Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Παγιώνεται το προβάδισμα της ΝΔ - «Πήρε κεφάλι» ο Σαμαράς

Παγιώνεται το προβάδισμα της ΝΔ έναντι του ΠΑΣΟΚ σύμφωνα με νέες δημοσκοπήσεις. Μάλιστα σε σφυγμομέτρηση της εταιρείας RASS, που δημοσιεύεται στην εφημερίδα «ΠΑΡΟΝ», το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης προηγείται και στην παράσταση νίκης, ενώ ο Α. Σαμαράς παίρνει προβάδισμα στην καταλληλότητα για την πρωθυπουργία.
Αναλυτικά στην πρόθεση ψήφου τα.....
ποσοστά των κομμάτων διαμορφώνονται ως εξής: ΠΑΣΟΚ 23,1%, ΝΔ 24,4%, ΚΚΕ 7,8%, ΛΑΟΣ 4,8%, ΣΥΡΙΖΑ 3,4%, Οικολόγοι 3,3%, Δημοκρατική Αριστερά 2,3%, Δημοκρατική Συμμαχία 2,4%, Άρμα Πολιτών 2,2%, ενώ το 20,8% των ερωτηθέντων απαντά «δεν ξέρω – δεν απαντώ».

Στην παράσταση νίκης η ΝΔ συγκεντρώνει ποσοστό 54,8% έναντι 37,8% του ΠΑΣΟΚ, ενώ στο ερώτημα για τον καταλληλότερο πρωθυπουργό ο Α. Σαμαράς περνά μπροστά με 31,5%, έναντι 30,5% του Γ. Παπανδρέου. Πρώτος ωστόσο παραμένει ο «κανένας» με ποσοστό 36,8%.

Σημαντικό εύρημα της δημοσκόπησης είναι επίσης ότι τα ποσοστά του δικομματισμού μειώνονται στο 47,5%, ενώ την ίδια ώρα το 50,1% ζητά πρόωρες εκλογές.

Σύμφωνα με την έρευνα 8 στους 10 ερωτηθέντες εκτιμούν πως έρχονται χειρότερες μέρες, ενώ το 77,6% πιστεύει πως ακόμα και χωρίς την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου οι Ευρωπαίοι δεν θα άφηναν την Ελλάδα να χρεοκοπήσει.

“Η Ελλάδα θα χάσει μέρος της εθνικής κυριαρχίας”

Στην παραδοχή πως η χώρα μας ουσιαστικά παρέδωσε στους πιστωτές της την εθνική της κυριαρχία, με την υιοθέτηση των επώδυνων μεταρρυθμιστικών μέτρων του περιβόητου Μεσοπρόθεσμου, προχωρά ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν Κλόντ Γιούνκερ σε συνέντευξη του στο γερμανικό περιοδικό Focus!

Χαρακτηριστικά ο κύριος Γιούνκερ αναφέρει ότι : “η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό με την αποδοχή της κοινοτικής βοήθειας»”, ενώ στη συνέχεια ουσιαστικά μας ... ανακοινώνει την έλευση “ξένων ειδικών για να προσφέρουν τεχνογνωσία στην υλοποίηση των ελληνικών δεσμεύσεων”.

Είναι προφανές πως ο κύριος Γιούνκερ αναφέρεται στο πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων που έχει δεσμευθεί να υλοποιήσει άμεσα η χώρα μας και παράλληλα ψέγει τις κυβερνήσεις της Ελλάδας των τελευταίων ετών γιατί “το ελληνικό σύστημα είσπραξης φόρων δεν λειτουργεί πλήρως”. Και καταλήγει λέγοντας πως η Ελλάδα άντλησε επί χρόνια οφέλη από το ευρώ αλλά με δική της υπαιτιότητα οδήγησε την οικονομία της εκτός ελέγχου.

Πάντως στο κλείσιμο της συνέντευξής του προτρέπει τους Ευρωπαίους πολίτες να κατανοήσουν πως “δεν επιτρέπεται να προσβάλλουμε τους Έλληνες, αλλά να τους βοηθάμε”.
Σε ανάλογη κατεύθυνση κινούνται και οι σημερινές δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, ο οποίος επισημαίνει ότι μετά και την απόφαση του Eurogroup για άμεση εκταμίευση της πέμπτης δόσης του υφιστάμενου δανείου, η Ελλάδα πρέπει να κινηθεί προς την «χωρίς καθυστέρηση» εκτέλεση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, καθώς και στην «αποφασιστική» εφαρμογή των μέτρων που περιλαμβάνει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα.

Και για να μην υπάρχει καμία ... παρανόηση, ο χερ Σόιμπλε εξέδωσε και σχετική ανακοίνωση στην οποία ξεκαθαρίζει πως «οι ιδιωτικοποιήσεις πρέπει να ξεκινήσουν χωρίς καθυστέρηση»...

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Γ. Μιχελάκης: «Αν η κυβέρνηση ζητήσει έγκριση της νέας σύμβασης με 180 ψήφους, ετοιμάζεται να αποδράσει»

«180 ψήφοι απαιτούνται όταν εκχωρούνται κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας», τονίζει ο εκπρόσωπος τύπου της Ν.Δ., Γιάννης Μιχελάκης, και επισημαίνει πως «αν η κυβέρνηση ζητήσει έγκριση της νέας σύμβασης με 180 ψήφους, το συμπέρασμα θα είναι ότι ο πρωθυπουργός ετοιμάζεται να αποδράσει».
Τα παραπάνω δήλωσε σε συνέντευξή του στον "Τύπο της Κυριακής" ο εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σημειώνοντας ότι τέτοιου είδους προσέγγιση είναι "αντισυνταγματική", αναφέροντας ότι μια τέτοια κίνηση θα είναι αυθαίρετη και κάνοντας λόγο για "πολιτικό εκβιασμό".
Ο Γιάννης Μιχελάκης τονίζει πως το ζητούμενο από την κοινωνία δεν είναι η συνενοχή στο λάθος, αλλά η συναίνεση στη διόρθωσή του και κατηγορεί την κυβέρνηση ότι δε θέλει να συγκρουστεί με το βαθύ ΠΑΣΟΚ, το οποίο -όπως αναφέρει- απέτρεψε τον Γιώργο Παπανδρέου να παραιτηθεί και να σχηματιστεί κυβέρνηση συνεργασίας.

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Σαμαράς: Υπόσχεται επιστροφή μισθών και συντάξεων όταν μειωθεί το έλλειμμα

Επιμένει ότι αν δεν αλλάξει η οικονομική πολιτική, η ΝΔ θα καταψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση ακόμη και αν έλθει με 180 ψήφους.

"Επαναδιαπραγμάτευση σε όλα". Με αυτή τη φράση, ο πρόεδρος της ΝΔ Α. Σαμαράς σε συνέντευξή του στη Real NEWS δίνει το στίγμα της πολιτικής του και προσθέτει: « τώρα ήλθε η ώρα να αξιολογηθεί συνολικά η πορεία της οικονομικής πολιτικής που εφαρμόστηκε από πέρυσι έως τώρα. Που αποδείχθηκε λανθασμένη σε όλα . Ποτέ οικονομική πολιτική δεν έπεσε τόσο έξω σε όλα».

Υπογραμμίζει ότι χρειάζονται τρία πράγματα : «εναλλακτικό σχέδιο, μια άλλη κυβέρνηση να το εφαρμόσει και μια ομαλή μετάβαση από το αρχικό σχέδιο που απέτυχε στο εναλλακτικό σχέδιο». Επιμένει ότι αν δεν αλλάξει η οικονομική πολιτική, η ΝΔ θα καταψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση ακόμη και αν έλθει με 180 ψήφους.

Σημειώνει ότι η πρόταση της ΝΔ για επανεκκίνηση της οικονομίας αποτελεί τη βάση για τη νέα οικονομική πολιτική. Δεσμεύεται ότι θα αποκαταστήσει άμεσα την αδικία στους χαμηλο-συνταξιούχους αλλά προσθέτει «όλες οι άλλες αδικίες θα αποκατασταθούν μόλις το επιτρέψει η δραστική μείωση του ελλείμματος .

Αν εφαρμοστεί η πολιτική μας στο σύνολό της, αυτό θα γίνει σε τρία με τέσσερα χρόνια». Απορρίπτει την ιδέα των δημοψηφισμάτων και ξαναζητά εκλογές ενώ σημειώνει: «Εχουν το σύνδρομο της Αντουανέτας : ο λαός φωνάζει για ψωμί και εκείνοι μιλούν για …παντεσπάνι»

Μην παίζετε άλλα παιχνίδια με την Παιδεία. Αρκετά κακά η Κυβέρνηση σας προκάλεσε στον τόπο.


Μετά από το διασυρμό της χώρας και τα αδιέξοδα που επέβαλε η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην οικονομία, επιλέγει αυτή τη χρονική στιγμή προκειμένου να προχωρήσει και σε αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση. Χωρίς καμία συζήτηση και με αδίστακτη λογική, το Υπουργείο Παιδείας φέρνει εν μέσω καλοκαιριού εξοντωτικές αλλαγές σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, μόνο και μόνο για να μπορέσει να ελέγξει τις διοικήσεις τους. 
Η προσπάθεια της Υπουργού να διαλύσει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα καθιστώντας τα σαν τις υπερχρεωμένες ΔΕΚΟ όπου οι εγκάθετοι του κόμματος της έχουν μάθει να θεωρούν κτήμα τους, αποτελεί δυστυχώς μέρος της δελφινομαχίας που έχει ξεκινήσει στο εσωτερικό της Κυβέρνησης για τη διαδοχή του σημερινού υπό προθεσμία Πρωθυπουργού.


Η αλλαζονεία και οι κωλοτούμπες, που εδώ και χρόνια χαρακτηρίζουν τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου, αγνοούν τη φωνή 150,000 Ελλήνων φοιτητών και σπουδαστών, οι οποίοι σ’ ένα περιβάλλον πολιτικής απαξίωσης που δημιούργησαν οι πολιτικές της Κυβέρνησης επέλεξαν να συμμετέχουν μαζικά στις φοιτητικές εκλογές, απαιτώντας ριζικές αλλαγές στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ εδώ και τώρα. 
Ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ καταθέσαμε σε όλους τους αρμόδιους φορείς τον περασμένο Φεβρουάριο την «Πρόταση Παιδείας», ένα σύνολο τεκμηριωμένων θέσεων και λύσεων για όλα τα πραγματικά προβλήματα της ελληνικής ανώτατης εκπαίδευσης, οι οποίες προέκυψαν μέσα από ένα ευρύ διαδικτυακό διάλογο και αφορούν ζητήματα όπως το άσυλο, η ιδιωτική χρηματοδότηση, η ίδρυμη μη κρατικών ιδρυμάτων, η αξιολόγηση, η έρευνα κ.α. Τις προτάσεις αυτές που στις πρόσφατες φοιτητικές εκλογές στήριξαν 55,000 φοιτητές και σπουδαστές, η κα. Υπουργός δεν μπήκε καν στον κόπο να τις ακούσει. Προφανώς, το ενδιαφέρον της πολιτικής της αναλώνεται περισσότερο στις επικοινωνιακές διαρροές, παρά στα ουσιαστικά ζητήματα των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Δυστυχώς όμως για όλους μας, οι προσωπικές της φιλοδοξίες και το κυνήγι για το δαχτυλίδι της διαδοχής του ΠΑΣΟΚ την οδηγούν στο να χρησιμοποιήσει ακόμα και την ανώτατη εκπαίδευση προκειμένου να προβληθεί.

Φτάνει όμως πια. Τα ελληνικά εκπαιδευτικά ιδρύματα όμως δεν αντέχουν άλλο.

Μην παίζετε άλλα παιχνίδια με την Παιδεία.
Αρκετά κακά η Κυβέρνηση σας προκάλεσε στον τόπο.

Μη γίνεστε ακόμα περισσότερο επικίνδυνοι για το μέλλον μας.

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ
αλλάζουμε νοοτροπία