνία και τους παραγωγικούς και αυτοδιοικητικούς φορείς της πόλης.
Σχετικά με τα έργα που προγραμματίζεται να υλοποιηθούν στο λιμάνι και στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά με τη συμμετοχή του ΟΛΠ, η Ρένα Δούρου ανέφερε ότι επιδίωξη της νέας Περιφερειακής αρχής θα είναι η αξιοποίηση όλων των ευρωπαϊκών πηγών χρηματοδότησης για την υλοποίηση έργων με υψηλή κοινωνική ανταποδοτικότητα, τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αναγκαίων υποδομών για την πόλη και τους κατοίκους.
Στην τοποθέτηση του ο Γιώργος Γαβρίλης, αφού δήλωσε την κατηγορηματική αντίθεση του στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και την ανάγκη της συνολικής προσπάθειας για την αποτροπή μια τέτοιας εξέλιξης, τόνισε την ανάγκη το λιμάνι να διατηρήσει υπό δημόσιο έλεγχο το σύνολο των δραστηριοτήτων του. Η σπουδαιότητα του λιμανιού για την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, ανέφερε ο κ. Γαβρίλης, καθιστά αναγκαία την ύπαρξη σχέσεων συνεργασίας με διάρκεια και πολιτικό βάθος μεταξύ ΟΛΠ και Περιφέρειας.
Ο Παναγιώτης Χατζηπέρος αναφέρθηκε στο θέμα της κρουαζιέρας και στην προσπάθεια μεγιστοποίησης των ωφελειών από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, ειδικά για τα νησιά του Αργοσαρωνικού, καθώς και στην ανάγκη αντιμετώπισης μιας σειράς προβλημάτων όπως είναι οι μεγάλες επιβαρύνσεις που επιβάλλει το αεροδρόμιο των Αθηνών στις τιμές των εισιτηρίων.

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Δημοτική Ισοπολιτεία το όνομα της παράταξης του Μπάμπη Καούκη


Δημοτική Ισοπολιτεία: Για ένα Δήμο με ίσα δικαιώματα παροχές και ευκαιρίες για όλους. Για ένα Δήμο που παράγει πολιτισμό ουσίας και όχι βιτρίνας… Πολιτισμό με επίκεντρο τον δημότη και όχι με βάση τη προβολή του εκάστοτε Δημάρχου και των ημετέρων του. Για ένα Δήμο που στόχος του είναι όχι η παγίωση των συνθηκών κρίσης, αλλά η συνεχής προσπάθεια για ανέλιξη των λειτουργιών και δραστηριοτήτων του με βασική προτεραιότητα τις ανάγκες του πολίτη. Για ένα ίσα προσβάσιμο και καλύτερο Ίλιον!!!

Ήρθε η ώρα η δικιά σας για ενεργή συμμετοχή!!!

Επιτέλους ΑλλάΖουμε!!!