Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Δήλωση του Αντώνη Σαμαρά μετά τη συνάντηση με το Γερμανό Αντικαγκελάριο Φ. Ρέσλερ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, είχε σήμερα, συνάντηση με το Γερμανό Αντικαγκελάριο Φίλιπ Ρέσλερ.

Στη συνάντηση μετείχαν ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Στ. Δήμας, οι Αναπληρωτές Τομεάρχες Οικονομίας κ.κ. Χρ. Σταϊκούρας και Ν. Μηταράκης και ο σύμβουλος του Προέδρου κ. Χρ. Λαζαρίδης.

Μετά τη συνάντηση, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:


ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: Με τον κ. Ρέσλερ μιλήσαμε μια κοινή γλώσσα. Τη γλώσσα της ανάπτυξης, για την οποία -όπως ξέρετε- παλεύω και επιμένω δύο χρόνια τώρα. Και η οποία, δυστυχώς, υπονομεύεται ή βραχυκυκλώνεται από την κυβερνητική οικονομική πολιτική.

Ως εκ τούτου, η πρόθεση γερμανικών επενδύσεων στην Ελλάδα πρέπει να θεωρηθεί από όλους μας ως μια πολύ σημαντική εξέλιξη.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, συνεχίζονται και εντός Ελλάδας και εκτός και σήμερα τα σενάρια περί κουρέματος του ελληνικού χρέους. Έχετε κάποια εικόνα γι’ αυτό;

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: Όπως θυμάστε και με την απόφαση της 21ης Ιουλίου, ο διάβολος κρύβεται στη λεπτομέρεια. Αλλά δεν είναι λεπτομέρεια, ούτε η ρευστότητα της ελληνικής οικονομίας, που είναι το νούμερο ένα ζήτημα, ούτε και το μέλλον των Ασφαλιστικών μας Ταμείων.

Ως εκ τούτου, ελπίζω αυτή η κυβέρνηση, που δεν διαπραγματεύεται τίποτα απολύτως, τουλάχιστον να μας ακούει.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Στα 660€ ο πρώτος μισθός των εκπαιδευτικών

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Λαιμητόμο για τις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων αποτελεί το νομοσχέδιο για το νέο μισθολόγιο - βαθμολόγιο. Οι περικοπές στις μηνιαίες απολαβές κυμαίνονται από 50 έως 1.500 ευρώ. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, οι θεσπιζόμενες ρυθμίσεις κατεβάζουν τον καθαρό μισθό των νεοδιοριζόμενων στο επίπεδο των 660 ευρώ.

Στα όρια της πείνας οδηγεί η κυβέρνηση τους περίπου 200.000 εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι απασχολούνται στα δημόσια σχολεία με τη νέα μείωση στις ήδη πενιχρές απολαβές τους.

"Οι εκπαιδευτικοί -οι χειρότερα αμειβόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι- βλέπουν με τρόμο τις καθαρές αποδοχές τους να μετατρέπονται σε φιλοδώρημα (660 € τον μήνα για τον πρωτοδιόριστο από 1.020 € τον Ιούνιο του 2011, ενώ ο μισθός του νεοεισερχόμενου...
χωρίς προηγούμενη προϋπηρεσία γίνεται 575 € τον μήνα!!)", υπογραμμίζουν δάσκαλοι και καθηγητές δηλώνοντας εξοργισμένοι με τις επιλογές της κυβέρνησης.

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία αναφέρει ότι οι εκπαιδευτικοί τα τελευταία δύο χρόνια με την εφαρμογή του μνημονίου και του μεσοπρόθεσμου έχουν ήδη απολέσει 4 μισθούς και προσθέτουν πως "σε συνδυασμό με την πρωτοφανή ακρίβεια έχουν ήδη οδηγηθεί στην εξαθλίωση".

Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι είναι οι χειρότερα αμειβόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι μετά τους διοικητικούς στα υπουργεία Εθνικής Αμυνας και Παιδείας. Αντίστοιχη είναι η μείωση και για τους καθηγητές, όπως τονίζει στο "Εθνος", ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νικόλαος Παπαχρήστος. "Εχουμε χάσει περίπου 4 μισθούς, αν σκεφτούμε την περικοπή που έχει γίνει στα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και στο επίδομα αδείας.

Οσον αφορά στο νέο μισθολόγιο, μία πρώτη εκτίμηση είναι ότι θα βρεθούμε σε χειρότερη θέση, και αυτό έχει να κάνει και με μία κρυφή μείωση όπου επανακατατάσσει τους δημόσιους υπαλλήλους και τους εκπαιδευτικούς σε νέους βαθμούς".

Από την πλευρά των δασκάλων ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Κομνηνός Μαντάς, συμπληρώνει: "To προεκλογικό σύνθημα της κυβέρνησης ''σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα'' απαντήθηκε. Βρισκόμαστε στο μάτι του κυκλώνα της πιο βάρβαρης επίθεσης που βρέθηκαν ποτέ εργαζόμενοι. Η μείωση κατά 50% των αποδοχών των χειρότερα αμειβόμενων υπαλλήλων της χώρας μετατρέπει τα 1.100 ευρώ που έπαιρναν οι εκπαιδευτικοί μέχρι πριν από δύο μήνες σε προνοιακό επίδομα της τάξης των 575 ευρώ για όσους δεν έχουν προϋπηρεσία.

Η κυβέρνηση αποδεικνύει ότι η εκπαίδευση δεν είναι στις προτεραιότητές της. Οι εκπαιδευτικοί θα αγωνιστούν με όλες τους τις δυνάμεις να μην περάσουν αυτές οι ρυθμίσεις".

Public Issue: Με εννέα μονάδες προηγείται η ΝΔ

Προβάδισμα 9 μονάδων δίνει στη ΝΔ έναντι του ΠΑΣΟΚ η δημοσκόπηση της εταιρείας Public Issue, που διενεργήθηκε για λογαριασμό του ΣΚΑΪ.

Ειδικότερα, η ΝΔ σε εκλογική επιρροή συγκεντρώνει ποσοστό 31,5%, ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ με 22,5%, το ΚΚΕ με 10,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ με 9,5%, ο ΛΑΟΣ με 9%, η Δημοκρατική Αριστερά με 5%, οι....
Οικολόγοι Πράσινοι με 3% και η Δημοκρατική Συμμαχία με 2%.

Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα στην παράσταση νίκης, όπου η ΝΔ λαμβάνει 59%, ενώ το ΠΑΣΟΚ μόλις 9%.

Επίσης, το 18% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η καλύτερη μορφή διακυβέρνησης θα είναι μια κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ή μια οικουμενική κυβέρνηση. Το 9% θα επιθυμούσε αυτοδύναμη κυβέρνηση ΝΔ και μόλις το 5% αυτοδύναμη ΠΑΣΟΚ.

Παράλληλα, το 67% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι το μεγαλύτερη πρόβλημα της χώρας είναι το οικονομικό, το 34% η ανεργία και το 17% οι πολιτικοί.

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Διάσταση απόψεων ΝΔ - Τρόικας

http://img.protothema.gr/4431D72EFB07EC9C8D7984F30A90B142.jpgΤις διαφορετικές τους προσεγγίσεις επιβεβαίωσαν για μία ακόμη φορά στην συνάντηση που είχαν τη Δευτέρα η ηγεσία της ΝΔ και το κλιμάκιο της Τρόικας που βρίσκεται στην χώρα μας.

Η συνάντηση στα κεντρικά γραφεία της λεωφόρου Συγγρού διήρκεσε περίπου 70 λεπτά και συζητήθηκε η συνολική κατάσταση της οικονομίας, ο υπό κατάρτιση προϋπολογισμός του 2012 ενώ έμφαση δόθηκε και από τις δύο πλευρές στο θέμα της εργασιακής εφεδρείας που προωθεί η κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες η Τρόικα συμφωνεί με την θέση της κυβέρνησης για τις εφεδρείες που αφορούν το 2011 ενώ δεν έχει ακόμη καταλήξει στο σχέδιο για το 2012.

Παρότι το οικονομικό επιτελείο του κόμματος παρουσίασε αναλυτικά την δική του πρόταση που όπως υποστηρίζει έχει χαμηλότερο κόστος η Τρόικα προκρίνει πιο δραστική μείωση του δημοσίου τομέα παραβλέποντας το κόστος. Οι υπεύθυνοι της ΝΔ επισήμαναν πάντως ότι οι μαζικές απολύσεις από το δημόσιο απλώς θα ενισχύσουν τον φαύλο κύκλο της ύφεσης στον οποίο έχει περιέλθει η ελληνική οικονομία ως αποτέλεσμα της εφαρμοζόμενης πολιτικής.

Για μία ακόμη φορά υποστήριξαν τα επιχειρήματά τους ότι απαιτείται επαναπροσδιορισμός των μέσων και κατάλληλη διαμόρφωση του μίγματος πολιτικής προκειμένου να δημιουργηθούν προϋποθέσεις ανάκαμψης και να σταματήσει η ύφεση.

Οι εκπρόσωποι της Τρόικας από την πλευρά τους έδειξαν να επιμένουν ότι δεν είναι η υφεσιακή τους πολιτική που ευθύνεται όσο η ασυνέπεια της ελληνικής κυβέρνησης και ότι δεν υλοποιήθηκαν τα υπεσχημένα. Στην συνάντηση συζητήθηκαν και οι προοπτικές της εφαρμογής της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου.

Σαν σήμερα ο Καραμανλής

Σαν σήμερα 4 Οκτωβρίου το 1974 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ιδρύει την Νέα Δημοκρατία.

.