Η ΔΑΚΕ τεχνικων του ΟΛΠ ανταποκρινομενη στις αναγκες των καιρων προσφερει στα μελη,και τους φιλους,ενα δικτυακο τοπο,που θα εξυπηρετουνται οι αναγκες ενημερωσης,τοσο σε υπηρεσιακο οσο και σε συνδικαλιστικο επιπεδο.
Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012
Κυριακή 10 Ιουνίου 2012
ΟΛΠ: Συνάντηση με στελέχη της China Merchants

Συνάντηση με στελέχη της Διοίκησης του ΟΛΠ είχε η πενταμελής αντιπροσωπεία ανώτατων στελεχών της China Merchants Group στο Μέγαρο του Οργανισμού.
Η κινέζικη κρατική εταιρία επενδυτικού ενδιαφέροντος δραστηριοποιείται εκτός από τον χρηματιστηριακό τομέα στους τομείς της ενέργειας, κατασκευών, αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας και στην εκμετάλλευση λιμενικών τερματικών σταθμών.
Η αντιπροσωπεία της China Merchants Group, μετά την παρουσίαση του συνόλου των επιχειρήσεων δραστηριοτήτων του Ο.Λ.Π., ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις της κρουαζιέρας, χώρο για τον οποίο επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, δεδομένου και του επενδυτικού προγράμματος του Ο.Λ.Π, για το συγκεκριμένο λιμενικό προϊόν.
Σε επιβεβαίωση του ενδιαφέροντος για το επενδυτικό πρόγραμμα του Ο.Λ.Π και ειδικά στον τομέα της κρουαζιέρας, αναμένεται επίσκεψη την Δευτέρα 11/06/2012 από αντιπροσωπεία επενδυτικής εταιρίας της Ινδονησίας (BKPM) υπό την αιγίδα της πρεσβείας.
Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012
Όλη η “Νέα Δημοκρατία” στους δρόμους και τις πλατείες

Με διαδικτυακή συνέντευξη στο enikos.gr (σήμερα στις 9 μ.μ.) συνεχίζει ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς την προεκλογική εκστρατεία. Στόχος του να αναδείξει όλα εκείνα τα σημεία του προγράμματος που παρουσίασε ο κ. Τσίπρας και οδηγούν την Ελλάδα με μαθηματική ακρίβεια σε μεγάλες περιπέτειες.
Αύριο Πέμπτη, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς θα περιοδεύσει στους Νομούς Πιερίας, Ημαθίας και Πέλλας.
Στο τελευταίο δεκαήμερο της προεκλογικής εκστρατείας ο κ. Σαμαράς εκτός από έντονη παρουσία στα ΜΜΕ θα επισκεφθεί όσους περισσότερους νομούς μπορέσει, όπως στην Πάτρα και τον Πύργο. Η ΝΔ προγραμματίζει να κλείσει την εκστρατεία με δύο ανοικτές συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με ομιλητή τον Αντώνη Σαμαρά και την παρουσία του Κώστα Καραμανλή. Αυτή την φορά η συγκέντρωση στην Αθήνα προγραμματίζεται να μην είναι στο Σύνταγμα, αλλά σε μεγαλύτερο χώρο, είτε στο Σύνταγμα, είτε στο Πεδίον του Άρεως.
Στην Συγγρού εκτιμούν ότι η κομματική αρχίζει να πιάνει …ταβάνι, ως εκ τούτου η εκστρατεία θα στοχεύσει τις τελευταίες ημέρες αφενός σε κεντρώους ψηφοφόρους από το χώρο του ΠΑΣΟΚ και αφετέρου στον επαναπατρισμό ψηφοφόρων από τους ΑΝΕΛ και το ΛΑΟΣ (που καταρρέει)
Παράλληλα ξενικά και «η μάχη της πλατείας”, κυρίως στο λεκανοπέδιο Αττικής. Ο σχεδιασμός προβλέπει μεγάλη κινητοποίηση των κομματικών στελεχών που θα αναλάβουν να στήσουν σε όλες τις μεγάλες πλατείες “εκλογικά περίπτερα”, ενώ κινητοποιούνται βουλευτές, πολιτευτές αλλά και εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι θα είναι οι βασικοί ομιλητές στις κομματικές εκδηλώσεις σε καθημερινή βάση.
Ο ε-πόμενος Πρωθυπουργός στο e-nikos

Άμεσος, άνετος, επικοινωνιακός ο Αντώνης Σαμαράς στο e-nikos, μίλησε για όλους και για όλα.
Κάλεσε τους πολίτες να μιλήσουν στη «γλώσσα της πιάτσας».
«Γκρεμίστηκε» το διαδίκτυο από τις εκατοντάδες ερωτήσεις του κόσμου που παρακολουθούσε.
Δεν απέφυγε καμία ερώτηση, δεν δυσφόρησε με τις απανωτές τοποθετήσεις του κόσμου, ακόμη και τα πικρόχολα σχόλια αλλά και τις σκληρές επιθέσεις των πολιτών στις τρεις ώρες της διαδικασίας.
Ενδεικτικά και σε καμία περίπτωση εξαντλητικά, ειπώθηκαν τα εξής:
Απαντώντας στο ερώτημα “γιατί υπέγραψε το Μνημόνιο” είπε:
«Δεν υπέγραψα συνέχιση του Μνημονίου, υπέγραψα την αλλαγή του» και επανέλαβε ότι αν δεν το είχε κάνει τότε, η χώρα θα ήταν ήδη στη διαδικασία της δραχμής. Και συμπλήρωσε σχετικά: «Η Ευρώπη δέχθηκε τις τροποποιήσεις που πρότεινα. Εγώ ήμουν ο αρχιτέκτονας του αντιμνημονίου. Θα μπορούσα να επιμείνω και να έπαιρνα 60%, αλλά εκείνη την στιγμή έβαλα την πατρίδα πάνω από το συμφέρον μας.»
Για το κυβερνητικό πρόγραμμα της ΝΔ: “Είναι πλήρες και κοστολογημένο. Έχει να κερδίσει ο πολίτης από το πρόγραμμά μας. Δουλειές, την σταθερότητα του ευρώ, ανάπτυξη και ανακούφιση για τα χρέη του αλλά και για πολλές ακραίες αδικίες που γίνανε. Είμαστε στην πιο κρίσιμη εποχή και διακυβεύονται πολλά πράγματα. Δουλειές ή φόροι, ευρώ ή δραχμές, πετυχημένη επαναδιαπραγμάτευση ή συνθηκολόγηση»
Σε ερώτηση για το ποιες είναι οι «κόκκινες γραμμές», ο πρόεδρος της ΝΔ απάντησε: «Ό,τι έχουμε βάλει μπροστά για να το αλλάξουμε, το έχουμε βρει στο ισοδύναμό του. ”Μιλάω για την αποκατάσταση των χαμηλοσυνταξιούχων και των ειδικών επιδομάτων [...] Υπάρχουν όμως και άλλα σημεία. Κάποιος που έχει ένα δάνειο δεν πρέπει να πληρώνει δόση πάνω από το 30% του μηνιαίου εισοδήματος. Επίσης πρέπει να υπάρξει επέκταση του επιδόματος ανεργίας στα δύο χρόνια. Αυτό μπορεί να γίνει από κοινοτικούς και όχι εθνικούς πόρους».
«Θα φάω τα σίδερα για να φέρω επενδύσεις στην χώρα, είναι ο μόνος τρόπος για να μειωθεί η ανεργία. Δεν υπάρχει μαγικό κουμπί για να φτιάξουν τα πράγματα. Εγώ θα δώσω τη μάχη όπως έκανα και όταν στάθηκα μόνος μου απέναντι στην κ. Μέρκελ» απάντησε σε άλλη ερώτηση σχετικά για την ανεργία.
Δήλωσε ότι δεν έχει πρόβλημα να συνεργαστεί με τον οποιονδήποτε μετεκλογικά, αρκεί να υπηρετούνται οι αρχές της διατήρησης της χώρας στη ευρωζώνη και της λήψης των κατάλληλων μέτρων για την ανάπτυξη. Σημείωσε όμως ότι μεγάλο ρόλο θα παίξει η «εκλογική αριθμητική»
Κατήγγειλε τον ΣΥΡΙΖΑ «ότι έχει ξεφύγει»!
Σημείωσε τις αντιθέσεις της ΝΔ με το ΣΥΡΙΖΑ στο μεταναστευτικό, στις σχέσεις με την Τουρκία, στο Σκοπιανό, στην αποχώρηση της χώρας από το ΝΑΤΟ.
Στην ερώτηση γιατί δεν έγιναν εκλογές τα Νοέμβριο, η απάντηση ήταν κάθετη, για να ολοκληρωθεί το κούρεμα.
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη διαδικασία ανάκτησης των απωλειών των μικροομολογιούχων και των ασφαλιστικών Ταμείων.
Το όριο για την παραμονή στο ευρώ είναι η «εθνική αξιοπρέπεια» τόνισε, όπως αυτή πλήττεται από την παρουσία ενός Επιτρόπου, για παράδειγμα.
Για την ΑΟΖ κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ για «διπλωματική αφέλεια», καθώς θα ξεκινήσει πρώτα τις διμερείς επαφές πριν την αναγνώριση της.
Για τους μετανάστες είπε ότι θα σταματήσουν οι διακρίσεις υπέρ τους, χωρίς το ελληνικό κράτος να χάσει τον ανθρωπιστικό του χαρακτήρα.
Αναφέρθηκε στις οικονομικές δεσμεύσεις του προς τους οικονομικά ασθενέστερους, τους πολύτεκνους και τους κτηνοτρόφους, χωρίς να παραγνωρίζει τη σωρεία των αδικιών που έχουν συντελεστεί.
Το παράδειγμα θα δοθεί από την ίδια Κυβέρνηση Σαμαρά, είπε χαρακτηριστικά.
Η ευρωπαϊκή δέσμευση των καταθέσεων θα αλλάξει μονομιάς την ψυχολογία σε όλη την Ευρώπη.
«Ο ξερολισμός είναι ο εχθρός της πολιτικής» είπε με αφορμή το νομικό ζήτημα των νέων εκλογών με την παλιά απογραφή.
Ο Α. Σαμαράς δεσμεύτηκε για διάκριση των εξουσιών, μείωση των αριθμών των βουλευτών και θέσπιση δύο θητειών για τον Πρωθυπουργό και επανέλαβε ότι θα κάνει εξεταστική επιτροπή για το πώς φθάσαμε στο Μνημόνιο.
Αναφέρθηκε στην εργασιακή του εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων, όταν προκλήθηκε με ερώτηση για το γεγονός ότι από 26 χρονών είναι βουλευτής.
Η κρίσιμη λέξη για τις καταθέσεις είναι η ψυχολογία και επέμεινε στις επενδύσεις φέρνοντας ως παράδειγμα τον ΟΛΠ, στις 500 νέες θέσεις εργασίας και τις 1500 περιφερειακές του λιμένος που δημιουργήθηκαν.
Για το χαμηλό ποσοστό των εκλογών, αναφέρθηκε στην καταστροφή της μεσαίας τάξης τα δύο τελευταία χρόνια , που αποτελούσε τη ραχοκοκαλιά της ΝΔ.
Το κριτήριο της πολιτικής του σκέψης είναι όμως οι 800 χιλιάδες που συμμετείχαν στις εσωκομματικές και τον ανέδειξαν στην αρχηγία της ΝΔ.
Το διακύβευμα των εκλογών είναι η παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όχι απλά και μόνο στο ευρώ.
Μίλησε για τη σχηματοποίηση ενός ελληνικού πατριωτικού μετώπου που οδεύει προς τις εκλογές και στο πλαίσιο αυτό εντάχθηκε και η κα Μπακογιάννη.
Το μεγάλο ζητούμενο είναι η ανάπτυξη, οι νέες θέσεις εργασίας, να ρολάρει η οικονομία. Για το λόγο αυτό ζήτησε εκλογές και όχι παράταση της διακυβέρνησης Παπαδήμου.
Για το ΟΣΕ τέλος τόνισε ότι χρειάζεται επενδυτής και δεσμεύτηκε για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας στο μεταφορικό έργο.
Απαντώντας, τέλος, σε ερώτηση για το περίφημο πλέον διαφημιστικό σπότ της ΝΔ με τα παιδιά και την δραχμή υπενθύμισε το παραμύθι του Άντερσεν με τον γυμνό βασιλιά. Που βγαίνει στους δρόμους, όλοι του λένε “τι ωραία είναι ντυμένος” κλπ και μόνο ένα κοριτσάκι λέει “ο βασιλιάς είναι γυμνός”. “Τα παιδιά λένε τις πιο σκληρές αλήθειες” πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΝΔ.
Ήταν ένα μεγάλο στοίχημα η συνεύρεση του με καθημερινούς ανθρώπους για τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος δεν φοβήθηκε να τσαλακωθεί η εικόνα του.
Αναμφίβολα κέρδισε από μια ζωντανή, πραγματική συζήτηση με πολίτες που βιώνουν την σκληρή πραγματικότητα.
Ήταν τελικά ένας Σαμαράς ρεαλιστής αλλά και οραματιστής ταυτόχρονα , σε μια βραδιά που κέρδισε νέους (ή ανέκτησε παλιούς) πολιτικούς φίλους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)