Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΝΔ: θα τιμωρηθούν όσοι έσυραν την χώρα στο Μνημόνιο – νέα εξεταστική αμέσως μετά τις εκλογές


Συνυπεύθυνος ο Βενιζέλος με Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου
(Ανανεωμένο) Επιβεβαιώθηκε τελικά και μέσω του πορίσματος ότι το ΠΑΣΟΚ έστησε μια Εξεταστική-οπερέτα προκειμένου «να βγάλει λάδι…» τους Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου για όσα έπραξαν με το έλλειμμα του 2009, οδηγώντας τη χώρα σιδηροδέσμια στο ΔΝΤ και την Tρόικα.
Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, με το πόρισμα της πλειοψηφίας που υπέγραψαν και κατέθεσαν σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής, επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τις ενστάσεις της Ν.Δ. για τη δημιουργία μιας Εξεταστικής-παρωδίας, προκειμένου μέσα από ένα ελεγχόμενο και προαποφασισμένο πόρισμα να ικανοποιηθούν οι πράσινες προεκλογικές σκοπιμότητες.
Τα μέλη της πλειοψηφίας έκλεισαν τα αφτιά τους σε όσα καταλυτικά στοιχεία τούς κατέθεσαν τα μη πολιτικά πρόσωπα που εξετάσθηκαν και δεν υπάρχει καμία ευθύνη στους Γιώργηδες του ΠΑΣΟΚ, αντίθετα για όλα … έφταιγε η διακυβέρνηση της Ν.Δ.
Έτσι στο «πράσινο» πόρισμα αποδίδονται πολιτικές ευθύνες μόνο στον πρώην υπουργό Οικονομικών της ΝΔ Γιάννη Παπαθανασίου γιατί «δεν προέβη, ως όφειλε, στη λήψη, από την αρχή του έτους, διαρθρωτικών και άλλων μέτρων ικανών να μετριάσουν ή και να ανατρέψουν τη δυναμική διόγκωσης του ελλείμματος» και «αποσιώπησε την πραγματική εικόνα της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας», προκειμένου να παραπλανήσει την ελληνική κοινή γνώμη ενόψει των εκλογών.
Αντίθετα, ο διάδοχός του, υπουργός του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου αναδεικνύεται και σε ήρωα καθώς όπως αναφέρει το πόρισμα- «εντατικοποίησε την προσπάθεια δημοσιονομικής προσαρμογής για το τελευταίο δίμηνο του 2009, στα πλαίσια όμως των τότε δεδομένων, λαμβάνοντας μέτρα ύψους 1 δισ. ευρώ και προέβη στη λήψη δημοσιονομικών και διαρθρωτικών μέτρων για το επόμενο έτος, κατά την κατάρτιση του Προϋπολογισμού του 2010, σε συνεννόηση και με τους εταίρους μας».
Επίσης δεν διαπιστώνεται παραποίηση των δημοσιονομικών στοιχείων κατά κανέναν τρόπο και εκτιμάται πως οι διαμάχες στο εσωτερικό του ΔΣ της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ήταν προσωπικής φύσεως
Η ΝΔ αντέδρασε έντονα και επαναλαμβάνει ότι αμέσως μετά τις εκλογές θα προχωρήσει στη σύσταση μιας και μόνον Εξεταστικής, που θα διερευνήσει το πώς έσυραν τη χώρα στο μνημόνιο».  Συγκεκριμένα ο Εκπρόσωπος της Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ο κ. Βενιζέλος οφείλει, σήμερα, να απολογηθεί για αυτά που διέπραξε η Επιτροπή Προστασίας των κυρίων Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου.
Οι βουλευτές του στη, δήθεν, “Εξεταστική”, δικαίωσαν τις ενστάσεις που είχε αναπτύξει, από την αρχή, η ΝΔ και απέδειξαν ότι εκτελούσαν διατεταγμένη κομματική εντολή, κουκουλώματος και διαστρέβλωσης, στην οποία ταιριάζει μια και μόνο λέξη: Ντροπή.
Αγνόησαν το πόρισμα του Οικονομικού Εισαγγελέα, που ζητούσε να διερευνηθούν οι ποινικές ευθύνες Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου για το φούσκωμα του ελλείμματος του 2009, με την αυθαίρετη ένταξη των ΔΕΚΟ και υπέγραψαν ένα προκατασκευασμένο κείμενο, προεκλογικής σκοπιμότητας, άσχετο με την υπόθεση που, δήθεν, θα διερευνούσαν.
Αγνόησαν τις καταγγελίες των μελών του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ – μελών που οι ίδιοι διόρισαν – για την αυθαιρεσία που διέπραξε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Αγνόησαν αδιάσειστα στοιχεία, όπως οι αποκαλύψεις για μυστική αλληλογραφία του Προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ με το ΔΝΤ.
Αγνόησαν ευρωπαϊκά κείμενα, που επισημαίνουν ότι η ένταξη των ΔΕΚΟ δεν αποτελεί ευρωπαϊκή πρακτική.
Αγνόησαν το πόρισμα της Επιτροπής που συγκρότησε η ίδια η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για να αξιολογήσει το έλλειμμα του 2009.
Αρνήθηκαν να καλέσουν μάρτυρες που γνωρίζουν την αλήθεια.
Κατέληξαν σε ένα κείμενο οπερέτα, που συνιστά πρόκληση για τους Έλληνες, οι οποίοι απαιτούν – και δικαιούνται – να μάθουν όλη την αλήθεια.
Μπροστά σ’ όλα αυτά, η Νέα Δημοκρατία καταγγέλλει τις ανεκδιήγητες πρακτικές του ΠΑΣΟΚ και επαναλαμβάνει τη δέσμευση του Προέδρου της Αντώνη Σαμαρά ότι – αμέσως μετά τις εκλογές – θα προχωρήσει στη σύσταση μιας και μόνον Εξεταστικής, που θα διερευνήσει το πώς έσυραν τη χώρα στο μνημόνιο».
Σφοδρή επίθεση στον Βενιζέλο
Στην ανακοίνωση της ΝΔ επιχείρησε να απαντήσει η εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Φ. Γεννηματά, η οποία χαρακτήρισε τη στάση της ΝΔ απέναντι στο πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής για τα δημοσιονομικά στοιχεία του 2009 απογοητευτική και κατηγόρησε τη Λ. Συγγρού ότι επιχειρεί να μετατρέψει το ζήτημα σε «πεδίο μικροκομματικής διαμάχης».
«Προκαλεί λύπη, η στάση της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στο πόρισμα της εξεταστικής επιτροπής. Προκαλεί λύπη, να αμφισβητεί μια μείζονα διαδικασία της Βουλής, την οποία επιδεικτικά αγνόησε και από την οποία απείχε», ανέφερε η κ. Γεννηματά. Τόνισε ακόμη ότι είναι «απογοητευτικό» να μην έχει ακόμη συνειδητοποιήσει η ΝΔ «τις ευθύνες της για τον δημοσιονομικό εκτροχιασμό και την οικονομική κρίση».
Με νεότερη ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας απάντησε στην κ. Γεννηματά, με την ακόλουθη δήλωση:
«Η αρχή της θητείας του κ. Βενιζέλου στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ σημαδεύτηκε, τελικά, από την απόπειρα συγκάλυψης των τεράστιων ευθυνών του προκατόχου του, κ. Παπανδρέου και των μελών της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, που οδήγησαν τη χώρα στην οικονομική καταστροφή και στην ταπείνωση.
Οι ευθύνες αυτές είναι καταγεγραμμένες και ομολογημένες και τίποτα δεν μπορεί να τις διαγράψει, όσες προσπάθειες και αν καταβάλει ο κ. Βενιζέλος.
Το κουκούλωμα που επιχειρήθηκε σήμερα στη Βουλή, το μόνο που κατάφερε είναι να εκθέσει προσωπικά τον κ. Βενιζέλο και να καθυστερήσει, για λίγο καιρό, τα αποκαλυπτήρια των ευθυνών που τους βαραίνουν.
Γιατί αποτελεί δέσμευση για τη Νέα Δημοκρατία, ότι στη νέα Βουλή θα επιβάλει την αποκάλυψη των βαρύτατων ευθυνών του κ. Παπανδρέου και της κυβέρνησής του».
Δήλωση Γιάννη Παπαθανασίου για το πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής
Αυτοί που οδήγησαν την Ελλάδα σε απώλεια εθνικής κυριαρχίας, στη φτώχεια και στην ανεργία, προκαλούν για μια ακόμα φορά. Υποτιμούν τη μνήμη και τη νοημοσύνη της ελληνικής κοινωνίας.
Το 2009  η Νέα Δημοκρατία, παρά τα λάθη και τις καθυστερήσεις, είπε την αλήθεια. Ζήτησε την ψήφο των πολιτών για να λάβει άμεσα μέτρα μείωσης του ελλείμματος. Ενώ το ΠΑΣΟΚ ζήτησε την ψήφο των πολιτών με το σύνθημα «λεφτά υπάρχουν» και με ψεύτικες υποσχέσεις για αυξήσεις μισθών, συντάξεων και κοινωνικών παροχών.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Κάποιοι πήραν το κόστος να πουν την αλήθεια και κάποιοι, ενώ την ήξεραν, είπαν ψέματα.  Οι πολίτες ξέρουν, κρίνουν και σε αυτές τις εκλογές θα αποδώσουν τις πολιτικές ευθύνες που αναλογούν στον καθένα.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Οι εκλογές κερδίζονται με πρόγραμμα και όραμα!

 
 

Του Κώστα Ροδινού
Καθώς εισερχόμεθα  σε προεκλογική περίοδο σχεδόν κοντεύουμε να ξεχάσουμε ό,τι  έχουν περάσει μόλις δυόμισι χρόνια από τον Οκτώβριο του 2009, όταν ο  «λεφτά υπάρχουν» κέρδισε με 11 μονάδες διαφορά και η ΝΔ υπέστη την δεινότερη ήττα της ιστορίας της. Θυμάμαι ότι ήμουν καθ΄οδόν από τον Έβρο, όπου είχα πάει να ψηφίσω, όταν άκουσα στο ραδιόφωνο τα αποτελέσματα των exit polls.
Το ίδιο βράδυ βρεθήκαμε μερικοί φίλοι για να …αναλύσουμε το αποτέλεσμα. Σε κλίμα μελαγχολίας, καταλήξαμε στην κοινή διαπίστωση ότι «έχουμε  μπροστά μας μια γεμάτη οκταετία ΠΑΣΟΚ». Γνωρίζαμε, βέβαια, ότι τα πράγματα στην οικονομία ήταν δύσκολα, αλλά με μερικές κινήσεις το κλίμα μπορούσε να αλλάξει. Και το ΠΑΣΟΚ είχε τις κοινωνικές εφεδρείες να προωθήσει τις απαιτούμενες αλλαγές, με ελεγχόμενες κοινωνικές αντιδράσεις. Ουδείς φανταζόταν την κατάρρευση της χώρας.
 Η κατάρρευση των μύθων του ΠΑΣΟΚ
Στο διάστημα που μεσολάβησε από τις εκλογές του 2009, εκτός από την κατάρρευση της χώρας, ως αποτέλεσμα του έργου και της αδράνειας των Κυβερνήσεων Παπανδρέου, είχαμε και την πλήρη απομυθοποίηση του ίδιου του ΠΑΣΟΚ.
Το Κίνημα που ίδρυσε ο Α. Παπανδρέου μακροημέρευσε στην πολιτική ζωή της χώρας επειδή είχε καταφέρει να δημιουργήσει και να συντηρήσει ορισμένους μύθους:
- ήταν  ένα σοσιαλιστικό κόμμα το οποίο φρόντιζε  τα μεσαία και χαμηλά κοινωνικά στρώματα.
-ήταν ένα  «πατριωτικό» κίνημα που υπερασπιζόταν αποτελεσματικά τα εθνικά μας ζητήματα.
-εξελίχθηκε σ΄ενα μηχανισμό εξουσίας που διέθετε ικανά και έμπειρα στελέχη με πλούσια κυβερνητική πείρα.
Και τον μεγαλύτερο μύθο όλων: «με το ΠΑΣΟΚ περνάμε καλά»!
Μόλις σε δυόμισι χρόνια το ΠΑΣΟΚ των Παπανδρέου-Βενιζέλου μετεξελίχθηκε σ΄ένα  σκληρό νεοφιλελεύθερο κόμμα το οποίο υιοθέτησε την πιο ανάλγητη και βάρβαρη πολιτική που έχει υιοθετηθεί ποτέ σε Ευρωπαϊκή χώρα, εν καιρώ ειρήνης. Τίποτα δεν μπορεί να τ’ αλλάξει αυτό. Και η επιλογή  ήταν συνειδητή. Παρουσιάστηκε ως μονόδρομος. Επεβλήθη και εκβιαστικά.  Δεν μπήκαν κάν στον κόπο να εξετάσουν άλλες εναλλακτικές. Μεθοδευμένα οδήγησαν τη χώρα στην αγκαλιά του ΔΝΤ. Όλα τ’ άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες. Τα  δε περίφημα «ικανά και έμπειρα στελέχη», απεδείχθησαν απλοί παραλήπτες  εντολών από τους υπαλλήλους της Τρόϊκα, τις οποίες αγκομαχούσαν να φέρουν σε πέρας αναμένοντας κάποιο επαινετικό σχόλιο στις κάρτες που μοίραζε κατά καιρούς ο αποτυχημένος Τόμσεν.
Δυόμισι χρόνια μετά και οι πέτρες έχουν αντιληφθεί στη χώρα αυτή πως με το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο δεν περνάμε καλά, αλλά με τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ «δεν έχουμε πια ζωή»
 Όχι στις φρούδες ελπίδες
Η Ν.Δ. από την άλλη, εκεί που ….προετοιμαζόταν για μια δραματική περίοδο εσωστρέφειας και μακρά παραμονή στην αντιπολίτευση, βρέθηκε ξαφνικά να διεκδικεί την επάνοδό της στην εξουσία! Ποιός να το περίμενε! Τα στελέχη και οι οπαδοί της, για αυτό το λόγο και μόνο, έπρεπε να δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον κ. Σαμαρά. Γιατί είναι δικό του επίτευγμα ό,τι η ΝΔ κτυπάει την πόρτα της κυβέρνησης, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, έχοντας μάλιστα αναγκάσει σε μια ταπεινωτική παραίτηση έναν πρωθυπουργό που είχε κερδίσει τις προηγούμενε εκλογές με διψήφια διαφορά! Ακόμα και ο κ. Μητσοτάκης, με πλειοψηφία  μιας έδρας, έμεινε  στην εξουσία  μεγαλύτερο διάστημα!
Όμως, τα δύσκολα για τον κ. Σαμαρά αρχίζουν τώρα. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι αρκετοί  στη βάση της ΝΔ που  φέρουν βαρέως τη στήριξη της Κυβέρνησης Παπαδήμου. Δεν αναφέρομαι στα πρώην στελέχη, που αποφάσισαν να πολιτικοποιήσουν τις προσωπικές τους πικρίες και διαφωνίες. Για τον απλό κόσμο μιλάω.
Όπως έγραφα και προχθές, αυτό είναι το πρώτο στοίχημα που πρέπει να κερδίσει ο κ. Σαμαράς και δεν είναι μια εύκολη αποστολή. Έχει, όμως, την ικανότητα και το χάρισμα να το κερδίσει.
Το ερώτημα είναι πώς γίνεται αυτό;
Υπάρχουν αρκετοί που υποστηρίζουν την άποψη ότι η ΝΔ πρέπει να διατυπώσει ένα αξιόπιστο και σοβαρό προεκλογικό λόγο, να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις, να αποφύγει τις σειρήνες του λαϊκισμού, να μην υποσχεθεί τίποτα και σε κανέναν και να πεί την πλήρη αλήθεια στον ελληνικό λαό. Να μην καλλιεργήσει, δηλαδή, φρούδες ελπίδες. Άλλωστε, μετά το «λεφτά υπάρχουν» ο κόσμος είναι τόσο καχύποπτος που διυλίζει τα πάντα. Ποιός μπορεί να διαφωνήσει επ’ αυτών;
 Το στοίχημα της εμπιστοσύνης
Φτάνει, όμως, αυτό; Όχι, δεν φτάνει! Πρέπει να ανακτηθεί αμέσως το έλλειμμα της εμπιστοσύνης από το οποίο πάσχει το πολιτικό μας σύστημα και τα κόμματα εξουσίας. Πώς γίνεται αυτό;
Πρώτον, ορισμένες  δεσμεύσεις πρέπει να υλοποιηθούν την επομένη των εκλογών. Παραδείγματος χάριν. Ένα μικρό και ευέλικτο σχήμα 15-20 υπουργών με φρέσκα πρόσωπα. Ο Μόντι στην Ιταλία έχει 15 Υπουργούς! Εμείς τί τους θέλουμε τους 50; Όλοι έχουν μιλήσει για «μικρά και ευέλικτα σχήματα» , αλλά ουδείς το απετόλμησε! Όποιος το κάνει θα πάρει τον κόσμο με το μέρος του και θα κερδίσει πίστωση χρόνου!
Δεύτερο παράδειγμα: μόλις ορκιστεί η νέα κυβέρνηση  ανακαλεί τις αυξήσεις του Παπακωνσταντίνου στο ρεύμα. Η ΔΕΗ είναι μια εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο, ας βρεί άλλους τρόπους να βελτιώσει τα έσοδα της! Όχι στις πλάτες του καταναλωτή.
Τρίτον, η νέα κυβέρνηση υποχρεώνει τις τράπεζες, όπου το κράτος ασκεί το management, να μειώσουν τα επιτόκια  προς τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση. Είναι σκανδαλώδες,  όταν οι Τράπεζες δανείζονται από την ΕΚΤ με 1%, να  χρεώνουν τους πελάτες τους με το πολλαπλάσιο! Μια μείωση του επιτόκιου, ακόμα και κατά μια μονάδα, θα προσφέρει ανακούφιση στα νοικοκυριά.
Τέταρτον, θέλει η Κυβέρνηση  πραγματικά να χτυπήσει  το παρεμπόριο, να ελέγξει το έγκλημα και τη λαθρομετανάστευση; Ιδρύεις ένα πανίσχυρο και πολυδύναμο Αστυνομικό Τμήμα στην Πλατεία της Ομόνοιας, το στελεχώνεις με ότι καλύτερο διαθέτει το Σώμα σε ανθρώπινο δυναμικό, τους εξοπλίζεις με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει από πλευράς τεχνολογίας και τους ρίχνεις στη μάχη. Όχι παιδάκια, με παπάκια.  Παράλληλα, μεταφέρεις την αρμοδιότητα για τις άδειες παραμονής στην Αστυνομία και θεσπίζεις αυστηρές προϋποθέσεις διαμονής. Ότι ισχύει στην Ισπανία για παράδειγμα.
Υπάρχουν και πολλά άλλα, όμως, εδώ δεν καταθέτουμε πρόγραμμα!
 «Μικρές επαναστάσεις παντού»
Αρκούν  αυτά; Όχι δεν αρκούν! Ουδείς οδεύει προς τη σταύρωση, αν δεν υπάρχει η προσδοκία της Αναστάσεως! Εδώ που φτάσαμε δεν χρειαζόμαστε μερεμέτια, αλλά ριζικές λύσεις και τολμηρές μεταρρυθμίσεις.
Όμως, για να γίνει αυτό χρειάζεται όραμα!
Η επόμενη κυβέρνηση θα πνιγεί και θα καταρρεύσει προτού ακόμα το αντιληφθεί, αν παραμείνει προσκολλημένη σε μια διαχειριστική λογική ισορροπιών. Όχι άλλοι   «μπαμπινιώτηδες»! ΄
Τον Νοέμβριο του 1989 ο Αντώνης Σαμαράς είχε εκφωνήσει  στη Νέα Υόρκη μια ομιλία με κεντρικό τίτλο «Να κάνουμε μικρές επαναστάσεις παντού»!  Όταν μετά την ομιλία τον ρώτησα τι εννοούσε, μου είχε απαντήσει: «για να έχουμε μέλλον σ’ ένα κόσμο που αλλάζει ριζικά, εμείς πρέπει να τ’ αλλάξουμε όλα πιο γρήγορα. Για να είμαστε μπροστά!»
Αυτά που πρέπει να γίνουν από την επόμενη κυβέρνηση είναι πολλά, είναι δύσκολα και χρειάζονται χρόνο. Για να έχει πιθανότητες επιτυχίας αυτή η κυβέρνηση πρέπει να στηρίζεται σ΄ένα ευρύ πλειοψηφικό ρεύμα. Να είναι δηλαδή ισχυρή. Και για να είναι ισχυρή πρέπει προηγουμένως να έχει εμπνεύσει τον ελληνικό λαό. Και για να εμπνεύσεις το λαό, πρέπει να τους προσφέρεις ένα όραμα για το που και πώς βλέπεις το μέλλον της χώρας.
Αυτό έκαναν οι μεγάλοι ηγέτες που χάραξαν βαθιά την ιστορία.
Κι αυτό το όραμα περικλείεται σε αυτά που είχε πει στην Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, σε μια από τις καλύτερες ομιλίες του:
“Το όνειρό μου έχει να κάνει με την Ελευθερία μας. Σε δέκα χρόνια, θα μας πάει ο χρόνος στο 2021. Και τότε θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της Ελευθερίας μας. Τα 200 χρόνια από το δικό μας ’21, το 1821 του Έθνους και της καρδιάς μας. Το ’21 που τότε ύψωσε τη μικρή Ελλάδα σε άπιαστα επίπεδα δόξας και παγκόσμιου θαυμασμού.
Με ρωτάτε, λοιπόν, για το όνειρό μου. Απαντώ: Θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, οι πολίτες της ίδιας αυτής Πατρίδας, θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, αυτόν τον τόπο που άφησαν κληρονομιά οι γονείς μας και οι δικοί τους γονείς, θα επιτρέψουμε να γιορτάσει τα 200 χρόνια της Λευτεριάς της η Ελλάδα, οικονομικά δέσμια, κοινωνικά διαλυμένη και ψυχολογικά εξουθενωμένη; Σας κοιτώ στα μάτια και σας απαντώ: Ποτέ! Αυτό είναι το δικό μου όνειρο: Αντίσταση όλων των Ελλήνων, στη μοιρολατρία, στην ηττοπάθεια, στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό. Ένα καινούργιο ξεκίνημα για την Αξιοπρέπεια της Πατρίδα μας: Για Επανεκκίνηση της Οικονομίας μας σήμερα, και της Ψυχολογίας της Κοινωνίας, ώστε να λυτρωθούμε από το χθες, ώστε τα νέα Ελληνόπουλα να κατακτήσουν το αύριο της Ελπίδας που τα περιμένει…
Να ξαναβρούμε την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας!
Να ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας.
Να ξαναστήσουμε την Ελλάδα, όρθια, ανταγωνιστική, ισχυρή και υπερήφανη

Η ΝΔ δεν θα μειώσει μισθούς και συντάξεις τον Ιούνιο

 

Με αφορμή την επίμονη ειδησεογραφία περί νέων περικοπών στους μισθούς και τις συντάξεις τον Ιούνιο, ο Αντώνης Σαμαράς ξεκαθάρισε σήμερα ότι η ΝΔ είναι αντίθετη σε μέτρα που μειώνουν μισθούς και συντάξεις και ότι η κυβέρνησή της θα επιδιώξει περικοπές από σπατάλες στον δημόσιο τομέα και από ισοδύναμα μέτρα, όπως αυτά που είχε προτείνει στο “Ζάππειο ΙΙ”. Επανέλαβε επίσης ότι στόχος της ΝΔ είναι να καταργηθεί το χαράτσι στα ακίνητα και να αντικατασταθεί με έναν ενιαίο, συνολικό φόρο, επί της ακίνητης περιουσία, πιο δίκαιο,  πιο ήπιο και πιο αποτελεσματικό.
Συγκεκριμένα, στη σημερινή συνεδρίαση του Διαγραμματειακού Συντονιστικού Οργάνου του κόμματος, ο πρόεδρος της ΝΔ είπε:
Για τα μέτρα του Ιουνίου
 Με ρωτάνε: «Εσείς από πού θα κόψετε;» Δυο λέξεις: Περικοπές σπατάλης, όχι οριζόντιες περικοπές. Περικοπές σπατάλης και από ισοδύναμα μέτρα που θα βρούμε. Το πόσο μεγάλη είναι σπατάλη, το βλέπετε κάθε μέρα στα δελτία ειδήσεων. Και δεν είναι τυχαίο πως έχουν αρχίσει και αποκαλύπτονται απίστευτα κυκλώματα, τα οποία έκλεβαν δισεκατομμύρια μέχρι σήμερα. Και όπου υπάρχουν αόρατες προστατευτικές ασπίδες, να ξέρουν ότι εμείς θα τις τελειώσουμε. Και το εννοώ: Θα τους τελειώσουμε.
Έχουμε προτείνει, ήδη, από «το Ζάππειο ΙΙ», 18,4 δισεκατομμύρια ευρώ, περικοπές από σπατάλες. Μερικά έχουν υιοθετηθεί. Υπάρχουν, όμως, πολλά άλλα, τα οποία δεν έχουν υιοθετηθεί. Αυτά θα τα προχωρήσουμε αμέσως, από την Κεντρική Διοίκηση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην Υγεία, στο λαθρεμπόριο καυσίμων, για το οποίο έχουμε ανακοινώσει συγκεκριμένη θέση.
Εν πάση περιπτώσει, επαναλαμβάνω ότι είμαστε αντίθετοι σε οριζόντιες περικοπές, σε μέτρα δηλαδή τα οποία μειώνουν μισθούς και συντάξεις. Αυτός είναι ο εύκολος τρόπος να βγάλει χρήματα το κράτος. Αυτά τα μέτρα φέρνουν πάντοτε ύφεση, οδηγούν στο αντίθετο αποτέλεσμα, το είδαμε και το ζήσαμε. Το διακηρύξαμε παντού και διαπραγματευόμαστε σκληρά σε κάθε στιγμή εναντίον τέτοιων μειώσεων. Δεν πάει άλλο. Εμείς δεν είμαστε σαν εκείνους οι οποίοι έκαναν πολλά που δεν έπρεπε να κάνουν, από εκείνα που προεβλέποντο, σε κείμενα τα οποία έπρεπε να είχαν διαβάσει, και αποδεδειγμένα, ούτε καν είχαν ρίξει μια ματιά για να δουν τι υπέγραφαν.
Εξάλλου, δεν υπάρχει ρητή δέσμευση για τη μείωση των συντάξεων. Υπάρχει δέσμευση να δούμε τη μακροχρόνια χρηματοδότηση των Ασφαλιστικών μας Ταμείων, πράγμα για το οποίο έχουμε, ήδη, προτείνει να πάρουν πόρους από τη δημόσια περιουσία. Άλλωστε, εμείς, ήδη, επεξεργαζόμαστε ισοδύναμα μέτρα για να αυξηθούν οι κατώτατες συντάξεις, όπως είχαμε υποσχεθεί. Χαμηλοσυνταξιούχοι και πολύτεκνοι. Είναι η μόνη υπόσχεση που δίνω. Ο Ελληνικός λαός χρειάζεται, σήμερα, ειλικρίνεια, αλήθεια και σοβαρότητα. Και μόνο έτσι, με ειλικρίνεια, αλήθεια και σοβαρότητα, θα βγούμε από την κρίση. Και θα βγούμε από την κρίση».
Για το Χαράτσι στα ακίνητα:
Έχουμε πει ότι στόχος μας είναι να το καταργήσουμε. Αντικαθιστώντας το με έναν ενιαίο, συνολικό φόρο, επί της ακίνητης περιουσίας. Πιο δίκαιο,  πιο ήπιο, πιο αποτελεσματικό. Και επειδή η πλήρης εφαρμογή μιας τέτοιας πρότασης, προϋποθέτει την ύπαρξη περουσιολογίου, μέχρι να φτιαχτεί το περιουσιολόγιο, μελετάμε άλλους τρόπους να αντικαταστήσουμε το χαράτσι, με φόρους τύπου ΕΤΑΚ. Έτσι κι αλλιώς, το χαράτσι, μόνο προσωρινό είναι και πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο ισοδύναμο. Που θα δημιουργεί πολύ λιγότερα προβλήματα στους περισσότερους, χωρίς να χάνει το κράτος τα αναγκαία έσοδα.

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Συμβόλαιο Σαμαρά με τον Λαό


Εμείς τα γράψαμε νωρίς, αλλά στη ΝΔ φωνή βοώντος εν τη ερήμω.
Γράφαμε πρίν από δύο χρόνια, ακριβώς, για την τακτική του ΠΑΣΟΚ:
Η καθεστωτική πολιτική του ΠΑΣΟΚ αντιπαλεύεται μόνο με κοινωνικό μέτωπο
Με δόλια «ανικανότητα» εξωθούν τη χώρα σε διακηρυγμένη χρεοκοπία που θα χρεώσουν στη ΝΔΜε διάχυτο τον κίνδυνο χρεοκοπίας απαλείφουν από τη συλλογική μνήμη τα ανομήματα της διακυβέρνησης 1981-2004 και κυρίως την ευθύνη του ΠΑΣΟΚ για την πρωτογενή δημιουργία του χρέους.
Με άλλοθι την «οικονομική χρεοκοπία» επιβάλλουν μείωση της εθνικής κυριαρχίας και τις εξελίξεις που αυτό έχει πρακτικά στα ανοιχτά εθνικά θέματα.
Με τους πολίτες συμπιεσμένους από την οικονομική κρίση και αδύναμους να αντιδράσουν δυναμικά επιβάλλουν, αριθμητικά και σημειολογικά, την αλλοίωση ενός εθνικού σώματος που θα τους αμφισβητήσει εκλογικά στο μέλλον.
Εάν όλα αυτά υλοποιηθούν σύμφωνα με τις επιδιώξεις τους, ακόμα και να σε κάνω αύριο, Αντώνη Σαμαρά, με «μαγικό ραβδί», πρωθυπουργό δεν θα μπορέσεις να κάνεις τίποτα από την πολιτική ατζέντα που έχεις σήμερα.
Μιλώ για το τέλος του δικομματισμού.
Με την κατεδάφιση του ενός από τα κόμματα εξουσίας και την όδευση σε τυχοδιωκτικές κυβερνήσεις συνεργασίας.
Μια «Νέα Μεταπολίτευση» όχι όπως την διακηρύσσεις. Άλλης κοπής.
Καίνε τις γέφυρες επιστροφής. Προσπαθούν  να κάνουν για τη ΝΔ αδύνατο να κυβερνήσει μελλοντικά με πρόγραμμα που συνάδει με τις σημερινές της διακηρύξεις.
Για να μην πω, και φανεί απαισιόδοξο, ότι κάνουν αδύνατη μελλοντική κυβέρνηση της ΝΔ….
Μόνο ένα ευρύ κοινωνικό μέτωπο, στη βάση εθνικού προσδιορισμού, διατήρησης εθνικής ταυτότητας και κεκτημένων, με οικονομικοκοινωνική πολιτική που θα επιδιώκει να αγκαλιάσει ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, και με δημιουργίαίσως και ακραίας- πολιτικής πόλωσης μπορεί να οδηγήσει σε ανακατάληψη της εξουσίας.
Επαναλαμβάνω ότι αυτά δημοσιεύθηκαν στο Antinews  πριν από δύο ακριβώς χρόνια, στις 15 Μαρτίου 2010. Άλλα έγιναν όπως τα γράφαμε τότε, άλλα διαφορετικά, το συμπέρασμα όμως παραμένει το ίδιο: Από κάτοχος και προφήτης ενός νέου και ριζοσπαστικού πολιτικού λόγου η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά παγιδεύτηκε εκ των πραγμάτων στην διαχείριση της κρίσης κι έφτασε σήμερα με την αμέριστη βοήθεια των Μέσων Μαζικού Εκμαυλισμού να θεωρείται από πολλούς μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης.
Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η στήριξη της δανειακής και του κουρέματος ήταν σωστή και αναγκαία κίνηση προ των ανελέητων εκβιασμών. Όμως, η συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου ήταν λάθος επειδή αυτή δημιούργησε το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΝΔ σήμερα: Το “όλοι ίδιοι είναι“.
Έχει επίσης σημασία όχι μόνο τι κάνεις, αλλά και πότε το κάνεις. Η στάση του Σαμαρά ήταν η στάση ενός πολιτικού που ενήργησε υπεύθυνα και εθνικά προ της απειλής χρεοκοπίας. Είναι όμως δύσκολο να γίνει κατανοητή αυτή η στάση από έναν λαό που βρίσκεται στα κάγκελα και προτιμάει τις εύκολες λύσεις που του προσφέρει κάθε είδους λαϊκίστικη ή μαύρη προπαγάνδα.
Φυσικά μόνον όποιος δεν αγωνίζεται δεν κάνει λάθη. Και ο Αντώνης Σαμαράς είναι αγωνιστής. Σημασία έχει τώρα όχι τι έγινε, ή δεν έγινε, σ΄ αυτά τα δυόμισι χρόνια, αλλά η μάχη που μας περιμένει όλους. Η μητέρα των μαχών στην οποία δίνεται η μοναδική ευκαιρία να συντρίψουμε και να διαλύσουμε μια και καλή το κράτος του ΠΑΣΟΚ.
Αντώνη Σαμαρά γίνε, επιτέλους, απρόβλεπτος
Τι πρέπει να γίνει το περιέγραψε γλαφυρά σε σχόλιό του πριν λίγες ημέρες αναγνώστης μας σε μια άλλη ανάρτηση:
Οι Άγγλοι λένε: «In a war of attrition, he who is prepared to go nuclear wins». Αυτό σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «Σε ένα πόλεμο φθοράς κερδίζει αυτός που είναι αποφασισμένος να φτάσει στα άκρα ( = να κάνει χρήση πυρηνικών ).
Το σύστημα ΠΑΣΟΚ κατίσχυσε πάνω από τριάντα χρόνια γιατί εφάρμοζε αυτή την πρακτική: ήταν απρόβλεπτο, αδίστακτο και δεν ορρωδούσε προ ουδενός. Σε αντίθεση με το αμαρτωλό σύστημα ΠΑΣΟΚ, η Νέα Δημοκρατία ήταν πάντα προβλέψιμη: Στο τέλος κάθε αντιπαράθεσης με το σύστημα ΠΑΣΟΚ, ΠΑΝΤΑ έθετε το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό με αποτέλεσμα να «κωλώνει» και να αφήνει το παιχνίδι στα χέρια του ΠΑΣΟΚ.
Η μόνη λύση για την Νέα Δημοκρατία απέναντι στο «σύστημα» είναι να γίνει επιτέλους και αυτή απρόβλεπτη. Και να διαμηνύσει προς πάσα κατεύθυνση ότι αυτή τη φορά δεν θα χαϊδέψει αυτιά, δεν θα πέσει στην παγίδα τής σώφρονος τακτικής αλλά θα φτάσει στα άκρα.
Αντώνη Σαμαρά γίνε, επιτέλους, απρόβλεπτος
Υπέγραψε συμβόλαιο με τον Λαό.
Μνημόνιο … Σαμαρά με τον Λαό
Σήμερα, ο Σαμαράς έχει μια μοναδική ευκαιρία που άλλοι θα παρακαλούσαν να την έχουν. Να αναδειχθεί μέσα από τα συντρίμμια της χώρας στον μεταρρυθμιστή ηγέτη της Ελλάδας.
Αλλά αυτό μόνο με τον λαό μπορεί να το κάνει. Όχι με τους καρεκλοκένταυρους που έχουν μαζευτεί στην Συγγρού ούτε με ελιγμούς και συμβιβασμούς με το σύστημα.
Ο πόλεμος θα είναι ανελέητος, ειδικά μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από τον Σαμαρά. Γι αυτό και πρέπει να αποκτήσει  το δικό του υπερ-όπλο. Που δεν είναι άλλο από ένα … Μνημόνιο  με το Λαό. Ένα νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο που θα αναζωογονήσει την σχέση του με τον λαό και θα σφραγίσει την  αυγή μιας νέας εποχής.
Το Τετράπτυχο ενός Συμβολαίου Σαμαρά με τον Λαό πρέπει να είναι: Ασφάλεια, Ανάπτυξη, Διαμόρφωση της Δημόσιας Διοίκησης, Τιμωρία Ενόχων
Ένα Συμβόλαιο πατριωτισμού, ευρωπαϊκής προοπτικής και φιλελεύθερης οικονομίας.
Ένα Συμβόλαιο εξόδου από την κρίση με τις δικές μας δυνάμεις, που πρέπει να δίνει προτεραιότητα:
- Στην ασφάλεια του πολίτη (ενοποιώντας τα υπουργεία ασφάλειας του πολίτη και εθνικής Άμυνας) και δημιουργώντας έτσι και στις μεγάλες πόλεις και στην ύπαιθρο το αίσθημα ασφάλειας αλλά και ευνομίας. Μηδενική ανοχή στην παρανομία.
- Στην ανάπτυξη με στρατηγική. Τέλος στο μοίρασμα δις για κέντρα κατάρτισης ανέργων, δρόμους και υποδομές. Τέλος στο εκμαυλισμό των μικρομεσαίων με πεντοχίλιαρα επιδοτήσεων χωρίς προοπτική. Στοχευμένη ανάπτυξη στον τουρισμό , την γεωργική παραγωγή και την πράσινη ανάπτυξη.
- Ανασύνταξη του δημοσίου τομέα με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη , τη μείωση της γραφειοκρατίας και την μείωση του δημοσίου τομέα.
- Στην τιμωρία εκείνων που μας οδήγησαν μέχρις εδώ
Η πρόταση διακυβέρνησης που θα απορρέει από το Μνημόνιο με τους πολίτες θα πρέπει να είναι
- Ξεκάθαρη
- Με στόχους και χρονοδιάγραμμα
- Με τρίμηνη αξιολόγηση
- Με ομάδα υλοποίησης και με …λαϊκούς επιτρόπους ακριβώς στα πρότυπα του μνημονίου με τους δανειστές μας.

Αποσύρθηκε νομοσχέδιο από την ολομέλεια της Βουλής!

Αυτό δεν έγινε ποτέ ξανά: η κυβέρνηση Παπαδήμου υποχρεώθηκε να αποσύρει ολόκληρο νομοσχέδιο την ώρα που συζητιόταν στη Βουλή μετά την έντονη αντίδραση της ΝΔ και άλλων κομμάτων!!!.
Πρόκειται για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης «Οργάνωση και λειτουργία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ – ΔΗΜΗΤΡΑ, ολοκληρωμένη υποστήριξη του αγροτικού κόσμου στους τομείς της εφαρμοσμένης αγροτικής έρευνας, της αγροτικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και του ελέγχου και της πιστοποίησης αγροτικών προϊόντων».
Το νομοσχέδιο δεν θα το ψήφιζε η ΝΔ – το είπε σαφώς ο εισηγητής της Κ. Μουσουρούλης – ενώ ζητήθηκε και ονομαστική ψηφοφορία. Έτσι ο Κ. Σκανδαλίδης υποχρεώνεται να το αποσύρει!
Είναι ένα πρωτοφανές γεγονός στην κοινοβουλευτική πρακτική, καθώς αποδεικνύει ότι αυτή η κυβέρνηση δεν μπορεί να συνεχίσει άλλο. Επιβάλλονται οι εκλογές οι 29 Απριλίου, όπως ζητά ο Α. Σαμαράς.