Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Οι “μυστικές” δημοσκοπήσεις δείχνουν … κινούμενη άμμο και επαναληπτικές εκλογές

 

Δύο 24ωρα πριν από τις κρισιμότερες εκλογές των τελευταίων 40 ετών και δύο είναι τα μοναδικά σίγουρα, τα “στανταράκια” που λένε και οι «παίκτες».
Το ένα είναι πως η Νέα Δημοκρατία ξαναγίνεται μετά από 3 χρόνια πρώτη πολιτική δύναμη στη χώρα. Η παράσταση νίκης στις τελευταίες δημοσκοπήσεις ξεπερνά το 90%, επομένως η πρωτιά την Κυριακή είναι δεδομένη και ο Αντώνης Σαμαράς θα πάρει την πρώτη εντολή για σχηματισμό κυβέρνησης.
Το δεύτερο σίγουρο που βγάζουν οι δημοσκοπήσεις, και μένει να επιβεβαιωθεί, είναι ότι στη Βουλή θα έχουμε από 7 έως 10 κόμματα, γεγονός που μάλλον οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η αυτοδυναμία δεν είναι εφικτή στην παρούσα χρονική στιγμή.
Κι εκτός απροόπτου, οι επόμενες 11 ημέρες μετά τη Δευτέρα θα είναι «κολασμένες». Αυτό είναι το χρονικό διάστημα που προβλέπει ο εκλογικός νόμος για τη διαδικασία των διερευνητικών εντολών στους τρεις πρώτους. Αν στο τέλος της περιόδου αυτής δεν υπάρξει κυβέρνηση τότε κρατήστε μία ημερομηνία: 10 Ιουνίου πάμε σε νέες εκλογές με λίστα με διαφορετικά διλήμματα και με εντελώς άλλη οπτική από την πλευρά των πολιτών.
Οι δημοσκοπήσεις που γίνονται στο παρασκήνιο δείχνουν ξεκάθαρα ότι τα πάντα είναι ρευστά. Άλλωστε, με ένα ποσοστό γύρω στο 25% αναποφάσιστοι, πώς να μπορέσεις κανείς να κάνει προβλέψεις; Και σίγουρα οι περισσότεροι από αυτούς είναι οι λεγόμενοι ψηφοφόροι του δικομματισμού που έχουν απογοητευτεί από το πολιτικό σύστημα αλλά και που φοβούνται ότι η ακυβερνησία θα διαλύσει τη χώρα. Οι άνθρωποι αυτοί, λοιπόν, καλούνται να επιλέξουν και να καθορίσουν το τελικό ποσοστό. Αυτά που μπορεί κανείς να πει μέχρι τώρα με κάθε επιφύλαξη είναι τα εξής:
  1. Η ΝΔ είναι σίγουρα πρώτο κόμμα, μένει να επιβεβαιωθούν τα ποσοστά που δίνουν οι δημοσκοπήσεις. Όσο πιο κοντά στο 30% ή πάνω από αυτό θα είναι τεράστια επιτυχία, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν. Τις επόμενες ώρες, στη μάχη της συσπείρωσης, θα φανεί πόσο μεγάλο θα είναι το ποσοστό. Να θυμίσουμε ότι το πρώτο κόμμα παίρνει το μπόνους των 50 εδρών, επομένως η ΝΔ μπορεί να ξεπεράσει τις 120-130 έδρες. Αυτό δε σημαίνει ότι χάθηκε η μάχη της αυτοδυναμίας και της σταθερής κυβέρνησης.
  2. Το ΠΑΣΟΚ εμφανίζει δραματική πτώση των ποσοστών του και αποδεικνύεται ότι ο Βενιζέλος έκανε τη χειρότερη προεκλογική εκστρατεία που μπορούσε. Κάποια γκάλοπ δίνουν το ΠΑΣΟΚ κάτω από 20%, και ελάχιστα δίνουν περί το 22%. Υπάρχουν περιοχές, όπως η Αθήνα και ο Πειραιάς όπου το ΠΑΣΟΚ χάνει την τρίτη θέση. Αν καταρρεύσει στο τέλος και χάσει τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, θα έχουμε να κάνουμε με τη μεγαλύτερη έκπληξη της Μεταπολίτευσης. Όπως και να έχει θα… τρίζουν τα κόκαλα του Ανδρέα για το κόμμα του.
  3. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η διαφορά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αν είναι μεγάλη, πάνω από 5% τότε ο Σαμαράς είναι απόλυτος κυρίαρχος στη διαδικασία των διερευνητικών εντολών ή ακόμη και στο αίτημα για νέες, ξεκάθαρες εκλογές.
  4. Τρίτο κόμμα, φαίνεται να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα ο οποίος με το πυροτέχνημα της Αριστερής κυβέρνησης φαίνεται να κερδίζει μεγάλο μέρος των δυσαρεστημένων του ΠΑΣΟΚ και των «ξέμπαρκων» της Αριστεράς και να απειλεί το ΠΑΣΟΚ με την δεύτερη θέση. Οι δημοσκοπήσεις δίνουν ένα ποσοστό από 12% έως 15% ενώ σε περιοχές όπως η Β’ Αθήνας ή ο Πειραιάς φαίνεται να είναι πάνω κι από το ΠΑΣΟΚ. Όπως όλα δείχνουν θα έχει διψήφιο ποσοστό και θα είναι κυρίαρχος στον αριστερό χώρο.
  5. Το ΚΚΕ έχει «μπετοναρισμένο» ένα 7%-9% κι από εκεί και πέρα προσπαθεί να κερδίσει 2-3 μονάδες και να ξεπεράσει τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός είναι ο στόχος του Περισσού, όπως και να ξεπεράσει το 11%, πράγμα δύσκολο διότι πολλοί αριστεροί εκνευρίστηκαν από το «όχι» της Αλέκας για αριστερή κυβέρνηση.
  6. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες του Καμμένου εμφανίζονται στις δημοσκοπήσεις να μπαίνουν σίγουρα στη Βουλή. Άλλα γκάλοπ δείχνουν να φτάνει ακόμη και το 10%, άλλα ότι πρόκειται για μια φούσκα που θα σκάσει. Ήδη τις τελευταίες ημέρες φαίνεται να υπάρχει πτώση στα ποσοστά του, αλλά όλα δείχνουν ότι θα ξεπεράσει το όριο του 3% κι από και έπειτα θα είναι επιτυχία ότι παραπάνω κερδίσει ο Καμμένος. Στα όρια του χοντροκομμένου αστείου φυσικά να ακούμε τον Καμμένο ότι θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.
  7. Στη Βουλή φαίνεται να μπαίνει και η ΔΗΜ.ΑΡ. του Φώτη Κουβέλη ο οποίος εμφανίζεται με ποσοστά από 4% έως 7%. Αν καταφέρει να κρατήσει αριστερούς που φλερτάρουν και με τον Τσίπρα, θα έχει καλή κοινοβουλευτική αντιπροσώπευση.
  8. Από εκεί και έπειτα όλα είναι ρευστά. Μπορεί να ξεπεράσουν το 3% άλλα δύο κόμματα, μπορεί και τέσσερα κόμματα. Πιο κοντά στη Βουλή είναι η Χρυσή Αυγή η οποία εμφανίζει σταθερά ποσοστά πάνω από 4%. Κερδίζει ψήφους σε περιοχές όπως η Α’ Αθήνας, η Μεσσηνία, η Αιτωλοακαρνανία ενώ χάνεται σε άλλους νομούς. Θα είναι μεγάλο στοίχημα των επόμενων ωρών να πειστεί ο κόσμος ότι η ψήφος στους νεοναζιστές εκτός από χαμένη είναι και επικίνδυνη.
  9. Κοντά στη Βουλή είναι και οι Οικολόγοι Πράσινοι, ενώ μάχη δίνουν τρία κόμματα που είναι στο όριο: Η Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας Μπακογιάννη, ο ΛΑ.Ο.Σ. του Γ. Καρατζαφέρη και ο Στέφανος Μάνος. Για τη Ντόρα, ακούγονται φήμες ότι θα υπάρξει ενίσχυση από τους Μουσουλμάνους της Θράκης μετά από συμφωνία που έγινε με το τουρκικό προξενείο.
  10. Εκτός Βουλής μένει σίγουρα η Κατσέλη με τον Καστανίδη που οι δημοσκοπήσεις δεν δίνουν ούτε πάνω από 1%, όπως και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΟΧΙ του Δημήτρη Καζάκη.
Δύο επισημάνσεις:
Η πρώτη είναι ότι όσο αστείος είναι ο Καμμένος που λέει ότι θα γίνει πρωθυπουργός, άλλο τόσο αστείος είναι και ο Τσίπρας που μιλά για αριστερή κυβέρνηση. Όλοι μαζί να πάνε, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Κουβέλης, ακόμη και οι άλλοι αντιμνημονιακοί και η Χρυσή Αυγή να συμπράξουν, κυβέρνηση δεν κάνουν χωρίς το πρώτο κόμμα ή χωρίς τη σύμπραξη με το ΠΑΣΟΚ. Πράγμα εντελώς αδύνατο. Αρά, ο Σαμαράς, το ξαναλέμε, έχει τον πρώτο λόγο.
Η δεύτερη είναι ότι μια νέα εκλογική αναμέτρηση στις αρχές Ιουνίου δεν είναι καταστροφική, σε περίπτωση που δεν προκύψει κυβέρνηση τις επόμενες ημέρες. Ακόμη κι αν πιέζουν οι ξένοι, ακόμη κι αν πρέπει να ληφθούν νέα μέτρα, αυτά πρέπει να κλείσουν έως τα τέλη Ιουνίου, επομένως υπάρχει χρόνος. Άλλωστε, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στην επόμενη Σύνοδο Κορυφής, η οποία ενδεχομένως να πάρει αποφάσεις για αλλαγή στρατηγικής, αλλά και τι θα προκύψει μετά τη νίκη Ολάντ.
Στη δεύτερη αυτή εκλογική αναμέτρηση θα μπουν πιο δυνατά τα διλήμματα: Ισχυρή κυβέρνηση ή χάος. Και τότε η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς μπορούν να είναι οι βασικοί ρυθμιστές των μελλοντικών εξελίξεων.

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Τις ωφελείται;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη,
Υπ. Βουλευτή της ΝΔ στην Β’  Πειραιά.
Ποιος ωφελείται; Αυτή την απλή σκέψη κάνω, όταν θέλω να δω για ποιον λόγο συμβαίνει κάτι. Ποιος λοιπόν θα ωφεληθεί από ενδεχόμενη μη αυτοδυναμία του Αντώνη Σαμαρά; Ποιοί θα τρίβουν τα βρώμικα χέρια τους; Το ΠΑΣΟΚ, η διαπλοκή κι οι κερδοσκόποι. Το Σύνταγμα λέει ότι ο Πρωθυπουργός διορίζει και παύει τους υπουργούς του. Αν κάποιος αποδειχθεί άχρηστος, ανίκανος, διεθαρμένος, αν κάποιος κοιτάει την πάρτη του κι αδυνατεί να ακολουθήσει το ταχύ βήμα που απαιτούν οι καιροί, ο Πρωθυπουργός πρέπει να μπορεί να τον ξαποστείλει από την κυβέρνηση.     Η Πατρίδα δεν μπορεί να περιμένει σχοινοτενείς διαπραγματεύσεις φατριών του ΠΑΣΟΚ ή όποιων άλλων. Έτσι στην κυβέρνηση Παπαδήμου καταλήξαμε να έχουμε τέσσερις αναπληρωτές και υφυπουργούς Άμυνας! Ούτε η Σοβιετική Ένωση δεν είχε τόσους, με δυο εκατομμύρια στρατό. Έτσι καταλήξαμε με κυβέρνηση 52 μελών, όταν η Γερμανία με δεκαπλάσιο πληθυσμό έχει 14! Θα θέλει ο Αντώνης να διώξει έναν ανίκανο και θα πρέπει να διαπραγματευτεί με την απίθανη «πολυμελή οργάνωση» που υποδύεται το κόμμα του καθ’ ημάς βαλκανικού σοσιαλισμού.
Θα θέλει να παραπέμψει στην μία και μόνη εξεταστική που υποσχέθηκε, αυτούς    που μας οδήγησαν συρόμενους στο Μνημόνιο και κερδοσκόπησαν από αυτό και δεν θα μπορεί., γιατί θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να του αφαιρέσουν την δεδηλωμένη.
Το ΠΑΣΟΚ, η διαπλοκή κι οι κερδοσκόποι έχουν ως συνεργάτες τους στην προσπάθεια αυτή, όλους αυτούς που προσπαθούν με ασύστολα ψεύδη και πατριδοκαπηλία να υφαρπάξουν ψήφους. Αυτούς που με μπακάλικο τρόπο υπολογίζουν τα έσοδα της χώρας σε 86 δις, όταν είναι μόλις 58. Αυτούς που επιτίθενται με χυδαίο τρόπο στην παράταξη, με «πρόγραμμα» που λέει πως θα κάνουν πολλά και διάφορα, «εφόσον βρουν εναλλακτικές πηγές δανεισμού». Από τον Πλούτωνα ή την Ανδρομέδα ίσως. Εκεί στον μαγικό πλανήτη των εμφανών εταίρων, στο υπερπέραν όπου ζει ο Πάνος και ο Αλέξης, επενδύουν στο χάος και κάνουν σχέδια. Ο Τσίπρας, με τον οποίο θέλει να συνεργαστεί ο Πάνος, ήταν που τον Δεκέμβρη του 2008, όταν καιγόταν η Αθήνα, έλεγε «μικροαστοί, δεν θα ξανακοιμηθείτε ήσυχοι». Ντεμέκ Τσε Γκεβάρα, στο πιο σινιέ και καλομαθημένο, βυσματίας στο στρατό, που έκανε και σκονάκι, καθ’ ομολογίαν. Ο ίδιος, που ως πρόταση για την οικονομία έχει να προσλάβουμε άλλους 100.000 δημοσίους υπαλλήλους! Θέλει δε να επιβάλλει και έκτακτη εισφορά στους εφοπλιστές, στους εφοπλιστές που αλλάζουν σημαία με ένα τηλεφώνημα και των οποίων τα πλοία τάχα θα μπορούν να κατάσχουν οι δανειστές μας, κατά τον Άη Πάνο τον Καβαλάρη κατά του Τόμσεν. Θέλει δε ο ΣΥΡΙΖΑ και «ανοιχτά κέντρα φιλοξενίας». Αυτή είναι η πρόταση των αληθινών στρατολόγων της Χρυσής Αυγής για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης. Να τρώνε, να πίνουν και να μπαινοβγαίνουν όποτε θέλουν. Μπάτε σκύλοι κι αλεστικά μη δώστε. Να ΄ρθουν κι άλλοι δηλαδή. Τί έχουν λοιπόν τα έρμα και ψοφάνε;

Αδέρφια, καλοκαίρι πλησιάζει, όποιος θέλει μπορεί να ξυρίσει το κεφάλι του, να φορέσει άρβυλα και να κάνει τον vigilante κατά των λαθραίων. Όμως αυτό δεν είναι η απάντηση στο πρόβλημα. Η εφαρμογή του Νόμου και η καταστολή της εγκληματικότητας είναι καθήκον του κράτους. Δεν μπορεί να υποκατασταθεί από τις προθέσεις ιδιωτών, ομάδων και μικρών κομμάτων.
Ας μην εκδικηθούμε τον εαυτό μας. Να δώσουμε στην Πατρίδα ισχυρή κυβέρνηση. Κυβέρνηση με σχέδιο ρεαλιστικό. Είμαστε νοικοκυραίοι. Έχουμε παιδιά, εγγόνια, ανθρώπους που τους αγαπάμε και μας αγαπάνε. Έχουμε το σπίτι μας, την γειτονιά μας, την γη μας, αναστημένη με αίμα, ιδρώτα, με θυσίες. Μια Πατρίδα έχουμε, δεν υπάρχει άλλη. Δεν πρόκειται να μπει στον αυτόματο, ενόσω εμείς θα βγάζουμε την ζοχάδα μας στην κάλπη και τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια. Ηγέτη πρέπει να αναδείξουμε, κυβέρνηση για την πιο δύσκολη μάχη της Πατρίδας μετά το 1974. Δείτε τους. Δείτε το «βρώμικο» μάτι τους. Κόψτε φάτσες και βγάλτε συμπέρασμα. Ακούστε, διαβάστε τι λένε. Τερατολογίες, απίθανες μπακάλικες θεωρίες για μια ανύπαρκτη, φανταστική χώρα. Συνθήματα με το κιλό, τυχοδιωκτισμός με τη σέσουλα.
Έχετε επιλογές. Από τα ψηφοδέλτια της κοινωνικά φιλελεύθερης, της λαϊκής και πατριωτικής παράταξης διαλέξτε μαχητές. Διαλέξτε ανθρώπους με ένσημα, αυτούς που προέρχονται από την αληθινή κοινωνία, από τον κόσμο της εργασίας, της επιστήμης. Διαλέξτε πατριώτες. Διαλέξτε μαχητές για τον στρατό που θα οδηγήσει στη πιο μεγάλη μάχη ο Αντώνης. Αυτή που θα ξεκινήσει στις 6 Μαΐου.
Έχουμε ήδη χάσει χρόνο. Δυόμιση ολόκληρα χρόνια. Ο βηματισμός πρέπει να είναι ταχύς, το χέρι μας ατσάλινο.
Δεν κάνετε κέφι τα σόγια; Δεν σας αρέσουν όσοι θεωρείτε «ελαφρείς», λίγους; Ψηφίστε άλλους από το ψηφοδέλτιο. Διαβάστε, μάθετε ποιος είναι ποιος, τι έχει κάνει στη ζωή του. Αναλογιστείτε αν έχει σθένος, ευθύτητα, ικανότητες. Αν έχει φλόγα γι’ αυτό το λαό, γι’ αυτή τη γη, τις αξίες της, την Ιστορία της, τα συμφέροντα της και επιλέξτε τον. Επιλέξτε τους καλύτερους και στείλτε τους στην πρώτη γραμμή, να σταθούν ώμο με ώμο, ασπίδα με ασπίδα, στο πλάϊ του Αρχηγού μας. Ψηφίστε σαν να πυροβολείτε και στείλτε όλες σας τις σφαίρες κατάστηθα στην παρακμή. Δώστε στην Πατρίδα ηγεσία, ελπίδα και δύναμη.
Καλό βόλι.
(οι φωτογραφίες είναι από την προχθεσινή προεκλογική συγκέντρωση του Φαήλου στον Κορυδαλλό)

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Φαήλος: «Δεν κάνω πολιτικό τουρισμό στη Β’ Πειραιά»




Αναδημοσιεύουμε τη συνέντευξη του Φαήλου Κρανιδιώτη στον σημερινό “Ελεύθερο Τύπο”. Kαι υπενθυμίζουμε ότι σήμερα είναι η συγκέντρωσή του στις  7:30 μμ, Πλατεία Αγίου Γεωργίου, Κορυδαλλός, καφέ “Lost”.
Γιατί στη Β’ Πειραιά; Δύσκολη περιοχή.
Είναι ο τόπος μου. Ο πατέρας μου μεγάλωσε στην Αμφιάλη, υπάλληλος στον ΟΛΠ. Εκεί έζησε κι ο παππούς μου, λιμενεργάτης. Η μάνα μου ήταν γαζώτρια στην Κοκκινιά. Εγώ γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στον Κορυδαλλό. Εδώ είναι οι φίλοι μου, οι συμμαθητές μου. Στις λαϊκές γειτονιές είναι το πραγματικό κόμμα, η βάση. Αλλωστε, πόσοι είναι οι πραγματικοί αστοί στην Ελλάδα; Ούτε δέκα λεωφορεία δεν γεμίζεις. Ασκώ μάχιμη δικηγορία στην Αθήνα, όμως το σπίτι μου είναι δυτικά απ’ το ποτάμι, εκεί που σταματάει η μέριμνα του κράτους.
Γιατί το λέτε αυτό;
Γιατί είναι αλήθεια. Ρεκόρ στην ανεργία, υποβάθμιση των γειτονιών μας. Περπατήστε στο Πέραμα με την ανεργία στο 80% και τη Ζώνη, μουσείο εργασίας πια, πηγαίνετε στη Νίκαια, στου Ρέντη, στο Κερατσίνι κι αλλού και θα καταλάβετε. Στη Σαλαμίνα, που θα έπρεπε να είναι τόπος προσκυνήματος, εκεί οι Ελληνες σταμάτησαν τον ασιατικό ολοκληρωτισμό. Η Β’ Πειραιά είναι ο φτωχός συγγενής της πολιτικής και οικονομικής ζωής. Αφού λοιπόν το κράτος δεν περνάει το ποτάμι, πρέπει κάποιος επιτέλους να ξεκινήσει ανάποδα. Να περάσει εκείνος το ποτάμι και ν’ αρπάξει απ’ το γιακά τους “αρμοδίους”. Εδώ ζουν άνθρωποι, Ελληνες νοικοκύρηδες, ψυχές. Αυτοί είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο μας. Η δημοκρατία των κολλητών, που φτιάξαμε με πρότυπο το επιτήδειο λαμόγιο, και τους πνίγει, πρέπει να τελειώσει.
Με μια φράση ποιο είναι, ας πούμε, το «δόγμα» σας;
Το παιδί του τελευταίου εργάτη, υπαλλήλου, αγρότη να μπορεί να φτάσει στην κορυφή της Πολιτείας, της επιχειρηματικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής, εφόσον είναι ο καλύτερος και κόπιασε γι’ αυτό.

Όλοι σήμερα στο Ζάππειο στις 19:30



ΟΛΟΙ στην κεντρική ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά στην Αθήνα, στο χώρο του Ζαππείου, την Πέμπτη 3 Μαΐου στις 19:30.

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Σήμερα η συγκέντρωση του Φαήλου

Σήμερα η συγκέντρωση του Φαήλου

Όλοι στην κεντρική ομιλία του Φαήλου Κρανιδιώτη, υποψήφιου Βουλευτή της ΝΔ στη Β΄ Πειραιά. Τετάρτη 2 Μαΐου 2012, ώρα 7:30 μμ, Πλατεία Αγίου Γεωργίου, Κορυδαλλός, καφέ “Lost”.