Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Ο Σαμαράς πρέπει να ξεριζώσει τον …πασοκισμό της Νέας Δημοκρατίας!


Ένας από τους ευρύτατα διαδεδομένους μύθους της μεταπολίτευσης ήταν ότι ο λαός με το ΠΑΣΟΚ, χόρτασε ψωμί!
Περνούσαμε καλά, με άλλα λόγια.
Η αλήθεια είναι ότι και πρίν από το ΠΑΣΟΚ δεν περνούσαμε και τόσο άσχημα, όμως, ήταν οι Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ που έφεραν στην Ελλάδα:
- τα εξοργιστικά προνόμια
- τις ασύδοτες παροχές
- τις πρόωρες και σκανδαλώδεις συνταξιοδοτήσεις
- τα προκλητικά μισθολόγια των ΔΕΚΟ
- την αποθέωση του κρατικοδίαιτου συνδικαλισμού
Το ΠΑΣΟΚ της  «Αλλαγής» για να διαιωνίσει την παραμονή του στην εξουσία μοίρασε στους ψηφοφόρους του τα λάφυρα των νικών του.
Εκμαύλισε συνειδήσεις
Ανέχθηκε υπερβολές
Γιγάντωσε το κράτος
Αποθέωσε τις συντεχνίες
Έκανε τον δανεισμό ….μόδα και το lifestyle επάγγελμα!
Επιπροσθέτως το ΠΑΣΟΚ έδειξε μια απίθανη ικανότητα να αναπροσαρμόζεται, να αναγεννάται εκ της τέφρας του και να επανέρχεται στην εξουσία ακόμα και όταν εθεωρείτο ξεγραμμένο.
Δεν ήταν και εύκολο!
Παράλληλα, με το ΠΑΣΟΚ, εμείς οι Έλληνες:
- ανακαλύψαμε το Χρηματιστήριο και το private banking!
- υποδεχθήκαμε ενθουσιωδώς το  ευρώ!
- ζήσαμε  το μύθο της «ισχυρής Ελλάδας»!
- λατρέψαμε την Άρση Βαρών και τους Ολυμπιακούς Αγώνες!

Οι δυο …μεσοβασιλείες της Ν.Δ. επιβεβαίωσαν το αρχικώς λεχθέν: ότι με το ΠΑΣΟΚ περνούσαμε καλύτερα!
Έφεραν στην επιφάνεια και κάτι άλλο:
Η Ν.Δ. προσπαθούσε να κυβερνήσει….σαν ΠΑΣΟΚ!
Να αντιγράψει τις μεθόδους του.
Να μιμηθεί τις πρακτικές του
Λογικό ήταν να αποτύχει.
Το ….original  έχει μεγαλύτερη πέραση από το …κακέκτυπο.
Η τελευταία έφοδος του ΠΑΣΟΚ στη εξουσία,  με το αλήστου μνήμης «λεφτά υπάρχουν», απεδείχθη φιάσκο!
Για ένα  τρίμηνο ζήσαμε ένα απίθανο θέατρο του παραλόγου.
Ο Γιώργος Παπανδρέου γύρισε τη υφήλιο …παραπονούμενος ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα.
Κάθε φορά που επέστρεφε είτε καταργούσε εισπρακτικά μέτρα της προηγούμενης κυβέρνησης, είτε έκανε κάποια …δημόσια συνεδρίαση του Υπουργικού συμβουλίου με…λαμπερούς guest stars.
Έδωσε και εκείνο το επίδομα ….κοινωνικής αλληλεγγύης τον Δεκέμβριο του 2009!
Μια υπό πτώχευση χώρα, μοίραζε επιδόματα!
Όπως όλα τα θαύματα και το …θαύμα του Γιώργου κράτησε λίγο.
Ύστερα, άρχισαν τα …δράματα!
Τώρα βλέπουμε τους πρωταγωνιστές του …θιάσου να παρελαύνουν από την τηλεοπτική σκηνή και να …αυτομαστιγώνονται.
Ο Χρυσοχοϊδης κυνικά ομολογεί ότι δεν διάβασε το Μνημόνιο!
Ο Λοβέρδος εξομολογείται ότι το ΠΑΣΟΚ  έκανε ασκήσεις λαϊκισμού το 2009.
Ο Σημίτης θεωρεί το Μνημόνιο «μοιραίο λάθος» και το ΠΑΣΟΚ τελειωμένη υπόθεση!
Ο ίδιος ο  Γιώργος κοντεύει να μας πείσει ότι δεν φταίει αυτός για το μνημόνιο, αλλά οι…συντηρητικοί της Ευρώπης!
Σε λίγο θα μας πούν ότι το Μνημόνιο το έφερε ο …..Σαμαράς!
H πατρίδα μας δεν έχει μέλλον όσο επικρατεί αυτή η λογική.
Το  δυσκολότερο έργο του  Σαμαρά είναι να ξεριζώσει τον  πασοκισμό που έχει αγκαλιάσει σφιχτά  τη ΝΔ και αποτελεί την κύρια αιτία της κακοδαιμονίας της. Γιατί δεν έχει κανένα νόημα να φύγει η ….Διαμαντοπούλου και να έρθει ο …Χατζηδάκης.
Αποτελούν όψεις του ιδίου νομίσματος…

Διώχνουν τους δύο εισαγγελείς επειδή δεν συνεμορφώθησαν!


Ισχυρό πλήγμα στην ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης έδωσε σήμερα ο υπουργός Δικαιοσύνης Μ. Παπαϊωάννου ο οποίος ουσιαστικά έδειξε την πόρτα της εξόδου στους δύο οικονομικούς εισαγγελείς. Προφανώς διότι δεν… συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις.
Ο κ. Παπαϊωάννου λοιπόν έθεσε ερώτημα προς το  Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο για την αντικατάστασή τους εγκαλώντας τους ότι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους κι όταν παραιτήθηκαν δεν τεκμηρίωσαν τις καταγγελίες τους και έπληξαν το κύρος της Δικαιοσύνης.
Πέρα από τα λάθη που όλοι ομολογούν ότι έκαναν οι κ. Πεπόνης και Μουζακίτης, η παρέμβαση αυτή του υπουργού δείχνει ότι ενοχλήθηκαν κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ ή φοβήθηκαν ότι μπορεί να βγουν τα άπλυτα στη φόρα ορισμένων.
Οι υποθέσεις που ερευνούσαν οι εισαγγελείς, από τα CDS μέχρι τον Λαυρεντιάδη και τα οικονομικά των κομμάτων είναι καυτές και ίσως κάποιοι να τρέμουν στην ιδέα ότι κάποιοι τρελοί και ενοχλητικοί εισαγγελείς που είναι και ανεξέλεγκτοι, θα έκαναν τη δουλειά τους.
Ολόκληρη η επιστολή του κ. Παπαϊωάννου έχει ως εξής:
«Παρακαλούμε όπως αποφασίσετε για την αντικατάσταση ή μη του  Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος, Αντεισαγγελέα Εφετών Αθηνών κ.  Γρηγόριου Πεπόνη του Ζήκου και του αναπληρωτή του Αντεισαγγελέα Εφετών Αθηνών κ. Σπυρίδωνα Μουζακίτη του Θεοδώρου για τους εξής λόγους:
1. Οι ανωτέρω Αντεισαγγελείς Εφετών, με το από 28-12-11 έγγραφο τους, ζήτησαν την αντικατάστασή τους από τις προαναφερθείσες θέσεις που είχαν τοποθετηθεί μετά από την υπ’ αριθμ. 63/2011 απόφαση σας και την έκδοση του από 31-5-2011 Π. Δ/τος (Γ’ 388).  Σημειωτέον ότι οι ίδιοι  χαρακτήρισαν το έγγραφο αυτό ως παραίτηση και προβάλλουν ως λόγους τα εξής:
«Με το σχέδιο νόμου που πρόκειται να κατατεθεί και μας κοινοποιήθηκε, όλως προφασιστικά και με δήθεν επιχειρήματα ως αιτιολογία, επιχειρείται η αντικατάστασή μας και η απαλλαγή από την παρουσία μας…»,
«… δεν δεχόμαστε να είμαστε Εισαγγελείς υπό απαγόρευση και καθ’ υπαγόρευση, πολλώ μάλλον δε δεν δεχόμαστε να αποτελέσωμε ένα άλλοθι και μία θεσμική κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τα πολυποίκιλλα οργανωμένα συμφέροντα και τους ποικιλώνυμους εκφραστές τους, που δραστηριοποιούνται και αναπτύσσονται στην γκρίζα ζώνη του Οικονομικού Εγκλήματος…».
2. Είναι σαφές  ότι με το έγγραφο τους αυτό:
α) Αμφισβητούν την από το Σύνταγμα κατοχυρωμένη αρμοδιότητα      νομοθετικής πρωτοβουλίας της εκτελεστικής εξουσίας,
β) Αμφισβητούν την παροχή δυνατότητας άσκησης των         καθηκόντων του Οικονομικού Εισαγγελέα από Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου και θεωρούν την σχετική θεσμική πρόταση ως προσβολή στο πρόσωπό τους και ως «επιχείρηση απαλλαγής από την παρουσία τους».
Με την από 29-12-11 εντολή του ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Ιωάννης Τέντες ζήτησε από τον Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Φώτη Μακρή να ερευνήσει επειγόντως τους λόγους για τους οποίους οι δύο συγκεκριμένοι Αντεισαγγελείς Εφετών δήλωσαν ότι «παραιτούνται» και κυρίως να διευκρινίσουν  οι ίδιοι τι εννοούν λέγοντας ότι  «δεν δεχόμαστε  να είμαστε εισαγγελείς  υπό απαγόρευση και καθ΄ υπαγόρευση».
3. Ακολούθησε θύελλα δημοσιευμάτων με καταιγισμό  υποθέσεων  και ονομάτων που δήθεν παρεμπόδιζαν το έργο τους. Τους ζητήθηκε από τον Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Φώτη Μακρή  να δώσουν τις αναγκαίες διευκρινήσεις και στοιχεία.
Στο σχετικό υπόμνημά τους δεν έδωσαν στοιχεία και περιορίστηκαν ουσιαστικώς στη φράση «δεν θα χαθούμε σε δυσώδεις ατραπούς ονοματολογίας, αναλισκόμενοι σε ενασχόληση με το αυτονόητο και πασίδηλο, δυστυχώς, της νεοελληνικής πραγματικότητος».
4. Μετά από αυτό ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου έθεσε την υπόθεση στο αρχείο με την 5479Α/30-12-11 αναφορά του  προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κρίνοντας τη συγκεκριμένη ενέργεια τους «παρορμητική» και ότι «δεν προέκυψε ότι επιχειρήθηκε παρέμβαση στο έργο τους από οποιονδήποτε».
5. Με νεώτερες δηλώσεις τους  οι δύο εισαγγελικοί  λειτουργοί εξέφρασαν δημόσια την αμφισβήτησή τους για την πράξη του Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Φώτη Μακρή  να θέσει την υπόθεση στο αρχείο. Μεταβάπτισαν το αρχικό τους υπόμνημα που φέρει τις υπογραφές τους, σε πρόχειρο σημείωμα και ζήτησαν να ανακληθεί η σχετική πράξη αρχειοθέτησης. Υποσχέθηκαν, δημόσια, με δηλώσεις και συνεντεύξεις  τους,  ότι στο νέο τους υπόμνημα θα αναφέρουν ονόματα και θα προσκομίσουν στοιχεία, «για τα πολυποίκιλα οργανωμένα συμφέροντα και τους ποικιλώνυμους εκφραστές τους» που τους εμποδίζουν στο έργο τους.
6. Ακολούθως, ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Φώτης Μακρής  ζήτησε συμπληρωματικές επεξηγήσεις και εξέτασε ως μάρτυρες πέντε δικαστικούς λειτουργούς για την πληρέστερη έρευνα της υπόθεσης.
Είναι χαρακτηριστικό:
α) ότι ούτε ένας δικαστικός λειτουργός δεν επιβεβαίωσε τους βαρύτατους υπαινιγμούς των δύο Αντεισαγγελέων ως προς δήθεν παρεμβάσεις στο έργο τους.
β) Αλλά, ούτε και οι ίδιοι ανέφεραν ή προσκόμισαν αποδεικτικά στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να συνιστούν ουσιαστική παρέμβαση  στο έργο τους.
7.  Με την από 19-2-12 πορισματική αναφορά του ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Φώτης Μακρής, κατέληξε ότι η αρχική δήλωση τους για «παραίτηση» και αντικατάσταση «αποτελεί αυθόρμητη εκδήλωση για τη μελετώμενη νομοθετική κατάργησή τους», όπως φυσικά οι ίδιοι ισχυρίζονται.
Στο σκεπτικό της ίδιας αναφοράς αναγνωρίζεται ότι είναι καθ’ όλα νόμιμες:
α) Συστάσεις για την κατά απόλυτη προτεραιότητα περάτωσης υποθέσεων  εξαιρετικής σημασίας, που έγιναν από τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, τον Επόπτη των Οικονομικών Αντεισαγγελέων κ. Ν. Παντελή καθώς και από εμένα με την ιδιότητα του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κατά τη διάρκεια συνάντησης μας που έγινε με δική τους αποκλειστικά πρωτοβουλία στις 19 Ιουλίου 2011.
β) Συμβουλές των ιεραρχικώς προϊσταμένων τους σε ότι αφορά τον τρόπο διεξαγωγής του έργου τους.
Κυρία Πρόεδρε, Κύριοι Δικαστές,
Η αντιμετώπιση της διαφθοράς στη δημόσια ζωή και στην οικονομία  αποτελεί, πλέον, εθνική προτεραιότητα. Η καταπολέμηση της συνιστά αδιαπραγμάτευτο στόχο, για όλες τις συνταγματικά  κατοχυρωμένες λειτουργίες και θεσμούς της Ελληνικής Δημοκρατικής Πολιτείας. Θεωρώ κρίσιμο σταθμό την απόφαση της Ελληνικής Κυβέρνησης για τη δημιουργία του νέου θεσμού του οικονομικού εισαγγελέα. Η εθνική αυτή προσπάθεια δεν μπορεί να αποδυναμώνεται  από «γκρίζες», νεφελώδεις και ατεκμηρίωτες καταγγελίες για πρόσωπα και συμφέροντα  που δήθεν παρεμποδίζουν τις προσπάθειες αναζήτησης της αλήθειας. Στο βαθμό που υπάρχουν, το χρέος αναζήτησης και καταλογισμού των ευθυνών ανήκει αποκλειστικά στην ίδια τη Δικαιοσύνη.
Θέτω υπόψη σας όλα τα παραπάνω, μαζί με τα έγγραφα που έχω στη διάθεση μου, και παρακαλώ να τεθούν υπόψη των μελών του Ανωτάτου Δικαστικού Συμβουλίου της Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης και σε περίπτωση που αποφασίσετε θετικά, να ορίσετε δύο νέους Αντεισαγγελείς Εφετών με αρμοδιότητα την έρευνα του Οικονομικού Εγκλήματος, οι οποίοι θα μπορούν να διεκπεραιώσουν το σημαντικό και πολύτιμο αυτό έργο τους με τη νηφαλιότητα, την ανεξαρτησία, την υπευθυνότητα και φυσικά την αξιοπιστία που απαιτούνται ως προϋποθέσεις για την αποτελεσματική άσκηση των σχετικών καθηκόντων τους.
Ο Υπουργός
Μιλτιάδης Παπαϊωάννου
Άμεση αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας
Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη       δήλωση:
«Ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Μ. Παπαϊωάννου, με έγγραφό του προς το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο, θέτει θέμα απομάκρυνσης των Οικονομικών Εισαγγελέων κυρίων Πεπόνη καιΜουζακίτη από τη δίωξη του οικονομικού εγκλήματος.
Επιτιμά τους δικαστές γιατί εφάρμοσαν τα συνταγματικώς οριζόμενα. Και αυτό είναι πρωτοφανές.
Είναι, άλλωστε, η δεύτερη φορά, που ο κ. Παπαϊωάννου παρεμβαίνει ουσιαστικά  στο έργο της Δικαιοσύνης, στοχεύοντας τους δύο Εισαγγελείς.
Θυμίζουμε ότι, μόλις πρόσφατα, προσπάθησε να αμφισβητήσει το έργο τους, ισχυριζόμενος ότι, “έπληξαν το κύρος της Δικαιοσύνης”.
Θυμίζουμε, επίσης, ότι αντίστοιχη απόπειρα υπήρξε και από τον κ. Ε. Βενιζέλο, με την προώθηση τροπολογίας, που απέβλεπε δήθεν στην αναβάθμιση του θεσμού.
Φαίνεται, τελικά, πως ο κ. Παπαϊωάννου εναρμονίζεται με τις κομματικές ντιρεκτίβεςΜπεγλίτηΛοβέρδουΡέππα και Διαμαντοπούλου, τις ύβρεις στη Δικαιοσύνη και τις απειλές τους σ’ ολόκληρη  την κοινωνία».

Βέτο Σαμαρά (που βλέπει σήμερα τη ΓΣΕΕ) για τον 13ο και τον 14ο μισθό

 
Σήμερα θα περάσει την πόρτα των γραφείων της Ν.Δ. το προεδρείο της ΓΣΕΕ για να συναντηθεί με τον Αντώνη Σαμαρά. Στο επίκεντρο των συνομιλιών θα βρεθούν οι διαβουλεύσεις που γίνονται αυτές τις μέρες τόσο με την τρόικα όσο και με τους κοινωνικούς εταίρους.

Ο κ. Σαμαράς αναμένεται να ξεκαθαρίσει ότι θα στηρίξει όποια απόφαση λάβουν οι κοινωνικοί εταίροι, ενώ θα ταχθεί κατά της μείωσης μισθών και συντάξεων, καθώς πιστεύει ότι το μόνο που θα επιτευχθεί σε αυτήν την περίπτωση είναι να βαθύνει η ύφεση.

Την Παρασκευή το απόγευμα ο πρόεδρος της Ν.Δ. και οι συνεργάτες του Ιωάννης Μουρμούρας (υφυπουργός Οικονομικών), Κωστής Χατζηδάκης (τομεάρχης Ανάπτυξης), Χρήστος Σταϊκούρας και Νότης Μηταράκης (αναπληρωτές τομεάρχες Οικονομικών) και Χρύσανθος Λαζαρίδης (σύμβουλος του κ. Σαμαρά) συναντήθηκαν με το κλιμάκιο της τρόικας στα γραφεία της Ν.Δ. Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι η μείωση των μισθών και η κατάργηση του 13ου και του 14ου μισθού θα δημιουργήσουν ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα και πρέπει να βρεθούν άλλα ισοδύναμα για τη μείωση του μισθολογικού κόστους.

Στο τραπέζι έπεσε η πρόταση για πάγωμα μισθών και ωριμάνσεων, κάτι που ως τώρα φαίνεται ότι βρίσκει σύμφωνους και τους κοινωνικούς εταίρους, ενώ συζητήθηκε και η πρόταση του κ. Σαμαρά για μείωση των εργοδοτικών εισφορών αλλά και του ΦΠΑ.

Η Ν.Δ. επίσης δεν έδειξε αρνητική στο ενδεχόμενο μείωσης των μισθών των ρετιρέ στις ΔΕΚΟ, ενώ για το θέμα των επικουρικών συντάξεων φαίνεται ότι κλειδώνει η πρόταση για ένα πλαφόν κύριας συν επικουρικής, που θα κυμαίνεται αθροιστικά στα 1.200-1.500 ευρώ. Εξετάστηκε επίσης το ενδεχόμενο να μπει πλαφόν για τα προβληματικά επικουρικά ταμεία στα 300 ευρώ.

Η Ν.Δ. δεν τάχθηκε κατά της συγχώνευσης των επικουρικών ταμείων και του εξορθολογισμού τους, θεωρεί όμως ότι αυτό πρέπει να γίνει μετά το «κούρεμα» και με νέες αναλογιστικές μελέτες.

Οι συναντήσεις του κλιμακίου της τρόικας με το οικονομικό επιτελείο της Ν.Δ. αναμένεται να συνεχιστούν αυτήν την εβδομάδα επικεντρωμένες στη φορολογική και αναπτυξιακή πρόταση της Ν.Δ.

 
Κόλπο των δανειστών για να δεσμεύσουν με προσύμφωνο τη Ν.Δ.

Σε μια κόλλα χαρτί επιχειρούν να τυλίξουν κυρίως τη Ν.Δ. και τον Αντώνη Σαμαρά οι δανειστές της χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες. πρόκειται να ζητήσουν από τους τρεις αρχηγούς που στηρίζουν την κυβέρνηση του Λουκά Παπαδήμου να υπογράψουν «προσύμφωνο» μόνο και μόνο για να πάρουμε δάνειο 30 δισ. ώστε να εξαγοραστούν κάποια ομόλογα (κυρίως αυτό που λήγει στις 20 Μαρτίου). Από εκεί και πέρα θα αρχίσουν νέο κύκλο εκβιασμών κάθε φορά που είναι να μας δώσουν μία ακόμη δόση!

Την ίδια ώρα, κανείς δεν ξέρει πότε και σε τι κλίμα πρόκειται να γίνει η νέα συνάντηση των αρχηγών, η οποία ακόμη δεν έχει «κλειδώσει», μια και όλοι οι αρχηγοί θα είναι στην Ελλάδα την Παρασκευή το βράδυ.

Με το ένα μάτι στην ψήφιση του πολυνομοσχεδίου αύριο στη Βουλή και το άλλο στις διαπραγματεύσεις για το PSI και τις αντιδράσεις του ΔΝΤ, ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος μεταβαίνει σήμερα στο Eurogroup μόνο με ένα προσχέδιο συμφωνίας.

Ο πρωθυπουργός από τη μεριά του συναντά σήμερα την πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, ενώ συνεχίζει τις επαφές του με υπουργούς, βλέποντας τον Α. Λοβέρδο.

Δεν αποκλείεται σύγκληση υπουργικού συμβουλίου εντός της εβδομάδας, μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.

Με την τρόικα να ζητά δεσμεύσεις των τριών κομμάτων στην πορεία προς τη νέα δανειακή σύμβαση και να θέτει ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα για τη μείωση των επικουρικών συντάξεων εντός δεκαημέρου, και ενώ ο πρωθυπουργός συνεχίζει τις επαφές του με ομολόγους του στο εξωτερικό -την Παρασκευή συνομίλησε με την Ανγκελα Μέρκελ-, οι υπουργοί εξακολουθούν να διαγκωνίζονται για την παράταση ή όχι της θητείας της κυβέρνησης, αλλά και το «μετά τις εκλογές τι;». Υπέρ μιας κυβέρνησης συνεργασίας τάχθηκαν χθες οι Ανδρέας Λοβέρδος και Αννα Διαμαντοπούλου, με τον πρώτο να χαρακτηρίζει μία τέτοια εξέλιξη «ανοιχτή επιλογή» και τη δεύτερη να μιλά για «κυβέρνηση προγραμματικής συμφωνίας και με πρωθυπουργό τύπου Παπαδήμου», αντιτιθέμενη στο ενδεχόμενο εκλογών και εκβιάζοντας και αυτή με σενάρια δραχμής.

.Στη Μόσχα ο Σαμαράς για να λιώσει τον πάγο

 
Με στόχο η περίοδος των παγετώνων, που κράτησε περίπου δυο χρόνια, μεταξύ Ελλάδας και Ρωσίας πολύ σύντομα να αποτελέσει παρελθόν ταξιδεύει ο Αντώνης Σαμαράς στη Μόσχα. Στο ταξίδι του (αναχωρεί την Τρίτη), σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της Ν.Δ. θα συνοδεύεται από τον Σταύρο Δήμα (υπουργό Εξωτερικών και αντιπρόεδρο της Ν.Δ.), τον τομεάρχη Εξωτερικών της Ν.Δ. Πάνο Παναγιωτόπουλο, τον αναπληρωτή εκπρόσωπο της Ν.Δ. Γιώργο Μουρούτη και συμβούλους του.

Στη ρωσική πρωτεύουσα μπορεί το θερμόμετρο να δείχνει μέχρι -15 βαθμούς Κελσίου, αλλά ο κ. Σαμαράς στη συνάντηση που θα έχει, την Πέμπτη το απόγευμα, με τον πρωθυπουργό της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν θα επιχειρήσει να λιώσουν οι πάγοι που δημιούργησε η πολιτική του Γιώργου Παπανδρέου.

Από τη μεριά τους, οι Ρώσοι ετοιμάζουν υποδοχή αρχηγού κράτους στον Αντώνη Σαμαρά και στο κλιμάκιο της Ν.Δ., μια και πιστεύουν ότι απέναντί τους θα έχουν έναν ειλικρινή φίλο και αξιόπιστο συνομιλητή, που θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές.

Στην ατζέντα των συνομιλιών βρίσκονται οι σχέσεις συνεργασίας στην ενέργεια, στο εμπόριο, στη βιομηχανία, στον τουρισμό, στη ναυτιλία και στα αγροτικά προϊόντα. Για τους τομείς αυτούς υπάρχει ενδιαφέρον όχι μόνο σε κρατικό επίπεδο, αλλά και σε ιδιωτικό, αφού μια σειρά ρωσικές εταιρίες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να επενδύσουν στην Ελλάδα. Ο πρόεδρος της Ν.Δ. θα αναφερθεί στους δεσμούς φιλίας μεταξύ των δύο λαών, ελληνικού και ρωσικού, και θα επισημάνει ότι η Ελλάδα μπορεί να βγει από την κρίση και μπορούν να την εμπιστευτούν και να επενδύσουν στην προοπτική ανάπτυξής της.

Να σημειώσουμε, τέλος, ότι ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Αβραμόπουλος τον Σεπτέμβριο είχε συμμετάσχει με τον πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ελληνορωσικής Φιλίας Σίμο Κεδίκογλου στο 12ο συνέδριο του κόμματος Ενωμένη Ρωσία και είχε υπογράψει συμφωνία συνεργασίας μεταξύ των δύο κομμάτων. Τη συμφωνία από ρωσικής πλευράς είχε υπογράψει ο πρόεδρος της ρωσικής Βουλής Μπόρις Γκριζλόφ.

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Η ΝΔ στο λάκκο με τα φίδια, με τον “σταυρό στο χέρι”

 

Τα έχουμε γράψει δεκάδες φορές. Η ΝΔ πάει “με το σταυρό στο χέρι” απέναντι στο γνωστό αδίστακτο και ανελέητο ΠΑΣΟΚ. Όσα συνέβησαν μετά την τελευταία σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά ότι πρέπει να αλλάξει συνολικά το μοντέλο πληροφόρησης. Είναι αδιανόητο να παίζουν παιχνιδάκια ο τελειωμένος Παπανδρέου και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος (και πρώην αρχισυντάκτης του Συγκροτήματος Ψυχάρη) και η ΝΔ να μην αντιδρά και να κάνει …fair play. Σε ζούγκλα με τα θηρία διεξάγεται ο πολιτικός αγώνας, στο λάκκο με τα φίδια,  και όχι σε σεμινάρια …πολιτικής δεοντολογίας.
Δεν γίνεται λοιπόν η ΝΔ να πηγαίνει μονίμως με τον “σταυρό στο χέρι”
Για παράδειγμα, από χθες πήξαμε στην παραπληροφόρηση. “Οι εκλογές αναβάλλονται για τον … Σεπτέμβριο” γράφει ο ένας. “Πλήρης στήριξη στον Παπαδήμο για τα νέα μέτρα” γράφει ο άλλος. Τίποτα από αυτά δεν συνέβη. Απλώς μεταφράζουν ως αποφάσεις της σύσκεψης τις προσωπικές επιθυμίες του ΓΑΠ. Και η ΝΔ παρακολουθεί…
Δείτε λοιπόν τους πραγματικούς διαλόγους που δεν έβγαλε όπως αποδείχθηκε τελικά ότι έπρεπε να κάνει αμέσως η ΝΔ, αλλά άφησε δυο ημέρες το ΠΑΣΟΚ να κάνει παιχνίδι.
Οι πραγματικοί διάλογοι στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών
Όπως γράψαμε ήδη το θέμα των εκλογών ετέθη από τον Καρατζαφέρη με την στήριξη του ΓΑΠ ο οποίος ζήτησε οι εκλογές να γίνουν το …2013. Αξίζει να σημειωθεί ότι το βασικό επιχείρημα του Καρατζαφέρη ήταν ο …κίνδυνος της Αριστεράς, επειδή αν κατά τον ίδιο οι εκλογές γίνουν αμέσως μετά το “κούρεμα” και την υπογραφή της δανειακής, το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξεσηκώσουν τον κόσμο.
Η απάντηση του Α. Σαμαρά ήταν σαφής και κατηγορηματική: “Η κυβέρνηση παραμένει ειδικού σκοπού και η συγκυβέρνηση δεν μπορεί να είναι μακράς πνοής.. Θα είμαστε αναξιόπιστοι προς την κοινωνία αν οι εκλογές δεν γίνουν όποτε έχουμε συμφωνήσει. Ο κόσμος θέλει να εκφραστεί και η διενέργεια εκλογών είναι αυτή που θα διασφαλίσει την πολιτική σταθερότητα. Όσο πιο πολλά αντιλαϊκά μέτρα πάρει αυτή η κυβέρνηση τόσο πιο πολύ θα αυξηθεί η αγανάκτηση του κόσμου. Οι εκλογές πρέπει να γίνουν το συντομότερο δυνατό. Θα λειτουργήσουν ως βαλβίδα ασφαλείας, ο κόσμος πρέπει να εκφραστεί»
(Ο Λ. Παπαδήμος παρακολουθούσε απαθής, αφήνοντας τον ΓΑΠ και τον Καρατζαφέρη να δουλεύουν για πάρτη του)
Για το θέμα του εκλογικού νόμου
Παπανδρέου: «Η παρουσία τριών κομμάτων στην κυβέρνηση είναι ευκαιρία να δούμε και άλλα θέματα. Θα μπορούσε να υπάρξει ευρύτερη συναίνεση σε θέματα όπως οι αλλαγές στη φορολογία, ακόμα και αλλαγές που προσεγγίζουν τα προβλήματα του πολιτικού συστήματος όπως αλλαγές στον εκλογικό νόμο και υιοθέτηση της λίστας»
Σαμαράς: «Οι αλλαγές αυτές δεν είναι δουλειά αυτής της κυβέρνησης, αλλά της επόμενης. Η ατζέντα αυτής της κυβέρνησης έχει καθοριστεί στη συνάντησή μας υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και δεν αλλάζει. Αυτή η κυβέρνηση είναι ειδικού σκοπού»
Μισθολογικό, 13ος και 14ος μισθός
Σαμαράς: «Δεν μπορούμε να πάμε σε άλλα μέτρα που ενισχύουν την ύφεση. Ενδεχόμενη μείωση του 13ου και του 14ου μισθού θα ανεβάσει την ύφεση κατά 4 μονάδες»
Σε αυτό το σημείο φαίνεται πως συμφώνησαν και οι άλλοι δύο αρχηγοί, οπότε ο κ. Παπαδήμος μάλλον μένει μόνος του με τον … κ. Δασκαλόπουλο.