Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΡΙΖΑ εναντίον Φαήλου Κρανιδιώτη




Ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε σήμερα αυτήν την πρωτοφανή – ακόμα και γι αυτόν – ανακοίνωση:
«Σε ένα άθλιο άρθρο στην εφημερίδα Δημοκρατία, ο στενός συνεργάτης και επί έτη έμπιστος του κ. Σαμαρά, κ. Κρανιδιώτης προβαίνει σε ένα κήρυγμα μίσους, μνημείο εμφυλιοπολεμικής μισαλλοδοξίας για τα μεταπολιτευτικά χρονικά, το οποίο θα ζήλευε ακόμα και η Χρυσή Αυγή.
Η κυβέρνηση καλείται να απαντήσει στο εάν αποδοκιμάζει αυτήν την ακραία και επικίνδυνη τοποθέτηση ή αν είναι διατεθειμένη να καθοδηγείται από μια δράκα ακροδεξιών, επικίνδυνων και εμπαθών συμβούλων.
Όσο δεν το κάνει θεωρούμε ότι αυτός ο εμετικός λίβελος είναι η επίσημη κυβερνητική γραμμή».
Για να προλάβουμε, πριν ο ΣΥΡΙΖΑ επιβάλει λογοκρισία σε όλους όσους δεν έχουν καμία κομματική ιδιότητα και αρθρογραφούν εναντίον του, διαβάστε το άρθρου του Φαήλου, οπότε  ο καθείς θα κρίνει μόνος του
Ακριβοί στα πίτουρα
Ο ιδανικός άνθρωπος, ο πολίτης που είναι αξιότερος όλων τιμής, υπόληψης και προστασίας, για τον ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ «Βίλα Αμαλία» είναι Πακιστανός/Αφγανός/Σομαλός κ.λπ., gay λαθρομετανάστης, που εκτρέφει καρέτα-καρέτα, ζει σε «κοινωνικό χώρο», ήγουν κατάληψη, και πουλάει απλωμένα στη λινάτσα τα λαθραία της Καμόρα.
Αμα κατεβαίνει και στις πορείες μαζί με τους «αλληλέγγυους» εγχωρίους, κι είναι κι αυτός συλλέκτης μπουκαλιών, στουπιών, βενζίνης και έχει ρόπαλο, αντιασφυξιογόνο μάσκα και κουκούλα, τότε μιλάμε για το απόλυτο είδωλο της διαταραγμένης αριστεροσύνης, τον Ιερό Μόσχο της «Ηρωες Πολυτεχνείου Α.Ε.» αλλά και της νεοτέρας «επανάστασης», ερήμην του μικρού και αδικοχαμένου Αλέξη, που κανείς δεν τον ρώτησε για τα πλιάτσικα, τους καμένους και τους βανδαλισμούς που ενίοτε λαμβάνουν χώρα αυθαιρέτως στο ανύποπτο όνομα και στη μνήμη του.
Εκεί δίνουν τα ρέστα τους οι «σκουρλέτηδες» και η Κλάραμπελ της γνωστής προοδευτικιάς οικογενείας. Δώσε τους μειονότητα και πάρ’ τους την ψυχή. Πέφτουν τ’ ανάσκελα από την έκσταση.
Αμα είσαι Ελληνας, χριστιανός ορθόδοξος, ανήκεις στη συντριπτική πλειονότητα που θέλει, φευ, τάξη και ασφάλεια, ή νόμιμος μετανάστης, που σέβεσαι τη χώρα που σε φιλοξενεί, οικογενειάρχης και δουλευτής, που δεν κλέβεις, δεν πουλάς πρέζα, γυναίκες, λαθραία, που δεν διακινείς, απαγάγεις και εκβιάζεις συμπατριώτες σου, τότε δεν έχεις τύχη. Δεν σε πιάνει το αριστερόμετρο των φασιστοειδών αντιλήψεων της Κουμουνδούρου. Είσαι μπανάλ.
Αν είσαι από τις λίγες μανάδες που ζουν ακόμη, πατέρας, σύζυγος, γιος ή κόρη αγνοουμένου στην Κύπρο, μάταια θα ψάξεις δύο λέξεις, μια εκδήλωση διαμαρτυρίας, μνήμης, από τις βαρεμένες «συνιστώσες», για τον γιο, πατέρα, σύζυγο ή αδερφό που χάθηκε πολεμώντας στην Κύπρο. Ο Αλέξης, που έχει ως γκράντε ατραξιόν στο βιογραφικό του τη συμμετοχή του στις… καταλήψεις του λυκείου του, δεν σύχναζε σε τέτοια κακά πράγματα.
Αν μάλιστα τους στριμώξεις στο τετ α τετ για το ζήτημα, αφού ξινίσουν τη μούρη τους, θα σου παίξουν στερεοφωνικά την πιο κεμαλική σοβινιστική κασέτα, επαναλαμβάνοντας ως κλισέ ένα προς ένα τα επιχειρήματα του τουρκικού ισλαμοφασισμού, με τέτοια ζέση, που θα νομίσεις ότι κατά λάθος έπιασες την παλιά ελληνόφωνη εκπομπή του «Μπαϊράκ». Πιο ντενκτασικοί και από τον Ντενκτάς, που ήδη κοχλάζει στα καζάνια της Κόλασης. Θα κάνουν συμψηφισμούς με το πραξικόπημα, με «Τουρκοκύπριους αγνοούμενους» κι όλα τα καλούδια που παπαγαλίζουν οι Τούρκοι σοβινιστές.
Τα στελέχια του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/ «Βίλα Αμαλία», της βαριάς αριστεροσύνης, από Μπουχάριν και πάνω, δεν χαράμισαν ποτέ τον επαναστατικό χρόνο τους στις διάφορες μαυροκόκκινες παραφυάδες που υπηρετούσαν ή υπηρετούν για πασέ πράγματα που αφορούν κωλοέλληνες αγνοούμενους, πρόσφυγες, γενικά το ζήτημα εισβολής και κατοχής της Κύπρου από τον τουρκικό ισλαμοφασισμό.
Τιμητική εξαίρεση, το λέω, ο Πάνος Λαφαζάνης. Μπορεί να διαφωνώ σε πολλά, λιγότερα απ’ όσα νομίζετε, αλλά ο Πάνος ήταν εκεί, παρών και στα εθνικά και δεν ήταν από τους ψωραλέους ψευτοπροοδευτικούς, που προμοτάρανε μαζί με Τούρκους ισλαμοφασίστες και Αγγλοαμερικανούς το σχέδιο απαρτχάιντ σε βάρος της Μικρής Ελλάδας του Νότου, το επαίσχυντο και ρατσιστικό Σχέδιο Ανάν. Κάτι τσανάκια, ταλιροφονιάδες, «αγωνιστές» παρά τω πλευρώ επιχειρηματιών – νταβατζήδων, τρόφιμοι του πρυτανείου της μεταπολιτευτικής παράγκας, δώσανε τα ρέστα τους. Ο Λαφαζάνης όχι. Κάτι άλλοι όμως…
Μεγαλύτερο όνειδος στη μεταπολεμική Ιστορία της Αριστεράς από τη στάση του τότε Συνασπισμού στο Σχέδιο Ανάν δεν υπάρχει. Ισως μόνο η στάση τους στο ψευτομακεδονικό, το φλερτ τους με τους επιγόνους του Ιβάν Μιχαήλοφ, του φίλου του Χάινριχ Χίμλερ, αρχηγού των SS, και του Αντε Πάβελιτς, αρχηγού των αιμοσταγών Ουστάσι, ήταν μεγαλύτερη ξεφτίλα από αυτό. Πάντα άλλωστε οι αληθινοί φασίστες τα βρίσκουν και κολεγιάζουν, στο βουνό, σε γιορτές νεολαίας στα Σκόπια ή σε πολιτικές θέσεις.
Αν δε τους ψιθυρίσεις τις δύο κακές λέξεις, Βόρειος Ηπειρος, τότε παθαίνουν σπασμούς, στραβώνει το στόμα τους και μόνο στο άκουσμα της ύπαρξης των δικαιωμάτων της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας. Ανήκουστο πράγμα να πρέπει να υπερασπιστείς, να συζητήσεις έστω, για εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες, που έχουν περάσει του Χριστού τα πάθη κάτω από τη ληστρική αλβανική εξουσία.
Είναι άτιμο και διεστραμμένο να αρνείσαι να κάνεις το καθήκον σου απέναντι στα ίδια σου τ’ αδέρφια και την ίδια στιγμή να υποκρίνεσαι τον «διεθνιστή». Πόσο μάλλον να εχθρεύεσαι τ’ αδέρφια σου, να προκρίνεις και υπηρετείς, εκ του αποτελέσματος, ξένα συμφέροντα, σε βάρος των συμφερόντων του έθνους σου. Πώς το λέει αυτό ο λαός μας, «σύντροφοι»;

Μήνυμα αισιοδοξίας από τον Πρωθυπουργό


Μήνυμα αισιοδοξίας και ενότητας έστειλε ο Πρωθυπουργός από τον Πειραιά, μετά την ολοκλήρωση της τελετής αγιασμού των υδάτων, στο πλαίσιο του εορτασμού των Θεοφανείων.
Ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς,  μετά την τελετή του Καθαγιασμού των Υδάτων στο λιμάνι του Πειραιά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Από εδώ, από τον Πειραιά μας, από το σημαντικότερο λιμάνι της Μεσογείου, θέλω να στείλω ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ενότητας, ότι θα τα καταφέρουμε. Η δύναμη του Ελληνικού λαού, η επιχειρηματικότητα του Έλληνα και πάνω από όλα η αισιοδοξία και η ενότητα που υπάρχει σήμερα, πιστεύω ότι ήταν πάντοτε τα εφόδια τα οποία μας έδωσαν προκοπή και ευημερία. Και θα μας δώσουν και πάλι.
Σήμερα των Φώτων, η δύναμη που πήραμε από την τελετή, ο Αγιασμός των Υδάτων, μας γεμίζει και πάλι αισιοδοξία και δύναμη ότι θα τα καταφέρουμε. Με τη βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε. Να είστε καλά».

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΟΜΥΛΕ: Η δημιουργία τεσσάρων λιμενικών δικτύων χαρακτηρίζεται από προχειρότητα

Δριμεία κριτική στη λιμενική πολιτική που έχει χαράξει η κυβέρνηση

Τις παρατηρήσεις και διαφωνίες της για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου κατέθεσε  η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών ασκώντας δριμεία κριτική για τη λιμενική πολιτική που έχει χαράξει η κυβέρνηση.

Σε  υπόμνημα προς τον Υπουργό  Ναυτιλίας και Αιγαίου τις  Διοικήσεις των Οργανισμών Λιμένων και τα πολιτικά κόμματα επισημάνει:

«Υπάρχουν βασικές διαφωνίες σε όλα τα κεφάλαια του νομοσχεδίου, όπως σε αυτό της Οργάνωσης Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, όπου δομείται ένα πλήρως στρατιωτικοποιημένο μοντέλο οργάνωσης, αντί ενός πολιτικού αναπτυξιακού Υπουργείου με εποπτικό ρόλο.

Ιδιαίτερα στο κεφάλαιο «Ανάπτυξη Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος» καταγράφονται βασικές και θεμελιώδεις διαφορές, επί της πολιτικής που επιχειρεί να προωθήσει για τα Λιμάνια.

Βασικό στοιχείο της Πολιτικής του Σχέδιου Νόμου είναι οι Ιδιωτικοποιήσεις των Λιμανιών, είτε με παραχώρηση του  μετοχικού κεφαλαίου, είτε με παραχωρήσεις λιμενικών δραστηριοτήτων τύπου Cosco παραβιάζοντας συνταγματικές επιταγές και θεσμικούς κανόνες».

Στη συνέχεια αναφέρεται στην κατάργηση  των ΣΣΕ με σκληρούς χαρακτηρισμούς :

«Η πολιτική αυτή συνοδεύεται με την επιχείρηση κατάργησης των θεσπισμένων  εργασιακών σχέσεων καθώς και των ΣΣΕ.

Το νομοσχέδιο στο σύνολο του  διαπνέεται από αντιεργασιακές ρυθμίσεις, καταργεί τους υπάρχοντες Γενικούς Κανονισμούς  Προσωπικού (Γ.Κ.Π) καθώς και την  διαδικασία σύμφωνα με την οποία  έχουν εκπονηθεί.

Σε ολόκληρο το Σ/Ν δεν υπάρχει ούτε μια πρόβλεψη για τις επιπτώσεις της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων στους εργαζόμενους.

Είναι φανερό ότι ο εργασιακός μεσαίωνας  ο οποίος με ευθύνη των κυβερνήσεων  έχει εγκατασταθεί στην Προβλήτα II (ΣΕΠ), προκρίνεται ως γενικευμένο εργασιακό μοντέλο στα Λιμάνια της Χώρας .

Στη συνέχεια των παρατηρήσεων επισημαίνει η διοίκηση της Ομοσπονδίας:

Η σύσταση Γενικής Διεύθυνσης Αξιοποίησης και Ανάπτυξης εντός του Οργανισμού Λιμένων  με τελικό προϊστάμενο τον Υπουργό, αποτελεί μια βασική θεσμική εκτροπή της καταστατικής αυτονομίας των Οργανισμών που σκοπό έχει τον πλήρη έλεγχο για θέματα ιδιωτικοποιήσεων - παραχωρήσεων λιμενικών δραστηριοτήτων.

Η υπαγωγή της ΡΑΛ απευθείας στον υπουργό καταλύει κάθε μορφή ανεξαρτησίας και αυτονομίας της. Η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων δεν μπορεί παρά να είναι ανεξαρτητη και αυτό να κατοχυρώνεται από το θεσμικό πλαίσιο ώστε να διασφαλίζεται η ουσιαστική της παρέμβαση τόσο σε κεντρικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο, σε όλα τα θέματα λειτουργίας των λιμανιών, συμπεριλαμβανομένου και του εργασιακού. Είναι γνωστό ότι τα Λιμάνια λειτουργούν σε 24ωρη βάση για 360 μέρες το χρόνο και απαιτούνται ρυθμίσεις εργασιακές, μέσω των Συλλογικών Συμβάσεων και των Κανονισμών Εργασίας σε όλο το εύρος και την έκταση των λιμενικών εργασιών.

Η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ) όπως σχεδιάζεται μετατρέπεται από επιτελικό όργανο σε ουραγό επικύρωσης υπουργικών αποφάσεων.

Η δημιουργία λιμενικών δικτύων, χαρακτηρίζεται από προχειρότητα χωρίς αναπτυξιακή φιλοσοφία αφού είναι φανερό ότι βασικός στόχος αυτού του συνολικού εγχειρήματος είναι ο καλύτερος κεντρικός σχεδιασμός ιδιωτικοποιήσεων με οποιαδήποτε μέθοδο των λιμανιών.

Ακόμα ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθούν συνθήκες ιδιωτικών μονοπωλίων στα μικρά λιμάνια με αρνητικές επιπτώσεις στις τοπικές κοινωνίες.

«Με βάση τις παραπάνω επισημάνσεις, ιδιαίτερα για το κεφάλαιο Θ,(Ανάπτυξη του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος) την οργάνωση του υπουργείου, αλλά και άλλων ρυθμίσεων όπως κατάργηση των ΣΣΕ στα πληρώματα, ζητούμε την απόσυρση του σχετικού σχεδίου νόμου» τονίζει η ΟΜΥΛΕ και κατάλήγει:

«Ως εργαζόμενοι στα Λιμάνια  θα συνεχίσουμε να δίνουμε τον  αγώνα για την ανάπτυξη των λιμανιών, με βάση το Δημόσιο Χαρακτήρα τους και την ισχυροποίηση θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων μέσω ΣΣΕ, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στην δομή και την φύση των Λιμενικών εργασιών».

Ελλάδα το ταξίδι σου!


Στην ανατολή του 2013, όπως και σε κάθε νέο έτος , αλλά και σε κάθε νέα αρχή, οι άνθρωποι ελπίζουν σε κάτι καλύτερο.
Ελπίζουν η νέα χρονιά να πετάξει πίσω της τις κακοδαιμονίες του χθες με τον πιο αυτόματο τρόπο.
Οι πολιτικοί σε ΟΛΗ την Οικουμένη, Έλληνες και ξένοι, θα βγουν για να μοιράσουν ευχές , ελπίδες και προσδοκίες για ένα καλύτερο αύριο.
Οι Έλληνες σκλαβωμένοι μες την οικονομική τους μιζέρια δεν θέλουν να ακούσουν ούτε ευχές , ούτε ευχολόγια, ούτε τίποτε, γιατί πολύ απλά νιώθουν βαθειά απογοητευμένοι.
Η χώρα ζει την βαθύτερη κοινωνική – ανθρωπιστική κρίση της ιστορίας της. Η κρίση αυτή δεν είναι ούτε οικονομική , ούτε πολιτική, ούτε ιδεολογική. Είναι κρίση αξιών και προπάντων βαθειά κοινωνική.
Η χώρα των κατατρεγμένων , η χώρα των δυστυχισμένων , η χώρα των δύο εκατομμυρίων ανέργων πρωτίστως πρέπει να ξαναβρεί τον κοινωνικό της δρόμο.
Χάσαμε ως έθνος την περπατησιά μας. Ζούμε με χαλασμένη πυξίδα, χωρίς όραμα και κοινωνική αλληλεγγύη .
Οι παρακαταθήκες του Μεγάλου Αλεξάνδρου , του Κολοκοτρώνη και των άλλων μεγάλων της ιστορίας μας που κράτησαν όρθιο τον Ελληνισμό σε δυσκολότερες στιγμές από αυτές που βιώνουμε σήμερα πρέπει να βγουν στο προσκήνιο.
Γιατί : Λαός φοβισμένος – πάντα ηττημένος
Λαός  χωρίς παιδεία – πάντα χαμένος
Λαός χωρίς κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη είναι
Λαός σβησμένος απ΄τον χάρτη
Έχουμε χρέος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να διαμορφώσουμε νέες συνθήκες κοινωνικής συνοχής.
Δεν μπορεί και δεν πρέπει να περιμένουμε τα πάντα από την πολιτική ηγεσία της χώρας.
Οι πολιτικοί μας βρίσκονται για να κρατούν σταθερά το τιμόνι της διοίκησης της χώρας, είναι στις θέσεις τους για να διαμορφώσουν συνθήκες οικονομικής ανάπτυξης , σταθερότητας , προοπτικής κ.λ.π.
Ο Λαός μόνος του καλείται περισσότερο από κάθε άλλη φορά στην ιστορία του να επιδείξει συνθήκες κοινωνικής συνοχής και αλληλεγγύης.
Η Ακαδημαϊκή και πνευματική κοινότητα της χώρας δυστυχώς  είναι απούσα.
Η κοινωνία όμως είναι ΕΔΩ !
-       Έχουμε όλοι χρέος μας να αγκαλιάσουμε  τον συνάνθρωπό μας. Ο καθένας με το δικό του μοναδικό τρόπο.
-       Έχουμε ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά να ταξιδέψουμε στο χθες για να θυμηθούμε και στο αύριο για να πράξουμε .
-       Έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα τα καταφέρουμε και όχι ο καθένας με την πάρτη του…….
-       Έχουμε ανάγκη το ταξίδι στην ΕΛΛΑΔΑ μας.
Ταξίδι να νιώσουμε τα χρώματα και τα αρώματα της Ελλάδος.
Ταξίδι στην Ελλάδα του Ήλιου και του Καλοκαιριού , ταξίδι στην δική μας αυθεντική γεύση , στις δικές μας μουσικές και ακούσματα και όχι στην νεόφερτη υποκουλτούρα.
Ταξίδι στη δική μας Ελλάδα και όχι στην Ελλάδα των επιρροών  από ξενόφερτα σκευάσματα μόδας και αλλοτρίωσης του έθνους.
Είναι αλήθεια ότι μάθαμε να ζούμε με δανεικά και σαν νεόπλουτοι να κυνηγούμε τον «παρά» .
Η ζωή όμως έχει άλλες αξίες , έχει άλλες χαρές , έχει άλλα ιδανικά.
Ζωή χωρίς ευαισθησίες , ζωή χωρίς αξία για το συνάνθρωπό , είναι ζωή χωρίς ζωή.
Έχουμε όλοι μας και μόνοι μας χρέος , ( γιατί αυτό δεν περιμένεις να στο πουν οι πολιτικοί)  να κοιτάξουμε έξω απ΄το παραθύρι μας. Να κοιτάξουμε δίπλα μας. Να πούμε Καλημέρα και να αφιερώσουμε λίγο από το χρόνο μας στον διπλανό μας.
Να σφίξουμε το χέρι του αρρώστου , να κάνουμε το έλλασον και όχι το μείζον , δίνοντας το με την ψυχή μας.
Να γυρίσουμε και να ξαναβρεθούμε στους μπαξέδες , στη ρούγα , στη γειτονιά , να φύγουμε από τα κλουβάκια μας που δεν ξέρουμε ποιος μένει δίπλα πάνω ή από κάτω,
Ζωή δεν είναι ΕΓΩ μόνος μου και ας τους άλλους να τραβιούνται , γιατί πολύ απλά
 ΕΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – είναι ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ κοινωνία.
Ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε στα μάτια τον διπλανό μας και όλοι οι Έλληνες μαζί να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον.
Ως μέλος της Ελληνικής γαστρονομικής κοινότητας (με την ιδιότητα του Chef) θα προέτρεπα όλους μας να καταναλώσουμε Ελληνικά προϊόντα από τους μπαξέδες μας.
Ας πάμε να φυτέψουμε τους κήπους μας με γεύση ΕΛΛΑΔΑΣ , με θυμάρι και βασιλικό, με ρίγανη και δυόσμο , και να φτιάξουμε ένα πιάτο φαί για τον φτωχό της διπλανής πόρτας.
Ίσως ήρθε η ώρα μέσα από τις γειτονιές μας να διαμορφώσουμε τις συνθήκες για την Νέα Ελληνική κουζίνα που θα στηρίζεται αποκλειστικά στα δικά μας εξαιρετικά προϊόντα.
Να καλλιεργήσομε αυτό που η UNESCO μας βράβευσε και χαρακτήρισε μέρος της Άυλης Παγκόσμιας Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς : Την Μεσογειακή Διατροφή .
Ήρθε η ώρα να πούμε Καλημέρα , να φυτέψουμε μπαξέδες , να φροντίσουμε τον διπλανό , να ακούσουμε τις μουσικές μας , να ερωτευθούμε τον Έλληνα , την Ελληνίδα και την Ελλάδα μας , γιατί το ταξίδι της Ελλάδας δεν τελειώνει ποτέ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ταξιδεύει
Η ΕΛΛΑΔΑ Θα ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ