Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Έτσι απαντάμε στην κρίση!


Εξαιρετικό βίντεο για την προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό


Ένα εξαιρετικό βίντεο, διάρκειας περίπου τριών λεπτών, κάνει ήδη θραύση στο Διαδίκτυο, καθώς προβάλλει όλα εκείνα τα καλά της χώρας μας, για τα οποία έγινε γνωσή ανά την υφήλιο ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός.

Το βίντεο, που δημιουργήθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης και αποτελεί μια πρώτης τάξεως διαφήμιση για τη χώρα μέσα σε χαλεπούς καιρούς, έχει ως κεντρικό πρωταγωνιστή έναν αγχωμένο Βρετανό τουρίστα, ο οποίος βάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης με αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα και την οικονομία της, την ώρα που, γύρω του, άλλοι παραθεριστές απολαμβάνουν τον ελληνικό ήλιο και την παραδοσιακή φιλοξενία του λαού μας, γύρω από μία πισίνα με αιθέριες υπάρξεις που κάνουν το μπάνιο τους.

Το ίδιο σκηνικό επικρατεί και όταν πέσει το φως της ημέρας. Ο διοπτροφόρος Βρετανός τουρίστας παρατηρεί γύρω του τον κόσμο να γελάει και να διασκεδάζει, την ώρα που η τηλεόραση αναδεικνύει ως πρώτη είδηση την κατάσταση της χώρας και τα σενάρια χρεοκοπίας.

Όσο για το βρετανικό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα εφημερίδας που κρατά ο ήρωάς μας, καθισμένος στο τραπεζάκι ενός παραδοσιακού παραλιακού καφενείου, και το οποίο αναφέρει ότι τα οικονομικά προβλήματα της χώρας επηρεάζουν την ελληνική φιλοξενία, αυτό έχει πλέον διαψευστεί πλήρως από όλα όσα συμβαίνουν στον περίγυρο του Βρετανού τουρίστα.

Μην αντέχοντας άλλο στη... μιζέρια και τον σκεπτικισμό, ο Βρετανός τουρίστας καταλήγει στο τέλος απαλλαγμένος από κάθε αναστολή, να απολαμβάνει το ελληνικό καλοκαίρι, αγκαλιάζοντας τους ντόπιους και φωτογραφιζόμενος μαζί τους, για να κρατήσει την ανάμνηση αναλλοίωτη...

Κ. Μουσουρούλης: Τον Σεπτέμβριο η αποκρατικοποίηση ΟΛΠ-ΟΛΘ


Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κώστας Μουσουρούλης μιλά για το πρόγραμμα-μαμούθ των αποκρατικοποιήσεων στα «κεντρικά» λιμάνια και συγχωνεύσεων στα μικρότερα, με έμφαση στην ανάπτυξη του Πειραιά. Παρουσιάζει το σχεδιασμό για να γίνει η χώρα «παγκόσμιο κέντρο θαλάσσιου τουρισμού» και εξηγεί τη συνεργασία με τον Χ.Ράιχεμπαχ.

Συνέντευξη στην Μαρίνα Μάνη
- Πώς εννοείτε την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ; 
Για την ανάπτυξη της εθνικής μας οικονομίας, θα προωθήσουμε την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, με παραχώρηση λιμενικών ιδιωτικοποιήσιμων εμπορικών δραστηριοτήτων. Αυτός είναι ο πιο κατάλληλος όρος. Οι ενέργειες μας θα γίνουν σε συνεργασία με το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., το οποίο έχει σε εξέλιξη τα σχετικά προγράμματα αποκρατικοποιήσεων «Ποσειδών» και «Νηρηίδες».

- Πότε θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία; Ποιό είναι το χρονικό dead line;
Εκτιμώ ότι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε να πούμε πολύ περισσότερα. Άλλωστε, μόλις την Τετάρτη ανακοινώθηκε και η ανάληψη της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής από τον κ. Κώστα Μουτζούρη.

- Τα περιφερειακά λιμάνια;
Αυτό που μπορούμε να πούμε σήμερα είναι ότι αποκρατικοποιήσεις θα επιδιωχθούν και σε άλλα λιμάνια αναλόγως του ενδιαφέροντος, υπό το στρατηγικό όμως πλαίσιο της λιμενικής πολιτικής που θα ανακοινώσουμε, η οποία θα συνδέεται με την ανάπτυξη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Έχουμε μεγάλα, μεσαία και μικρά λιμάνια. Πρέπει να εξετάσουμε τι είδους δραστηριότητες θέλουμε να έχουν και πώς μπορούν να τις αναπτύξουν οικονομικότερα και αποδοτικότερα για την εθνική οικονομία και την περιφερειακή ανάπτυξη. Επιβάλλεται, λοιπόν, η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης Εθνικής Πολιτικής Λιμένων, για όλα τα λιμάνια, μεγάλα, ή μικρά, κεντρικά ή περιφερειακά, και ένα σαφές οργανωτικό και ρυθμιστικό μοντέλο. Για τα περιφερειακά λιμάνια, θα επιδιωχθούν μέσω συγχωνεύσεων, σύγχρονοι φορείς με σοβαρές διοικητικές δομές και διαφανή οικονομικά στοιχεία και διαχείριση.

- Ο ρόλος του ελληνικού Δημοσίου;
Θα δημιουργηθεί θεσμικό πλαίσιο για τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων, που να διασφαλίζει το ρόλο του δημοσίου ως επόπτη και ελεγκτή, αλλά όχι σαν κάποιου αποτυχημένου επιχειρηματία. Θέλουμε ένα μοντέλο σε συνάφεια με αυτό που εφαρμόζεται ήδη στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.

«Μαρίνες» με συμβάσεις παραχώρησης
- Εστιάζετε στον θαλάσσιο τουρισμό και κυρίως στην κρουαζιέρα και στο γιώτινγκ. Συγκεκριμένα;
Η Ελλάδα με κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό που επεξεργαζόμαστε αυτό το διάστημα και με ειδικό θεσμικό πλαίσιο που στη συνέχεια θα διαμορφωθεί, μπορεί να αναδειχθεί σε παγκόσμιο κέντρο θαλάσσιου τουρισμού – κι αυτό επιδιώκουμε.  Η επέκταση και αναβάθμιση των υποδομών, μπορεί να γίνει μέσω μοντέλου παραχώρησης αλλά και αξιοποίησης Ευρωπαϊκών προγραμμάτων – τα οποία μέχρι τώρα ήταν «εν υπνώσει». Σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τους θεσμικούς φορείς στην Ελλάδα και την Ε.Ε., θα εστιάσουμε στην αναπτυξιακή διάσταση του θαλάσσιου τουρισμού σε όλο του το φάσμα, με έμφαση στην αναψυχή, που διαφέρει εντελώς από τη μεταφορά επιβατών. Η κρουαζιέρα είναι μια προνομιακή για την Ελλάδα αγορά τεράστιου τζίρου, ενώ σωστά αναφέρεστε και στο γιώτινγκ, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη μέσα από την προσέλκυση συναφών διεθνών δραστηριοτήτων.

Την ώρα που όλες οι γειτονικές χώρες επενδύουν στην κρουαζιέρα, είναι αδιανόητο να μην αξιοποιήσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

- Υπάρχει κάτι «στα σκαριά»;
Όλα αυτά τώρα τα μελετάμε. Αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για την επανάσταση του αυτονόητου, που πρωτοείπε ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Η οποία μπορεί να επεκταθεί και στην αυτονόητη ανάπτυξη δικτύου μαρινών μέσω συμβάσεων παραχώρησης, ανάλογα με τη δραστηριότητα, π.χ. της κατασκευής, λειτουργίας και εκμετάλλευσης, μεμονωμένα ή σε «πακέτα», σε συνδυασμό με τουριστικά καταφύγια και αγκυροβόλια.

Να ενισχυθεί η ελκυστικότητα του Ελληνικού νηολογίου
- Ως προς την ποντοπόρο ναυτιλία, τι θα αποφέρει η υπηρεσία μιας στάσης;
Αρκετά το ελληνικό κράτος, έχει ταλαιπωρήσει πολίτες και επιχειρηματίες. Μην ξεχνάμε ότι η ποντοπόρος ναυτιλία μας, είναι βασικός πυλώνας της οικονομίας μας και είναι ένας πλήρως διεθνοποιημένος κλάδος. Η Ελληνόκτητη ναυτιλία καταλαμβάνει την 1η θέση στην παγκόσμια κατάταξη και ελέγχει το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας. Η Ελληνική σημαία καταλαμβάνει την 7η θέση στην παγκόσμια κατάταξη (2011). Στην παροχή ναυτιλιακών υπηρεσιών του ευρύτερου ναυτιλιακού τομέα απασχολούνται περίπου 200.000 εργαζόμενοι. Με την ευκαιρία να παρατηρήσω ότι μεταξύ των ετών 2010 και 2011 ο ελληνόκτητος στόλος ναι μεν αυξήθηκε, όμως τα υπό ελληνική σημαία πλοία μειώθηκαν. Επομένως, προφανής στόχος μας είναι η περαιτέρω ενίσχυση της ελκυστικότητας του Ελληνικού νηολογίου και της Ελλάδας ως τόπου εγκατάστασης εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε όλο το φάσμα της ναυτιλίας. Εμείς θα εγγυηθούμε τη σταθερότητα και διαχρονικότητα του Συνταγματικού και Νομικού πλαισίου που διέπει τη ναυτιλία, με στόχο την ενίσχυση της Ελληνικής σημαίας και την προσέλκυση ναυτιλιακών κεφαλαίων. Είμαστε αποφασισμένοι, να προχωρήσουμε σε μια νέα ευέλικτη οργάνωση στο πρότυπο της υπηρεσίας μιας στάσης με στόχο την εξάλειψη της γραφειοκρατίας και την αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών σε όλους τους παράγοντες: πλοία, ναυτικούς, ναυτιλιακές εταιρείες, ναυτικούς οργανισμούς, κλπ.

- Και τι εννοείτε όταν, για τον Πειραιά, μιλάτε για «εναλλακτικές επενδύσεις»;
Ο Πειραιάς είναι η εθνική βάση, όπου πρέπει να χτυπά η καρδιά της ελληνικής ναυτιλίας. Επομένως, στόχος μας είναι η προσέλκυση και ανάπτυξη υπηρεσιών όπως: τραπεζικών, χρηματοοικονομικών, ασφαλιστικών, ναυτιλιακής μεσιτείας, διαχείρισης, κατασκευών, επισκευών και συντηρήσεων πλοίων, διαχείρισης πληρωμάτων, αλλά και υποστήριξης για εναλλακτικές επενδύσεις. Θα εξετάσουμε, επίσης, τις παραμέτρους για τη μεταφορά, μακροπρόθεσμα, στον Πειραιά, των «Ποσειδωνίων», της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εκδήλωσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τις πρωτοβουλίες που θα αναλάβουμε, θα στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα στην Ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα: ότι η χώρα και υπολογίζει και επενδύει σε αυτήν.

Με τον Ράιχεμπαχ προχωράμε σε νέα έργα
- Ήσασταν ο πρώτος υπουργός που επισκέφθηκε ο Χορστ Ράϊχενμπαχ. Η αποτίμηση;
Η «ομάδα δράσης» του κ. Ράιχενμπαχ προσπαθεί να βοηθήσει στην προσπάθεια ανασυγκρότησης της δημόσιας διοίκησης με τεχνογνωσία. Γνωριζόμαστε από τη θητεία μου στις Βρυξέλλες και η συνεργασία μας ήταν εποικοδομητική και άψογη. Στο Υπουργείο θα δημιουργηθεί η κατάλληλη οργάνωση για τη συνολική παρακολούθηση όλων των συγχρηματοδοτούμενων από την Ε.Ε. έργων αρμοδιότητάς μας. Επιπλέον, προχωράμε στο σχεδιασμό του προγραμματισμού νέων έργων και χρηματοδότησης τους, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα είτε των Διαρθρωτικών Ταμείων της ΕΕ και του Στόχου 3 (διακρατικές πρωτοβουλίες) της παρούσας αλλά και επόμενης περιόδου 2014-2020, του Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων, της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων καθώς και ιδιωτικών πόρων που είναι εφικτό να προσελκύσουμε.

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Εργασιακός μεσαίωνας: Ασυδοσία εργοδοτών, απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις και αδήλωτη εργασία


Σε πλήρη αποσύνθεση έχει περιέλθει η αγορά εργασίας, όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) για το πρώτο εξάμηνο του 2012, με έναν στους τρεις εργαζομένους να δουλεύει ανασφάλιστος και το 9,3% των απασχολουμένων στον ιδιωτικό τομέα να λαμβάνουν μειωμένους μισθούς κατά 23,7% μέσω της υπογραφής είτε ατομικών είτε επιχειρησιακών συμβάσεων.
Μη καταβολές των αποδοχών, απασχόληση-«λάστιχο», απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις, οφειλές αποδοχών αδείας και επιδομάτων αδείας, παραβίαση ωραρίου, απασχόληση σε ημέρα ανάπαυσης (ρεπό), μη χορήγηση αναλυτικών εκκαθαριστικών σημειωμάτων στους εργαζομένους και υπογραφή εξοφλητικών αποδείξεων με καταβολή ωστόσο μικρότερου μισθού είναι μερικά ακόμα από τα ευρήματα της έκθεσης των Επιθεωρητών Εργασίας, οι οποίοι στο διάστημα αυτό διενήργησαν περίπου 29.790 ελέγχους.
 Τα μαχαίρια
Οι μεγαλύτερες μειώσεις μισθών πραγματοποιήθηκαν στις περιοχές της Ηπείρου (29,73%), της Θεσσαλίας (27,9%) και της Κρήτης (26%), ενώ από τις 14 Φεβρουαρίου έως σήμερα έχουν υπογραφεί επιχειρησιακές συμβάσεις σε 496 επιχειρήσεις, που απασχολούν 57.614 εργαζόμενους, με μειώσεις αμοιβών 24,6% κατά μέσο όρο.
Επικίνδυνες διαστάσεις λαμβάνει και η «μαύρη» εργασία, καθώς σε σύνολο 29.560 εργαζομένων που απασχολούνται στις επιχειρήσεις που πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι, οι 10.603 ήταν ανασφάλιστοι. Ειδικότερα, ανά κλάδο από το 49,5% των ελέγχων που έγιναν σε επιχειρήσεις εστίασης το 58,2% των εργαζομένων βρέθηκε ανασφάλιστο, από το 17,4% των λιανικών επιχειρήσεων το 8,7% εργάζεται χωρίς ασφάλεια, ενώ στις βιοτεχνίες η «μαύρη εργασία» φθάνει το 11%.
Τα κλιμάκια του ΣΕΠΕ επέβαλαν συνολικά πρόστιμα 5,647 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για την αδήλωτη εργασία και χωρίς να περιλαμβάνονται πρόστιμα για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας.
 Οι μετατροπές
Την ίδια ώρα, 44.122 συμβάσεις πλήρους απασχόλησης μετατράπηκαν σε άλλες «ελαστικές» συμβάσεις εργασίας, φαινόμενο που κατέγραψε αύξηση της τάξεως του 45,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Αντίστοιχα, ένα χρόνο πριν (πρώτο εξάμηνο του 2011) 30.366 συμβάσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης μετατράπηκαν σε άλλες μορφές ευέλικτων συμβάσεων εργασίας, αριθμός αυξημένος κατά 226% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2010.
Συγκεκριμένα, η αλλαγή των συμβάσεων πλήρους απασχόλησης σε μερικής από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2012 σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αυξήθηκε κατά 49,93%, σε εκ περιτροπής κατόπιν συμφωνίας με τους εργαζομένους κατά 14,66% και σε εκ περιτροπής με μονομερή απόφαση του εργοδότη κατά 117,9%!
 Οι νέες προσλήψεις
Οσον αφορά τις νέες προσλήψεις, πλέον μόλις το 56,1% αφορά συμβάσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης έναντι 66,9% το 2010 και 59,7% το 2011, ενώ ήκμασαν οι ελαστικές μορφές εργασίας (43,9%) με τις συμβάσεις μερικής απασχόλησης να αποτελούν το 34,9% έναντι 26,5% το 2010 και 32% το 2011. Αντίθετα, οι συμφωνίες για εκ περιτροπής εργασία αποτελούν το 9%. Πιο αναλυτικά, την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου στη σύναψη νέων συμβάσεων οποιασδήποτε μορφής προχώρησαν 12,79% λιγότερες επιχειρήσεις σε σχέση με το 2011. Επιπλέον, όπως συνάγεται από τα στοιχεία του ΣΕΠΕ οι συμβάσεις πλήρους απασχόλησης κατέγραψαν πτώση κατά 16,2%, οι εκ περιτροπής μόλις κατά 1,89%, ενώ μειωμένο κατά 2,86% ήταν και το ποσοστό των συμβάσεων μερικής απασχόλησης.
Μετατροπή συμβάσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης σε:
 

2009

2010

2011
Α’ 6μηνο.
2012
Aριθμός
1. Συμβάσεις εργασίας μερικής απασχόλησης
12.219
18.713
(53,1%)
32.420
(73,2%)
24.750
2. Συμβάσεις εκ περιτροπής εργασίας ύστερα από συμφωνία μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων
4.146
6.527
(57,4%)
19.128
(193%)
12.022
3. Συμβάσεις εκ περιτροπής εργασίας ύστερα από μονομερή απόφαση των εργοδοτών
612
1.013
(65,5%)
7.414
(631,8%)
7.350
Συνολικός αριθμός μετατροπών συμβάσεων σε ευέλικτες μορφές εργασίας (2009+2010+2011+α’ εξ. 2012)
16.977
26.253
(54,6%)
58.962
(124,5%)
44.122
Είδη νέων συμβάσεων εργασίας για νέες προσλήψεις


2009
20102011Α’ 6μηνο     2012


Aριθμός
1. Συμβάσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης
746.911
586.281
(-21,5%)
460.706
(-21,42%)
176.549
2. Συμβάσεις εργασίας μερικής απασχόλησης
157.738
228.994
(45,2%)
233.558
(1,99%)
109.885
3. Συμβάσεις εκ περιτροπής εργασίας
40.489
60.677
(49,9%)
68.300
(12,56%)
28.161
Σύνολο νέων συμβάσεων
945.138
875.952
(-7,3%)
762.564
(-12,94%)

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

ΟΛΠ: Πειθαρχικές διώξεις για υπερκοστολόγηση έργου στο λιμάνι




Την πειθαρχική δίωξη όσων υπαλλήλων εμπλέκονται στην υπόθεση με τους λάθους υπολογισμούς του κόστους κατασκευής της προβλήτας Ι κατά την περίοδο 2007 - 2009 αποφάσισε το ΔΣ του ΟΛΠ.

«Με την αποκάλυψη οικονομικών διαφορών που προέκυψαν σε βάρος του ΟΛΠ. έργο το οποίο δεν έχει ακόμα οριστικά παραληφθεί από τον Οργανισμό, η Διοίκηση του ΟΛΠ, διέταξε άμεση επιθεώρηση και ΕΔΕ, ενώ ανέθεσε σε Ελεγκτική Επιτροπή και Εμπειρογνώμονες την ακριβή αποτύπωση των διαφορών.

Οι ανάδοχες εταιρίες (J & P Άβαξ, Ρούτσης και Δομοσπόρτ) αποδέχθηκαν τις απαιτήσεις του ΟΛΠ ύψους 6.785.627 πλέον τόκων και ΦΠΑ, τις οποίες και συμφώνησαν με ιδιωτικό συμφωνητικό να καταβάλουν» επισημαίνει  η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ

Το Διοικητικό Συμβούλιο, ως ανώτατο πειθαρχικό όργανο αποφάσισε: (α) την αποστολή του συνολικού φακέλου της πειθαρχικής έρευνας στην Εισαγγελία, (β) την επιβολή πειθαρχικών ποινών σε στελέχη του ΟΛΠ για βαρεία αμέλεια στην εκτέλεση των καθηκόντων τους, (γ) την πρόσληψη με προσκλήσεις ενδιαφέροντος Συμβούλων Συντονισμού Έργων και Ποιοτικού Ελέγχου Έργων και (δ) τον οικονομικό επανέλεγχο όλων των Σποραδικών Έργων της τελευταίας δεκαετίας (2002-2012).


Στη συνέχεια η Διοίκηση τονίζει:
«Η έρευνα και οι διαφορές που προέκυψαν κατά τη διαδικασία οριστικής παραλαβής του έργου αφορούσαν: (α) το έργο “Κατασκευή Προβλήτα I στο ΣΕΜΠΟ Ν. Ικονίου”, το οποίο προκηρύχθηκε το 2003, με σύμβαση που υπεγράφη το 2005 και επεραιώθη το 2009 και (β) το έργο “Προέκταση Προβλήτα I ΣΕΜΠΟ” το οποίο ανετέθη απευθείας λόγω ειδικής φύσης στον ίδιο ανάδοχο το 2008 και ολοκληρώθηκε το 2009.

Για τα έργα αυτά είχαν εκδοθεί 69 εντολές πληρωμής μεταξύ 2005-2009 από τις οποίες προέκυψαν λανθασμένοι συντελεστές αναθεώρησης μεγαλύτεροι των πραγματικών. Ήδη μετά την επιστροφή των χρημάτων, τις διοικητικές έρευνες και τον πειθαρχικό έλεγχο, το θέμα διοικητικά για τον ΟΛΠ έκλεισε, παραμένει όμως ποινικά ανοικτό μετά την παραπομπή στη Δικαιοσύνη».

Μήνυμα της κυβέρνησης στους συνδικαλιστες (και της ΔΑΚΕ)

 
Για τους απανταχού συνδικαλισταράδες που νομίζουν ακόμη ότι το χρεοκοπημένο κράτος είναι τσιφλίκι τους, γράψαμε προ ημερών στηλιτεύοντας τη στάση της ΔΑΚΕ που ξεσπάθωσε, απειλεί, βρίζει και βάζει τρικλοποδιές στον Αντ. Σαμαρά.
Κι όλα αυτά γιατί λέει αντιδρούν στις ιδιωτικοποιήσεις έτσι γενικά κι αόριστα, προφανώς φοβούνται μήπως χάσουν τα προνόμιά τους.
Η απάντηση, λοιπόν, επισήμως, ήρθε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Σίμο Κεδίκογλου.
«Όταν σε αυτή την κυβέρνηση όλοι όσοι συμμετέχουν, τα κόμματα, οι αρχηγοί που συμμετέχουν, έχουν βάλει την εθνική ανάγκη πάνω από το κομματικό ή προσωπικό συμφέρον, δεν μπορούμε να ανεχθούμε να βάζει κάποιος το συντεχνιακό συμφέρον πάνω από την εθνική ανάγκη» δήλωσε στον Βήμα 99,5, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο διαγραφών.
«Το μήνυμα θα περάσει με τον σαφέστερο δυνατό τρόπο» τόνισε.
Ξεκάθαρο λοιπόν το μήνυμα στους Φωτόπουλους, τους Κιουτσούκηδες και τους άλλους Δακίτες που πιστεύουν ότι ζουν ακόμη σε άλλες εποχές. Τότε που είχαν την κυβέρνηση σήκω – σήκω, κάτσε – κάτσε. Που έπαιρναν επιδοτήσεις και ποιος ξέρει που πήγαιναν.
Επιτέλους η κυβέρνηση τους δηλώνει ότι δε χρειάζεται άλλη… συγκυβέρνηση. Οι συνδικαλιστές ας κάνουν τη δουλειά τους και η κυβέρνηση τη δική της.
Να θυμήσουμε μόνο τι είχε πει η ΔΑΚΕ η οποία μάλλον θέλει να ταυτιστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ:
«Σε αυτούς δε τους υπουργούς που παριστάνουν τους… Ινδιάνους και θυσιάζουν στο βωμό της προσευχής ό,τι απέμεινε όρθιο, ικανοποιώντας και τις τελευταίες απαιτήσεις των τροϊκανών, πιστεύοντας ότι έτσι θα εξευμενίσουν… το πνεύμα της Λαγκάρντ, της Μέρκελ, του Σόιμπλε και του Ρέσλερ, που δεν έχουν διάθεση να επαναδιαπραγματευτούν, τους καλούμε να σταματήσουν να συμπεριφέρονται ως ιθαγενείς και να σταθούν ως ισότιμα μέλη στην ΕΕ, ικανοποιώντας τη νωπή λαϊκή εντολή» ανέφερε, μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση.