Η ΔΑΚΕ τεχνικων του ΟΛΠ ανταποκρινομενη στις αναγκες των καιρων προσφερει στα μελη,και τους φιλους,ενα δικτυακο τοπο,που θα εξυπηρετουνται οι αναγκες ενημερωσης,τοσο σε υπηρεσιακο οσο και σε συνδικαλιστικο επιπεδο.
Τετάρτη 2 Μαΐου 2012
Δευτέρα 30 Απριλίου 2012
Σάββατο 28 Απριλίου 2012
Σαμαράς: Θέλω να ενώσω όλους τους Ελληνες!
Το «κοινωνικό συμβόλαιο» της Νέας Μεταπολίτευσης παρουσίασε χθες στο Ζάππειο ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς. Ο πρόεδρος της Ν.Δ. παρουσίασε τις προγραμματικές του δεσμεύσεις για την πολιτική, τους θεσμούς αλλά και την ασφάλεια του τόπου.
Ο κ. Σαμαράς οριοθέτησε τόσο το ιδεολογικό όσο και το προγραμματικό πλαίσιο στο οποίο σκοπεύει να κινηθεί την επομένη των εκλογών και πρόσθεσε ότι στόχος του είναι να ενώσει τους Ελληνες. Οπως επισήμανε μάλιστα, παρουσιάζοντας το κυβερνητικό του (πλην οικονομίας) πρόγραμμα, στόχος του είναι να πετύχει τη μεγάλη ανατροπή, που μπορεί να γίνει μόνο με την ισχυρή εντολή του ελληνικού λαού.
Αναφερόμενος στο ιδεολογικό πλαίσιο, ο πρόεδρος της Ν.Δ. επισήμανε: «Ηδη αλλάζουμε τον τρόπο που σκέπτεται η κοινωνία. Τον τρόπο που ιεραρχεί τις προτεραιότητές της. Ηδη καταρρίψαμε εμμονές δεκαετιών. Ηδη σπάσαμε την ιδεολογική τρομοκρατία της Αριστεράς, που απαγόρευε ακόμη και να μιλάμε για τα προβλήματα που βασάνιζαν την κοινωνία ή παρέλυαν την οικονομία».
Συγκεκριμένα:
Για το άσυλο: «Πρέπει να καταργηθεί στην πράξη. Σε πολλούς πανεπιστημιακούς χώρους εξακολουθούν να υπάρχουν ορμητήρια παράνομων συμμοριών. Μέχρι και... “βιοτεχνίες μολότοφ” υπάρχουν. Αυτές οι “φωλιές” θα καθαρίσουν. Και η ασυδοσία θα σταματήσει. Αυτό θα συμβεί μετά την 6η Μαΐου».
Για τη λαθρομετανάστευση: «Θα καταργηθεί ο νόμος Ραγκούση για την ιθαγένεια. Η λαθρομετανάστευση έχει εξελιχθεί σε άοπλη εισβολή. Θα ψηφίσουμε νόμο που δημιουργεί αστικές και ποινικές ευθύνες σε όποιον νοικιάζει διαμέρισμα ή άλλον χώρο σε άτομα χωρίς νόμιμα χαρτιά».
Για την ασφάλεια: «Θα βγάλω τις κουκούλες από τους κουκουλοφόρους. Αυτό θα τελειώσει. Οι μορφές αστυνόμευσης θα αλλάξουν. Για να μπορούν οι αστυνομικοί να κάνουν τη δουλειά τους. Θα χρησιμοποιηθούν υδροφόρες. Θα χρησιμοποιηθούν οι κάμερες ασφαλείας».
Για τα μισθολόγια της ΕΛ.ΑΣ.: «Τα ειδικά μισθολόγια των αστυνομικών δεν πρέπει να κοπούν άλλο. Αντίθετα πρέπει να αποκατασταθούν».
Για τα μισθολόγια των Ενόπλων Δυνάμεων: «Πρέπει να αποκατασταθούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας. Δεν υπάρχει πατρίδα χωρίς πατριωτισμό. Και δεν υπάρχει πατριωτισμός χωρίς περηφάνια και αξιοπρέπεια».
Ο κ. Σαμαράς τόνισε επίσης: «Η Ορθοδοξία είναι αναπόσπαστο τμήμα της εθνικής μας ταυτότητας. Εκείνο που χρειάζεται να αλλάξουμε είναι υπέρ της Εκκλησίας και όχι εναντίον της. Θα δώσουμε την ευκαιρία να αξιοποιηθεί η εκκλησιαστική περιουσία. Δεν πρόκειται να κοπεί η μισθοδοσία των κληρικών».
Για την Υγεία: συγχώνευση νοσοκομείων - ενίσχυση φαρμακοποιών - ασφαλές περιβάλλον για την ανάπτυξη της φαρμακοβιομηχανίας.
Για το Σύνταγμα
Αναφερόμενος ο πρόεδρος της Ν.Δ. στις θέσεις του για τη συνταγματική μεταρρύθμιση, τόνισε:
1. Ασυμβίβαστο αξιώματος υπουργού – βουλευτή.
2. Απόλυτη διάκριση νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας.
3. Ενίσχυση του ελεγκτικού ρόλου του Προέδρου της Δημοκρατίας, ενδεχόμενο εκλογής του από τον λαό και χαλάρωση του πρωθυπουργοκεντρικού χαρακτήρα του πολιτεύματος.
4. Ελεγχος του «πόθεν έσχες» υπουργών και βουλευτών από ειδικό σώμα δικαστών.
5. Καθιέρωση σταθερού εκλογικού συστήματος.
6. Μείωση του αριθμού των βουλευτών. Κατάργηση των προνομίων, «τέρμα οι κουστωδίες με τις μαύρες λιμουζίνες».
7. Εγγύηση διαφάνειας των οικονομικών των κομμάτων.
8. Αναθεώρηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών.
9. Αλλαγή του νόμου περί ασυλίας των βουλευτών.
10. Ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης.
11. Διεξαγωγή δημοψηφίσματος και με λαϊκή πρωτοβουλία.
12. Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων και συγγραφή βιβλίων που θα παράγουν γνώση, κριτική σκέψη και θα διδάσκουν την Ιστορία του ελληνικού λαού.
13. Αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με την οικονομική ανάπτυξη.
14. Εξορθολογισμός - οργάνωση - λειτουργία ανεξάρτητων αρχών.
15. Προστασία της ελληνικής ταυτότητας και γλώσσας.
Ο κ. Σαμαράς οριοθέτησε τόσο το ιδεολογικό όσο και το προγραμματικό πλαίσιο στο οποίο σκοπεύει να κινηθεί την επομένη των εκλογών και πρόσθεσε ότι στόχος του είναι να ενώσει τους Ελληνες. Οπως επισήμανε μάλιστα, παρουσιάζοντας το κυβερνητικό του (πλην οικονομίας) πρόγραμμα, στόχος του είναι να πετύχει τη μεγάλη ανατροπή, που μπορεί να γίνει μόνο με την ισχυρή εντολή του ελληνικού λαού.
Αναφερόμενος στο ιδεολογικό πλαίσιο, ο πρόεδρος της Ν.Δ. επισήμανε: «Ηδη αλλάζουμε τον τρόπο που σκέπτεται η κοινωνία. Τον τρόπο που ιεραρχεί τις προτεραιότητές της. Ηδη καταρρίψαμε εμμονές δεκαετιών. Ηδη σπάσαμε την ιδεολογική τρομοκρατία της Αριστεράς, που απαγόρευε ακόμη και να μιλάμε για τα προβλήματα που βασάνιζαν την κοινωνία ή παρέλυαν την οικονομία».
Συγκεκριμένα:
Για το άσυλο: «Πρέπει να καταργηθεί στην πράξη. Σε πολλούς πανεπιστημιακούς χώρους εξακολουθούν να υπάρχουν ορμητήρια παράνομων συμμοριών. Μέχρι και... “βιοτεχνίες μολότοφ” υπάρχουν. Αυτές οι “φωλιές” θα καθαρίσουν. Και η ασυδοσία θα σταματήσει. Αυτό θα συμβεί μετά την 6η Μαΐου».
Για τη λαθρομετανάστευση: «Θα καταργηθεί ο νόμος Ραγκούση για την ιθαγένεια. Η λαθρομετανάστευση έχει εξελιχθεί σε άοπλη εισβολή. Θα ψηφίσουμε νόμο που δημιουργεί αστικές και ποινικές ευθύνες σε όποιον νοικιάζει διαμέρισμα ή άλλον χώρο σε άτομα χωρίς νόμιμα χαρτιά».
Για την ασφάλεια: «Θα βγάλω τις κουκούλες από τους κουκουλοφόρους. Αυτό θα τελειώσει. Οι μορφές αστυνόμευσης θα αλλάξουν. Για να μπορούν οι αστυνομικοί να κάνουν τη δουλειά τους. Θα χρησιμοποιηθούν υδροφόρες. Θα χρησιμοποιηθούν οι κάμερες ασφαλείας».
Για τα μισθολόγια της ΕΛ.ΑΣ.: «Τα ειδικά μισθολόγια των αστυνομικών δεν πρέπει να κοπούν άλλο. Αντίθετα πρέπει να αποκατασταθούν».
Για τα μισθολόγια των Ενόπλων Δυνάμεων: «Πρέπει να αποκατασταθούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας. Δεν υπάρχει πατρίδα χωρίς πατριωτισμό. Και δεν υπάρχει πατριωτισμός χωρίς περηφάνια και αξιοπρέπεια».
Ο κ. Σαμαράς τόνισε επίσης: «Η Ορθοδοξία είναι αναπόσπαστο τμήμα της εθνικής μας ταυτότητας. Εκείνο που χρειάζεται να αλλάξουμε είναι υπέρ της Εκκλησίας και όχι εναντίον της. Θα δώσουμε την ευκαιρία να αξιοποιηθεί η εκκλησιαστική περιουσία. Δεν πρόκειται να κοπεί η μισθοδοσία των κληρικών».
Για την Υγεία: συγχώνευση νοσοκομείων - ενίσχυση φαρμακοποιών - ασφαλές περιβάλλον για την ανάπτυξη της φαρμακοβιομηχανίας.
Για το Σύνταγμα
Αναφερόμενος ο πρόεδρος της Ν.Δ. στις θέσεις του για τη συνταγματική μεταρρύθμιση, τόνισε:
1. Ασυμβίβαστο αξιώματος υπουργού – βουλευτή.
2. Απόλυτη διάκριση νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας.
3. Ενίσχυση του ελεγκτικού ρόλου του Προέδρου της Δημοκρατίας, ενδεχόμενο εκλογής του από τον λαό και χαλάρωση του πρωθυπουργοκεντρικού χαρακτήρα του πολιτεύματος.
4. Ελεγχος του «πόθεν έσχες» υπουργών και βουλευτών από ειδικό σώμα δικαστών.
5. Καθιέρωση σταθερού εκλογικού συστήματος.
6. Μείωση του αριθμού των βουλευτών. Κατάργηση των προνομίων, «τέρμα οι κουστωδίες με τις μαύρες λιμουζίνες».
7. Εγγύηση διαφάνειας των οικονομικών των κομμάτων.
8. Αναθεώρηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών.
9. Αλλαγή του νόμου περί ασυλίας των βουλευτών.
10. Ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης.
11. Διεξαγωγή δημοψηφίσματος και με λαϊκή πρωτοβουλία.
12. Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων και συγγραφή βιβλίων που θα παράγουν γνώση, κριτική σκέψη και θα διδάσκουν την Ιστορία του ελληνικού λαού.
13. Αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με την οικονομική ανάπτυξη.
14. Εξορθολογισμός - οργάνωση - λειτουργία ανεξάρτητων αρχών.
15. Προστασία της ελληνικής ταυτότητας και γλώσσας.
Παρασκευή 27 Απριλίου 2012
Πως θα νικήσουμε…

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
υποψήφιου βουλευτή της ΝΔ στην Β’ Πειραιά
Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ελεύθερη επιχειρηματικότητα. Αυτή είναι η ατμομηχανή της αληθινής οικονομίας. Οι συρριζαίοι, τώρα που δεν είναι απασχολημένοι τόσο πολύ με τα δικαιώματα του Αμπντουλχαλήμ της Υπατίας, έχουν μόνο μια συγκεκριμένη πρόταση για την οικονομία, με συγκεκριμένο αριθμό: να προσλάβει το Δημόσιο άλλες 100.000 δημοσίους υπαλλήλους. Δεν κάνω πλάκα. Σας ορκίζομαι στην κοτσίδα του Κουράκη. Όλα τ’ άλλα που λένε, είναι εισαγωγαί – εξαγωγαί πεπιεσμένου αέρος αλλά εδώ πιάνουν τον ταύρο από τα κέρατα. Πολιτικός σουρεαλισμός αλά γκρεκ ή μήπως κωμωδία; Εκεί στη Χώρα των Θαυμάτων, η αριστερά του φουά γκρα και του «Φίλιον», έχει μαζέψει γύρω κάτι ιμιτασιόν νεομπολσεβίκους, που ξυπνάνε μετά τις 11, και κάνουν ασκήσεις επί χάρτου για την κατάληψη των Χειμερινών Ανακτόρων. Λιγουρεύονται να κλατάρει η χώρα και να ‘ρθουν οι φουλαράτοι ντεμέκ «κομμισάριοι», οδηγώντας τα «πλήθη» των μαϊμού Δεκεμβριανών, στο όνομα και ερήμην του Αλέξη, για να αναλάβουν πάνω στα καπνισμένα ερείπια.
Ο Πάνος από την άλλη έχει ένα πρόγραμμα που μοιάζει συμπίλημα συριζαίϊκων τσιτάτων με ολίγη από πατριωτικό περίχυμα. Σε αυτό λέει ότι όσα υπόσχεται θα γίνουν «εφόσον βρούμε χρήματα απ’ αλλού, εφόσον υπάρχει ρευστότητα, εφόσον…, εφόσον…,εφόσον…». Ναι, κι ύστερα θα ‘ρθει ο Μίκυ Μάους, ο Πήτερ Παν και μαζί με τον Πήτερ Καμμένο θα τα κάνουν αυτά. Φαντασιώνονται πακτωλούς δανείων από την Ρωσία και την Κίνα. Για να καταλάβετε, η Ρωσία δάνεισε στην Λευκορωσία δυο δισεκατομμύρια και γι’ αυτά τους πήρε όλη την υποδομή ενέργειας και πλείστα άλλα. Μόνο τα χρυσά δόντια με τανάλια δεν τους έβγαλε. Κανείς δεν χαρίζει λεφτά, αδέλφια. Φαντασιακές λύσεις, για μια φανταστική χώρα, εκεί που πετάει ο Πήτερ Παν, μιλάνε τα δέντρα κλπ. Εδώ στην άκρη της Χερσονήσου του Αίμου, εδώ στην αληθινή χώρα, όπου ζουν αληθινοί άνθρωποι, οι Έλληνες, το πρόβλημα μας έχει ελπίδα να λυθεί μόνο με τα πολύ συγκεκριμένα πράγματα, που εξήγγειλε ο Αντώνης Σαμαράς στο Ζάππειο. Η χώρα χρειάζεται φορολογικό συντελεστή 15% για τα νομικά πρόσωπα και χαμηλότερο ΦΠΑ, 19%. 9% και 5% (για το τουριστικό πακέτο), όχι δεκάρικους για κατοχές και τάχα προδοσίες. Η χώρα, η οικονομία χρειάζεται φορολογική ασυλία για να επαναπατριστούν κεφάλαια και να υπάρχει ρευστότητα, να ‘χει ο άλλος σοβαρό κίνητρο να φέρει το χρήμα του στην Ελλάδα, κι όχι αερολογίες.
Η Ελλάδα χρειάζεται ένα γραφείο, μια αρμοδιότητα για τις επενδύσεις κι έναν να παρακολουθεί την κάθε μια ξεχωριστά. Να τρέχει το κράτος σαν τον Βέγγο να λύσει τα γραφειοκρατικά προβλήματα του επενδυτή κι όχι να παρακαλάει ο επενδυτής σαν ικέτης απέξω από οχτακόσια γραφεία, εκβιαζόμενος για τα αυτονόητα. Αυτό χρειάζεται κι όχι τριτοκοσμικές μπούρδες, που δεν αγοράζουν ούτε ένα πακέτο τσιγάρα.
Η μόνη άλλη ξεκάθαρη πρόταση απέναντι στη ΝΔ, καταστροφική και σουρεαλιστική αλλά πάντως σαφής, είναι του ΚΚΕ. Λέει, έξω από την Ε.Ε., έξω από το ευρώ, έξω από το ΝΑΤΟ, δραχμή, κρατικοποίηση των μέσων παραγωγής, εργατικά συμβούλια στη διαχείριση των επιχειρήσεων. Σοβιέτ (συμβούλια) λοιπόν κι έξω από την Ευρώπη. Έχουν πάντως μια πρόταση. Μας πάει στο πουθενά, απέτυχε παντού στον κόσμο η μέθοδος, διαχρονικά, αλλά πάντως έχουν μια πρόταση. Κι επειδή είναι οι μόνοι που ξέρουν από επανάσταση, την έκαναν και την πλήρωσαν, είναι πιο σοβαροί και πιο σεμνοί. Αφήνουν τα τζάμπα τσεγκεβαριλίκια στον Αλέξη.
Το μεγαλύτερο ψεύδος που λένε οι δυνάμεις που επενδύουν στο χάος, αυτοί που παραμονεύουν σαν τους γύπες στο κλαρί πότε θα γκρεμιστεί καταγής η Ελλάδα, είναι ότι τάχα όλα ξεπουλήθηκαν, όλα τέλειωσαν. Και τότε γιατί κόπτονται να πάρουν μερίδιο της εξουσίας; Γιατί ξέρουν ότι είναι ψέματα. Η Πατρίδα έχει περιθώρια, έχει αστείρευτες δυνάμεις και υπάρχει σχέδιο. Το απέδειξε ο Αντώνης την προηγούμενη Κυριακή. Όχι το δικό τους παπατζιλίκι, οι αερολογίες της συμμαχίας της κατοχικής δραχμής. Το σχέδιο είναι ένα, του Αντώνη και της κοινωνικά φιλελεύθερης, λαϊκής και πατριωτικής παράταξης. Αυτής που πάντα έβγαζε τα κάστανα από τη φωτιά, αυτής που κάποτε υπεράσπισε την Δημοκρατία, εκβιομηχάνισε την χώρα, την οδήγησε στην Ευρώπη με γεμάτα ταμεία και ελάχιστο χρέος. Μετά ήρθαν οι ακρίδες, ο βαλκανικός μπαρόκ σοσιαλισμός που τα κατασπάραξε όλα μέχρι φόδρα, διέλυσε την οικονομία και δανείστηκε κι έφαγε τον αγλέορα, για να διορίσουν, να καταπιούν αμάσητες μίζες, να πληρώσουμε έργα τρίδιπλα του αληθινού κόστους. Και ενθυλάκωσαν την διαφορά. Τώρα τα πληρώνουμε τα βερεσέδια τους.
Λοιπόν, οι γύπες, οι τυχοδιώκτες, οι ψευτοεπαναστάτες, οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» του ΠΑΣΟΚ και της διαπλοκής, έχουν κάνει σύναξη. Μυρίζουν αίμα και λίγη εξουσία επί των ερειπίων. Ξεχνούν όμως κάτι.
Ο μέσος Έλληνας είναι νοικοκύρης. Θέλει ασφάλεια για την φαμίλια του, το σπίτι του, την δουλειά του. Θέλει σιγουριά και τάξη για την κοινωνία, για την Πατρίδα ολόκληρη. Δεν θέλει να παίζουν την τύχη του, την τύχη των παιδιών του στα ζάρια.
Η συμμαχία της δραχμής και το ΠΑΣΟΚ, ο φυσικός αυτουργός του εγκλήματος, εξηγούν πως και γιατί θα πεθάνουμε. Εμείς εξηγούμε πως θα ζήσουμε και πως θα νικήσουμε!
Πέμπτη 26 Απριλίου 2012
Με το ψηφοδέλτιο Επικρατείας ο Σαμαράς έδειξε τις προθέσεις του

Σ’ ένα κόμμα, όπως η Νέα Δημοκρατία, όπου η γκρίνια είναι σχεδόν ενδημικό φαινόμενο, δεν σας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το ψηφοδέλτιο Επικρατείας πέρασε χωρίς αντιπαραθέσεις;
Ακόμα και τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, που αναζητούν μια φράση του Σαμαρά και τη διυλίζουν επί ώρες αναζητώντας κάποιο ατόπημα, δεν άσκησαν κάποια σοβαρή κριτική.
Η αλήθεια είναι πολύ δύσκολα θα βρείς κάτι να προσάψεις στον Σαμαρά για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας.
Για τους παρακάτω λόγους:
Πρώτον, συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας 12 καινούργια πρόσωπα τα οποία κατέρχονται για πρώτη φορά στην κεντρική πολιτική σκηνή και δικαιούνται να βρίσκονται εκεί.
Δεύτερον, ουδείς εκ των υποψηφίων προέρχεται από τους γνωστούς μηχανισμούς που για χρόνια κηδεμονεύουν τα κόμματα.
Τρίτον, όλοι οι υποψήφιοι έχουν προηγουμένως ….κολλήσει ένσημα (και με μεγάλη επιτυχία μάλιστα οι περισσότεροι) στους τομείς ενασχόλησής τους.
Τέταρτον, σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι μπορούν την επομένη των εκλογών να προσφέρουν ουσιαστικά στην προσπάθεια για την ανόρθωση της χώρας. Δηλαδή, το ψηφοδέλτιο δεν συγκροτήθηκε για λόγους εντυπώσεων, αλλά με κριτήριο την ουσία της πολιτικής.
Πέμπτον, γιατί κάθε επιλογή έχει έναν ισχυρό συμβολισμό και με τον τρόπο αυτό ο πρόεδρος της ΝΔ θέλει να στείλει (και έστειλε) πολλαπλά μηνύματα σε πολλές κατευθύνσεις.
Όμως, πέραν αυτών, το συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο καταρρίπτει και έναν άλλον μύθο, που με επιμέλεια καλλιεργούν τα συστημικά ΜΜΕ, ότι δήθεν δεν υπάρχουν άξια και ικανά στελέχη. Ο Σαμαράς με μια κίνηση κατέβασε μια ….δωδεκάδα!
Δεύτερον, ο πρόεδρος της ΝΔ πρέπει να έπεισε και τους ….Θωμάδες πως εννοεί την ανανέωση.
Τέλος, με τον τρόπο του ίσως έστειλε ένα μήνυμα και στο εκλογικό σώμα για το πως πρέπει να συμπεριφερθεί την ημέρα των εκλογών.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Όλοι στην κεντρική ομιλία του Φαήλου Κρανιδιώτη, υποψήφιου Βουλευτή της ΝΔ στη Β΄ Πειραιά. Τετάρτη 2 Μαΐου 2012, ώρα 7:30 μμ, Πλατεία Αγίου Γεωργίου, Κορυδαλλός, καφέ “Lost”.
