Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Σαμαράς: “Εμείς οι Έλληνες μπορούμε”



«Δεν είναι η Ελλάδα «Ψωροκώσταινα»! Εμείς οι Έλληνες Μπορούμε!» Η φράση αυτή κυριάρχησε στην σημερινή ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μια ομιλία η οποία περιέγραψε το όραμά του για την Ελλάδα, τους στόχους που βάζει για την διακυβέρνηση της από τον ίδιο και τον τρόπο με τον οποίο θα κυβερνήσει.
Ο Αντώνης Σαμαράς κάλεσε επίσης όλους τους Έλληνες σε συστράτευση, ανεξάρτητα από ιδεολογικές πεποιθήσεις για να αντισταθούν μαζί στη μοιρολατρία, στην ηττοπάθεια, στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό, για ένα καινούργιο ξεκίνημα για την Αξιοπρέπεια της Πατρίδα μας.
Η Επανεκκίνηση δεν αφορά μόνο την Οικονομία, είπε. Αφορά και την Ελλάδα και τους Έλληνες. Το ηθικό τους και το φρόνημά τους και τις αξίες τους. Να ανακαλύψουμε τη δύναμή μας, να ανακαλύψουμε τις αρετές μας, να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την Ψυχή μας. Να ξαναβρούμε την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας!
Η μοίρα μας βρίσκεται σε χέρια μας, είπε και περιέγραψε το όραμά του για την Ελλάδα:
Με ρώτησαν χθες δύο νέα παιδιά:
Πρόεδρε, το δικό σου όνειρο για μας ποιο είναι;
Τους απαντώ απόψε:
Το όνειρό μου έχει να κάνει με την Ελευθερία μας.
Σε δέκα χρόνια, θα μας πάει ο χρόνος στο 2021.
Και τότε θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της Ελευθερίας μας.
Τα 200 χρόνια από το δικό μας ’21,
το 1821 του Έθνους και της καρδιάς μας.
Το ’21 που τότε ύψωσε τη μικρή Ελλάδα σε άπιαστα επίπεδα δόξας και παγκόσμιου θαυμασμού.
Με ρωτάτε, λοιπόν, για το όνειρό μου. Απαντώ:
Θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, οι πολίτες της ίδιας αυτής Πατρίδας,
θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, αυτόν τον τόπο που άφησαν κληρονομιά
οι γονείς μας και οι δικοί τους γονείς,
θα επιτρέψουμε να γιορτάσει τα 200 χρόνια της Λευτεριάς της η Ελλάδα, οικονομικά δέσμια, κοινωνικά διαλυμένη και ψυχολογικά εξουθενωμένη;
Σας κοιτώ στα μάτια και σας απαντώ: Ποτέ!
Αυτό είναι το δικό μου όνειρο: Αντίσταση όλων των Ελλήνων, στη μοιρολατρία, στην ηττοπάθεια, στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό.
Ένα καινούργιο ξεκίνημα για την Αξιοπρέπεια της Πατρίδα μας:
Για Επανεκκίνηση της Οικονομίας μας σήμερα,
και της Ψυχολογίας της Κοινωνίας,
ώστε να λυτρωθούμε από το χθες,
ώστε τα νέα Ελληνόπουλα να κατακτήσουν
το αύριο της Ελπίδας που τα περιμένει…
Η Επανεκκίνηση δεν αφορά μόνο την Οικονομία.
Αφορά και την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Και το ηθικό τους και το φρόνημά τους και τις αξίες τους.
Να ανακαλύψουμε τη δύναμή μας, να ανακαλύψουμε τις αρετές μας,
να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την Ψυχή μας.
να ξαναβρούμε την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας!
Ο Οδυσσέας Ελύτης,
για τις σκληρές ώρες που όλοι περνάμε σήμερα,
μας έχει δώσει τη σωστή συμβουλή:
«Από μας θα εξαρτηθεί το τελικό αποτέλεσμα…
Από μας θα εξαρτηθεί ο Παράδεισος ή η Κόλαση που θα χτίσουμε.
Η μοίρα μας βρίσκεται στα χέρια μας!».
Μόνη λύση οι εκλογές
Στην ομιλία του ο κ. Σαμαράς εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Γ. Παπανδρέου , τονίζοντας ότι η κυβέρνηση είναι αναξιόπιστη, διαλύει την οικονομία και λειτουργεί διχαστικά στην κοινωνία.
Το νέο χαράτσι στα ακίνητα είναι ομολογία πλήρους αποτυχίας της οικονομικής πολιτικής και ο κόσμος δεν μπορεί να το πληρώσει υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΝΔ και είπε χαρακτηριστικά: η κυβέρνηση καταδιώκει την ιδιοκτησία.
Κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι πρόσθεσε τα 10 από τα 36 δισ. στο έλλειμμα του 2009, κατηγορώντας τον ίδιο τον πρωθυπουργό ότι δεν είπε την αλήθεια για το έλλειμμα και τόνισε ότι «η ΝΔ θα είναι αμείλικτη αν αποκαλυφθεί οργανωμένο σχέδιο πλαστογράφησης των πραγματικών στοιχείων του ελλείμματος».
Ο κ. Σαμαράς  άσκησε σκληρή κριτική και στους  πρόσφατους χειρισμούς της κυβέρνησης τόσο για την συμφωνία της 21ης Ιουλίου και για την διακοπή των συνομιλιών με την Τρόικα που οδήγησαν σε νέα μέτρα. «Δεν είναι αυτά πλήρης ομολογία αποτυχίας; Θέλουν να πιστέψουμε ότι το 2012 με τους φόρους θα υπάρξει πλεόνασμα». Απευθυνόμενος στην κυβέρνηση είπε: «δεν ανορθώνεται έτσι η αξιοπιστία στην Ευρώπη».
Συνεχίζοντας  είπε ότι «αυτή η πολιτική έχει αποτύχει. Έπεσαν έξω σε όλους τους στόχους τους, αύξησαν τις δαπάνες  του κράτους, το πρόγραμμά τους προκάλεσε  ύφεση που ακυρώνει όλες τις θυσίες στις οποίες υπέβλαλλαν τον λαό. Παρόλα αυτά συνεχίζουν την λάσπη και διακινούν ότι εμείς θέλουμε την επιστροφή στην δραχμή. Άλλοι και μάλιστα επώνυμοι υπουργοί διακινούν σενάρια επιστροφής στην δραχμή». Αναφερόμενος στην Ευρώπη είπε ότι δεν συμφωνεί με την σιωπή του στρατώνα.
«Εφαρμόστηκε λάθος πολιτική τι θα έπρεπε να κάνω να σιωπήσω και να συμμορφωθώ προς τα υποδείξεις;» ρώτησε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε ότι λειτουργούν διχαστικά και καλλιεργούν τον κοινωνικό αυτοματισμό και αντί να ενώνουν διχάζουν.
Δήλωσε τέλος ότι η μόνη λύση είναι η προσφυγή στις κάλπες. “Θα ζητήσω ισχυρή εντολή και καθαρές λύσεις”, πρόσθεσε.

Θέμα Ειδικού Δικαστηρίου οι μαϊμού στατιστικές



Οι αποκαλύψεις και οι καταγγελίες της Καθηγήτριας Ζωής Γεωργαντά,  για τις μεθοδεύσεις της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής στον υπολογισμό του ελλείμματος του 2009, εγείρουν τεράστιο ζήτημα πολιτικής και ηθικής τάξεως.
Ο καθ’ ύλην αρμόδιος, πρώην Υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου είναι πολιτικά έκθετος.
Πιθανότατα και ποινικά  ελεγχόμενος.
Η  αμήχανη απάντηση του, με την οποία …απάντησε χωρίς να απαντήσει, ουσιαστικά επιβεβαιώνει τις καταγγελίες.

Τα πράγματα είναι εξαιρετικά σοβαρά:
Κατ’ αρχήν αποκαλύπτεται μια οργανωμένη προσπάθεια εξαπάτησης του ελληνικού λαού.

Δεύτερον, με την λαθροχειρία τους αυτή κατέστησαν δυσμενέστερη τη θέση της χώρας μας στο εξωτερικό και άρα ζημίωσαν τη φήμη και την αξιοπιστία της. Συνέπεια αυτού ήταν να αυξηθεί το κόστος δανεισμού, άρα την έβλαψαν και οικονομικά.

Τρίτον, ως απόρροια της πράξεώς τους αυτής, οι Έλληνες πολίτες υπέστησαν  και υφίστανται επαχθέστερα μέτρα, άρα ζημιώνονται οικονομικά, επαγγελματικά, κοινωνικά, ψυχολογικά και ηθικά.

Το χειρότερο όλων, σύμφωνα με τις δηλώσεις της κ. Γεωργαντά στο Real FΜ, είναι ότι οι καταγγελίες της αυτές είχαν τεθεί υπ’ όψιν του Πρωθυπουργού  και του Προέδρου της Βουλής!
Οι οποίοι επέδειξαν προκλητική αδιαφορία.
Καλά από τον Πρωθυπουργό δεν είχα απαιτήσεις.
Όμως, ο κ.Πετσάλνικος;  Έμπειρος κοινοβουλευτικός, κατέχει εξέχουσα πολιτειακή θέση, είναι δυνατόν να αδιαφόρησε  σε τέτοιες συγκλονιστικές κατηγορίες;

Οι αποκαλύψεις της κ. Γεωργαντά αποτελούν κόλαφο για τον Πρωθυπουργό και την Κυβέρνησή του.
Αποδεικνύουν ότι τη χώρα την κυβερνάει μια παρέα φίλων που δεν διστάζει μπροστά σε τίποτα!
Και δεν φαίνεται να τους ενδιαφέρει, αν με την πολιτική τους βλάπτουν τη πατρίδα μας.
Της υπόθεσης αυτής πρέπει να επιληφθεί  το Ειδικό Δικαστήριο.

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΝΔ κατακεραυνώνει το "θράσος" της κυβέρνησης για το χαράτσι και τις εκτός ελέγχου προσλήψεις

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Οικονομικών της ΝΔ, Γιάννης Βρούτσης, καταγγέλλει τα "τρία ψέματα" που αναδείχθηκαν από την ανακοίνωση του μέτρου για φορολόγηση των ακινήτων την Κυριακή (μετά το έκτακτο υπουργικό συμβούλιο στη Θεσσαλονίκη) μέχρι χθες το βράδυ. Δηλαδή:
-  Οι επιβαρύνσεις είναι έως και διπλάσιες σε σχέση με όσα ο κ. Βενιζέλος είπε στη Θεσσαλονίκη.
-  Οι συντελεστές αυξάνονται έως και τα 16 ευρώ ανά τετραγωνικό και όχι έως τα 10 ευρώ ανά τετραγωνικό όπως είχε δηλώσει.
-  Επιβάλλεται χαράτσι 3 ευρώ ανά τετραγωνικό στις λαϊκές γειτονιές, αντί των 0,5 ευρώ όπως είχε διευκρινίσει.
Ο κ. Βρούτσης κάνει λόγο για “απόλυτη αναλγησία και αναξιοπιστία της κυβέρνησης” επειδή επιβάλλει το χαράτσι σε άνεργους και σε κοινωνικά ευπαθείς ομάδες, με ποινή την διακοπή παροχής ρεύματος εάν δεν πληρωθεί.
Αφήνει ασχολίαστη ωστόσο την απαλλαγή της Εκκλησίας και των μοναστηριών από την υποχρέωση καταβολής του φόρου.
Παράλληλα, για το θέμα των προσλήψεων, ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης κατηγορεί για “θράσος” την κυβέρνηση επειδή:
- Πρώτον, διαψεύδει τα στοιχεία του ΑΣΕΠ, σύμφωνα με τα οποία το 2010 έγιναν 25.850 προσλήψεις με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου και 3.353 προσλήψεις με συμβάσεις έργου. Επισημαίνει δε, ότι στα στοιχεία αυτά δεν περιλαμβάνονται προσλήψεις, που δεν ελέγχονται από τον ΑΣΕΠ, όπως το προσωπικό για τα Σώματα Ασφαλείας και οι γιατροί του ΕΣΥ.
- Δεύτερον, θέτει το ερώτημα πώς γίνεται οι δημόσιοι υπάλληλοι να έχουν μειωθεί (όπως λέει ο υπουργείο) κατά 200.000, οι αποδοχές τους να έχουν μειωθεί κατά 13,5% και το κόστος της μισθοδοσίας να έχει περιοριστεί μόνο κατά 7%!

Ο Α.Σαμαράς στη ΔΕΘ, με σύνθημα την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και αίτημα για πρόωρες εκλογές


Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αντώνης Σαμαράς, μεταβαίνει σήμερα Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη για την 76η ΔΕΘ, με κεντρικό σύνθημα την πολιτική επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου, ζητώντας ταυτόχρονα πρόωρες εκλογές και επιμένοντας στο ότι θέλει καθαρή και ισχυρή λαϊκή εντολή.
Τα 10 σημεία της ομιλίας Σαμαρά είναι τα ακόλουθα:
•  Έμφαση στην επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου
•  Αίτημα για εκλογές
•  Ξεκάθαρο «όχι» στην προοπτική της συγκυβέρνησης
•  Αποδοχή βασικών στόχων μείωσης χρέους και ελλείμματος
•  «Ναι» στην περιστολή του κράτους, αλλά με σχέδιο
•  Μείωση φορολογικών συντελεστών
•  Αντίθεση στην επιβολή τέλους στα ακίνητα και της αύξησης του ΦΠΑ στην εστίαση
•  Κατά των απολύσεων και εξήγηση της πρότασης της ΝΔ για την εργασιακή εφεδρεία
•  «Ναι» στις αποκρατικοποιήσεις, «όχι» στο ξεπούλημα
•  Περαιτέρω εξηγήσεις για αξιοποίηση δημόσιας ακίνητης περιουσίας.
Το πρόγραμμα της τριήμερης επίσκεψής του προέδρου της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη ξεκινά το πρωί της Παρασκευής, με τη συνάντηση που θα έχει στις 10:00 με εκπροσώπους φορέων της συμπρωτεύουσας σε αίθουσα του ξενοδοχείου «Μακεδονία Παλλάς».
Στις 18:00 το απόγευμα της Παρασκευής ο κ. Σαμαράς θα παραστεί σε εκδήλωση της ΟΝΝΕΔ και στη συνέχεια θα έχει συναντήσεις με εκπροσώπους επιστημονικών φορέων.
Το Σάββατο στις 09:30 π.μ. θα επισκεφθεί την 76η ΔΕΘ, θα συναντηθεί με τις διοικήσεις της ΔΕΘ Α.Ε. και της Helexpo Α.Ε. και θα ξεναγηθεί σε περίπτερα της έκθεσης.
Στις 8 το βράδυ θα μιλήσει στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» της ΔΕΘ και στις 13:00 το μεσημέρι της Κυριακής θα δώσει συνέντευξη Τύπου στον ίδιο χώρο.

Στη Θεσσαλονίκη ο Αντ. Σαμαράς

Στις 18.00 το απόγευμα της Παρασκευής, ο κ. Σαμαράς θα παραστεί σε εκδήλωση της ΟΝΝΕΔ και στη συνέχεια θα έχει συναντήσεις με εκπροσώπους επιστημονικών φορέων.

Το Σάββατο στις 09.30 π.μ. θα επισκεφθεί την 76η ΔΕθ, θα συναντηθεί με τις διοικήσεις της ΔΕΘ Α.Ε. και της Helexpo Α.Ε. και θα ξεναγηθεί σε Περίπτερα. Στις 20.00 το βράδυ θα μιλήσει στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» της ΔΕΘ και στις 13.00 το μεσημέρι της Κυριακής θα δώσει συνέντευξη Τύπου στον ίδιο χώρο.