Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Απάντηση ΝΔ στο ΔΝΤ: Οι εκλογές θα γίνουν άμεσα

 
Από τη σημερινή συνάντηση Σαμαρά με τους δημάρχους αττικής
Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, αναφερόμενος στα όσα δήλωσε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ Τζέρι Ράις, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η Ελλάδα έχει Δημοκρατία. Και οι εκλογές είναι θεμελιώδες στοιχείο του Κοινοβουλευτισμού.  Οι εκλογές έχουν αποφασισθεί μαζί με τη συγκρότηση της κυβέρνησης Παπαδήμου.  Δεν αποτελούν πηγή αβεβαιότητας.  Ο λαός θέλει και πρέπει να εκφραστεί πολιτικά.  Και αυτό θα γίνει άμεσα».
Όπως γράφουμε σε προηγούμενη ανάρητησ, ο κ. Ράις  δήλωσε για τις εκλογές: “Οι εκλογές δημιουργούν όντως μια αβεβαιότητα για την εφαρμογή των δημόσιων πολιτικών. Αλλά θα ήθελα να προσθέσω ότι αυτού του είδους η αβεβαιότητα είναι πάντα παρούσα, όταν μια χώρα πραγματοποιεί εκλογές, έτσι δεν είναι κάτι το ειδικό για την Ελλάδα».
Στο μεταξύ ο Παπαδήμος βάλθηκε να μας τρελάνει πασχαλιάτικα με το μαρτύριο της σταγόνας για τις εκλογές. Δε βλέπει ότι η χώρα διαλύεται, ότι η Βουλή σε λίγο θα γίνει πεδίο μάχης κι ότι η κοινωνία δεν αντέχει άλλο την ακυβερνησία;
Όπως δήλωσε από την Κύπρο ο πρωθυπουργός σχετικά με τους όρους ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών, «η σχετική διαδικασία θα ξεκινήσει άμεσα, με απόφαση του υπουργικού συμβουλίου που αναμένεται να ανακοινωθεί έως τις 20 Απριλίου». Η ολοκλήρωση της διαδικασίας αναμένεται έως τις αρχές Σεπτεμβρίου, συμπλήρωσε.
Σε άλλο μέρος της ομιλίας του τόνισε ότι τις επόμενες εβδομάδες η κυβέρνησή του θα ασχοληθεί με θέματα που έχουν σχέση με την αναδιάρθρωση και επανακεφαλαιοποίηση του τραπεζικού συστήματος της Ελλάδας και με την πιστή εφαρμογή του προγράμματος οικονομικής ανασυγκρότησης.
Την ίδια στιγμή στη Βουλή αποφασίστηκε ότι το κοινοβουλευτικό έργο τελειώνει τη Μ. Τρίτη και προφανώς την επόμενη ημέρα πάει ο Παπαδήμος στον Παπούλια για την προκήρυξη εκλογών.
Επομένως, για ποια κυβέρνησή του κάνει ο λόγο ο Παπαδήμος; Γιατί μιλά για μακρόπνοα σχέδια και γιατί λέει ότι το υπουργικό συμβούλιο στις 20 Απριλίου θα συνεδριάσει για την επανακεφαλαιοποίηση;
Ξέρει κάτι ο κ. Παπαδήμος που δεν ξέρουμε εμείς ή ετοιμάζει πραξικόπημα;
Κι επιτέλους, γιατί τον αφήνουν να παίζει με τον ελληνικό λαό και το πολιτικό σύστημα; Ο Σαμαράς που στηρίζει την κυβέρνησή του μήπως πρέπει να σταματήσει να είναι τόσο… ευγενής και να πάρει φραγγέλιο;
Έλεος πια με τους χρησμούς του Λουκά.
Υπενθυμίζουμε τέλος ότι αποκαλύψαμε πρώτοι τα παιχνίδια με την ανακεφαλαιοποίηση και τις εκλογές

Πολύ σοβαρά ο δημοσιογράφος που κτύπησαν τα ΜΑΤ

 

Έχει παραγίνει ο κρατικός τραμπουκισμός, πριν με εντολές Παπουτσή και τώρα του Χρυσοχοΐδη, προς τους δημοσιογράφους, τους φωτορεπόρτερ και τους καμεραμάν που καλύπτουν κινητοποιήσεις και επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας.
Σήμερα, κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης για τον «αυτοκτονία» του Δημήτρη Χριστούλα στο Σύνταγμα, κτυπήθηκε σοβαρά με κλόμπ από άνδρα των ΜΑΤ ο φωτορεπόρτερ, Μάριος Λόλος, ο οποίος έχει μεταφερθεί για πρώτες βοήθειες σε νοσοκομείο και οι πρώτες πληροφορίες λένε ότι είναι σοβαρά και χειρουργείται αύριο με αιμάτωμα στον εγκέφαλο
Και χτές, σε αντίστοιχη συγκέντρωση, επίσης υπάρχουν αρκετές καταγγελίες για προπηλακισμούς δημοσιογράφων. Το εντυπωσιακό είναι ότι οι τραμπουκισμοί αυτοί σημειώνονται σε διαδηλώσεις, όπου τα επεισόδια είναι πολύ μικρής έντασης, όπως σήμερα και χτές. Κάτι που δείχνει περίτρανα ότι τα ΜΑΤ έχουν λάβει το «πράσινο φώς» από την ηγεσία του υπουργείου «Προστασίας» για ανεξέλεγκτη δράση, μόνο και μόνο για να μην υπάρχει φωτογραφικό αποδεικτικό υλικό της βίας επί των διαδηλωτών. Κάτι που δημιουργεί άλλωστε, αλγεινές εντυπώσεις σε κάθε Ελληνα πολίτη και οξύνει το κλίμα διαμαρτυρίας που υπάρχει, ιδιαιτέρως μετά την «αυτοκτονία» Χριστούλα.
Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, παράγοντες του υπουργείου «Προστασίας» έχουν πεί σε κλειστές ενημερώσεις σε αξιωματικούς της ΕΛΑΣ, ότι οι φωτογραφικές μηχανές και οι κάμερες πρέπει να θεωρούνται «όπλα» και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζονται.
Είναι ηλίου φαεινότερον ότι οι Χρυσοχοΐδης-Παπουτσής τρέφουν την εντύπωση πως κατ’αυτό τον αδαή τρόπο της φίμωσης του Τύπου, θα εμποδίσουν να κάνουν τον γύρο του κόσμου οι ωμότητές τους. Χρέος των δημοσιογράφων λοιπόν, τώρα περισσότερο από ποτέ, είναι να αντισταθούν, κάνοντας ακόμα καλύτερα τη δουλειά τους επί τόπου, στην υπηρεσία του λαού.

Οι θέσεις της ΝΔ για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης

 
 
Η Ελλάδα δεν θα παραμείνει άλλο «ξέφραγο αμπέλι»!    

Το πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης στην Ελλάδα βρίσκεται πλέον σε εκρηκτικό σημείο. Η αθρόα και ανεξέλεγκτη είσοδος λαθρομεταναστών από τα σύνορά μας έχει καταστήσει τη χώρα ένα «ξέφραγο αμπέλι». Η ανικανότητα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ αλλά και οι ιδεολογικές εμμονές των μελών της, προεξάρχοντος του κ. Παπανδρέου, που καθόριζαν τη μεταναστευτική πολιτική οδήγησαν την κατάσταση κυριολεκτικά εκτός ορίων. Κορυφαίο παράδειγμα του λανθασμένου μηνύματος που έστελνε το ΠΑΣΟΚ αποτελεί ο καταστροφικός νόμος Ραγκούση για την ιθαγένεια.
Η Νέα Δημοκρατία ως αυριανή κυβέρνηση με αποφασιστικότητα και σχέδιο θα δράσει άμεσα και καταλυτικά για να δώσει λύση στο πρόβλημα. Ήδη ο Αντώνης Σαμαράς έχει συμφωνήσει με τον κ. Ραχόι, πρωθυπουργό της Ισπανίας, για κοινή δράση και συντονισμό στην αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης. Στο στόχο αυτό, άλλωστε, συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας. Δεν υπάρχει χρόνος για καθυστέρηση. Διαφορετικά κινδυνεύουμε από την έκρηξη ανεξέλεγκτων κοινωνικών εντάσεων, αλλά και την εκδίωξή μας από τη συνθήκη Σένγκεν, που συνεπάγεται ότι οι Έλληνες δεν θα ταξιδεύουν ελεύθερα στην Ευρώπη.
Θυμίζουμε ότι:
  • Στην Ελλάδα εισέρχονται καθημερινά εκατοντάδες λαθρομετανάστες, δίνοντας την εικόνα ότι τα ελληνικά σύνορα είναι «τρύπια», με ό,τι αυτό σημαίνει για την εθνική μας ασφάλεια.
  • Στην πλειοψηφία τους οι λαθρομετανάστες κατευθύνονται στην Αθήνα και σε άλλα αστικά κέντρα, μετατρέποντας ολόκληρες περιοχές σε γκέτο.
  • Η μαζική εγκατάσταση στις περιοχές αυτές τις μετατρέπει σε υγειονομικές βόμβες, όπου η υγεία όλων, κατοίκων και μεταναστών, τίθεται σε κίνδυνο.
  • Τμήμα των λαθρομεταναστών επιδίδεται σε παρανομίες και εγκληματικές ενέργειες.
  • Τροφοδοτείται το παραεμπόριο, το οποίο έχει καταστρέψει χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ο τζίρος του παραεμπορίου, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ, υπολογίζεται ετησίως στα 25 δισ. ευρώ, στερώντας από τα δημόσια ταμεία έσοδα ύψους τουλάχιστον 9 δισ. ευρώ από ΦΠΑ, δασμούς και ασύλληπτη φορολογητέα ύλη.
  •  Διογκώνεται η μαύρη εργασία, που εκτοξεύει την ήδη υψηλή ανεργία και στερεί από τα ασφαλιστικά ταμεία τεράστια ποσά.
Για τη Νέα Δημοκρατία η αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης είναι κομβικής σημασίας, ανάλογη με αυτή της οικονομικής κρίσης. Και απέναντι στο συγκεκριμένο πρόβλημα οι θέσεις του κόμματος είναι σαφείς:
  • Κατάργηση του νόμου για την ιθαγένεια (Ν.3838/2010), που καθιέρωσε το ΠΑΣΟΚ και που κατέστησε την Ελλάδα πόλο έλξης για χιλιάδες παράνομους μετανάστες.
  • Αποτελεσματικός έλεγχος των συνόρων ώστε να παύσει η ανεξέλεγκτη είσοδος λαθρομεταναστών και να δοθεί το μήνυμα στην Ευρώπη ότι η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να φυλάττει τα σύνορά της.
  • Πάταξη του παραεμπορίου που οδηγεί στο κλείσιμο χιλιάδων επιχειρήσεων, και αποτελεί επιπλέον πόλο έλξης και για νέους μετανάστες.
  • Λήψη μέτρων κατά της μαύρης εργασίας παράνομων μεταναστών σε επιχειρήσεις.
  • Αυστηρότερη νομοθεσία στην εκμίσθωση κατοικίας και επαγγελματικού χώρου σε παράνομους αλλοδαπούς.
  • Δημιουργία σύγχρονων κέντρων υποδοχής και παραμονής λαθρομεταναστών, που συνιστούσε πρόταση του κόμματος, για πολλά χρόνια, καθώς άλλωστε η κυβέρνηση της ΝΔ ξεκίνησε τη κατασκευή τους. Κέντρα, όμως, που θα τηρούν όλα τα αναγκαία κριτήρια, όπως: να είναι εκτός οικιστικού ιστού, να υπάρχουν ήδη εγκαταστάσεις, ώστε να μην επιβαρυνθεί με υπέρογκες δαπάνες η Πολιτεία, να υπάρχουν σημαντικά ανταποδοτικά κίνητρα στις τοπικές κοινωνίες.

Η δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας και του Αντώνη Σαμαρά για την επίλυση του μεταναστευτικού και της επιστροφής στην ευνομία δεν είναι προεκλογικού χαρακτήρα, δεν προσπαθεί να παραπλανήσει για τις προθέσεις του κόμματος, δεν παρουσιάζει αντιφάσεις και παλινωδίες. Είναι ξεκάθαρη και ειλικρινής. Και στις επερχόμενες εκλογές τη θέτει προς έγκριση στον ελληνικό λαό για να την εφαρμόσει άμεσα και σχεδιασμένα.
Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Η Ελλάδα δεν παραιτείται από τις γερμανικές αποζημιώσεις

Γερμανοί φωτογραφίζονται με φόντο τα προπύλαια της Ακρόπολης
(Ανανεωμένο) «Η Ελλάδα ουδέποτε παραιτήθηκε των αξιώσεών της και δεν πρόκειται να το κάνει» αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών με αφορμή τη χθεσινή δήλωση του υπουργείου Εξωτερικών της Γερμανίας προς το ΑΜΠΕ για τις γερμανικές αποζημιώσεις. Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών, Γρ. Δελαβέκουρας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τόνισε ότι «οι θέσεις της Ελλάδας είναι σταθερές» και «ισχύουν στο ακέραιο, όσα δήλωσε πρόσφατα ο υπουργός Εξωτερικών στη Βουλή των Ελλήνων».
Υπενθυμίζει ακόμη ότι ο υπουργός Εξωτερικών Σταύρος Δήμας, στη συνεδρίαση των Επιτροπών Οικονομικών Υποθέσεων και Εθνικής Αμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής στις 28 Μαρτίου, ανέφερε σχετικά με τη διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων και του αναγκαστικού δανείου ότι το θέμα παραμένει ανοικτό και πρόσθεσε ότι η εκκρεμότητα των γερμανικών αποζημιώσεων και του αναγκαστικού δανείου υφίσταται και διατηρούμε πάντα το δικαίωμα και τις δυνατότητες για τον χειρισμό του θέματος, ώστε να έχει τη δέουσα και προσφορότερη κατάληξη για τη χώρα μας.
Στην ανακοίνωση επίσης, επισημαίνεται, η δήλωση του υπουργού Εξωτερικών ότι το ζήτημα αυτό μπορεί και πρέπει να συζητηθεί ξανά, με τη δέουσα τεκμηρίωση που θα ενισχύσει την ισχύ των επιχειρημάτων μας, στο πλαίσιο του αμοιβαίου σεβασμού και της εμπιστοσύνης που πρέπει να διέπουν τις σχέσεις Ελλάδας-Γερμανίας.
Χθες το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών είχε κάνει την εξής ανακοίνωση:
“Η Γερμανία αναγνωρίζει την ευθύνη της για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και λυπάται βαθύτατα για την οδύνη των θυμάτων. Αυτό ισχύει και για την γερμανική κατοχή της Ελλάδας.
Η Γερμανία κατέβαλε από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στο πλαίσιο της Συμφωνίας του 1946 για την Διασυμμαχική Υπηρεσία Αποζημιώσεων των Παρισίων, αποζημιώσεις και για την Ελλάδα και στήριξε την χώρα έμπρακτα στην ανοικοδόμησή της.
Εξήντα πέντε χρόνια μετά το τέλος του Πολέμου και έπειτα από δεκαετίες ειρηνικής, γεμάτης εμπιστοσύνης, συνεργασίας της Γερμανίας με την Ελλάδα και στενής σχέσης μας στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε., το ερώτημα των αποζημιώσεων από την σκοπιά της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης δεν αποτελεί πλέον θέμα”.
Χρέος της νέας κυβέρνησης

Όπως δήλωσε ο Μανώλης Γλέζος, «η απάντηση του υπουργού Εξωτερικών της Γερμανίας, σε δημοσιογραφική ερώτηση για τις οφειλές της Γερμανίας προς την Ελλάδα, είναι ανιστόρητη, ψευδής και εξοργιστική.
Ανιστόρητη, διότι αγνοεί την απόφαση της 19μελούς Διασυμμαχικής Επιτροπής των Παρισίων του 1946, η οποία καταλόγισε στη Γερμανία ότι οφείλει να καταβάλει στην Ελλάδα 7,1 δισ. δολάρια, αγοραστικής αξίας 1938, δηλαδή 108 δισ. ευρώ χωρίς τους τόκους. Αγνοεί επίσης το αναγκαστικό δάνειο ύψους 3,5 δισ. δολάρια, αγοραστικής αξίας 1938, δηλαδή 54 δισ. ευρώ.
Ψευδής, διότι δεν έχει καταβάλει, έναντι αυτών των οφειλών ούτε ένα μάρκο ούτε μια δραχμή ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα, ενώ έχει εξοφλήσει όλες ανεξαιρέτως τις χώρες με τις οποίες βρέθηκε σε εμπόλεμη κατάσταση.
Εξοργιστική, διότι αποφασίζει από μόνη της ότι “δεν αποτελεί πλέον θέμα” η καταστροφή της ελληνικής οικονομίας από τα γερμανικά στρατεύματα και ο θάνατος των Ελλήνων για την επιβίωση του γερμανικού λαού. Τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας δεν παραγράφονται».

Χρέος της επόμενης κυβέρνησης
Σε αντίθεση με την Ελλάδα, η Γερμανία έχει καταβάλει πολύ σημαντικά χρηματικά ποσά σε χώρες από τις οποίες έχει δεχθεί ισχυρές πιέσεις. Οι ελληνικές κυβερνήσεις, ωστόσο, παρά τις συστηματικές προσπάθειες ιδιωτών τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, ουδέποτε διεκδίκησαν ουσιαστικά τις «πολεμικές αποζημιώσεις» και το «κατοχικό δάνειο». Αρχικά, αμέσως μετά τον πόλεμο, εξαιτίας των αμερικανικών πιέσεων, που δεν ήθελαν να αιμορραγήσει περαιτέρω οικονομικά το Βερολίνο, και στη συνέχεια στο βωμό της «ενότητας» εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τώρα όμως, εξαιτίας της αρνητικής στάσης της Γερμανίας στην οικονομική κρίση, αυτό το -ούτως ή άλλως- μέγα θέμα αποκτά πολύ μεγαλύτερη σημασία απ’ ό,τι στα τελευταία 67 χρόνια από τη λήξη της Κατοχής.
Τώρα που η χώρα μας διέρχεται τη σοβαρότερη μεταπολεμική κρίση στην ιστορία της, οφείλει να αντιμετωπίσει το θέμα με ατσάλινη αποφασιστικότητα και στάση.
Χρέος της κυβέρνησης, και κυρίως της νέας κυβέρνησης που θα προκύψει από τις εκλογές, είναι η αταλάντευτη προσήλωση στη δικαίωση της ελληνικής απαίτησης, και όχι αίτησης όπως κάποιοι Ευρωπαίοι «φίλοι» μας αρέσκονται να τη χαρακτηρίζουν. Η χώρα μας διαθέτει το νομικό οπλοστάσιο που της χρειάζεται για να επιτεθεί και έπρεπε να το είχε κάνει ήδη από χθες.
Ωστόσο, η σοβαρή διεκδίκηση των πολεμικών επανορθώσεων και του γερμανικού κατοχικού δανείου δεν αντέχει τις δηλώσεις ντροπής των προηγούμενων ημερών, που ακούστηκαν εντός του ελληνικού Κοινοβουλίου, σύμφωνα με τις οποίες ο υπουργός Οικονομικών δεν έχει πρόσβαση στο συγκεκριμένο αρχείο του Γενικού Λογιστηρίου!
Η Ευρώπη δεινοπάθησε από το γερμανικό ζυγό, η χώρα μας ακόμα περισσότερο. Αν το δούμε αντίστροφα, η Γερμανία οφείλει πολλά στην Ευρώπη, οφείλει όμως περισσότερα στην Ελλάδα και στα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας. Και οι οφειλές της δεν είναι μόνο οικονομικές, παρότι το ποσό των 150 δισεκατομμυρίων ευρώ που δικαιούμαστε θα ανακούφιζε σαφώς το δυσβάσταχτο ελληνικό χρέος.
Οι οφειλές της Γερμανίας είναι κάτι παραπάνω: Είναι ιστορικές και ηθικές, είναι ο μοναδικός τρόπος για να αποδείξει η χώρα του Γκαίτε και του Βάγκνερ πως ξεμπέρδεψε και πραγματικά μετάνιωσε για το βρόμικο παρελθόν της.

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Μια συνέντευξη Σαμαρά που θα δώσει την αυτοδυναμία

 

Antinews:  κ. Πρόεδρε ποιό είναι το διακύβευμα των επερχόμενων εκλογών
Σαμαράς:  Ζούμε την αγωνία του παλιού που πεθαίνει και τις οδύνες του καινούργιου που γεννιέται. Το παλιό στηρίχθηκε σε επτά θανάσιμα ελαττώματα του συστήματος που καταρρέει:
Στον κρατισμό, στο λαϊκισμό.
Στην ηγεμονία των αριστερόστροφων ιδεών.
Στην υποβάθμιση του δημοσίου συμφέροντος, υπέρ των συντεχνιών και των ισχυρών.
Στην υποβάθμιση του εθνικού συμφέροντος, από εκείνους που θεώρησαν τον πατριωτισμό, δήθεν «ιδεολογική ακρότητα»!
Σε μια κάλπικη ευημερία με δανεικά, σε βάρος των επομένων γενεών, χωρίς επένδυση, χωρίς παραγωγή, χωρίς ανταγωνιστικότητα.
Σε μιαν έκπτωση αξιών και προτύπων. Με αποτέλεσμα αρετές, που είναι θεμέλια σε κάθε τόπο, σε όλες τις εποχές, αρετές όπως η εντιμότητα, η εργατικότητα, η παραγωγικότητα και η αξιοκρατία, να παραμεριστούν ως δήθεν «ξεπερασμένες». Και στη θέση τους να ανθίσει, η φτήνια του ακριβού life style. Ο εξυπνακισμός που υποκατέστησε την ευφυΐα. Η αυθάδεια που υποκατέστησε την αξιοπρέπεια. Το θράσος που υποκατέστησε το θάρρος. Η εύκολη ανέλιξη που υποκατέστησε την κοινωνική διάκριση. Η άναρθρη κραυγή που υποκατέστησε το Λόγο. Τα προνόμια που υποκατέστησαν τα δικαιώματα. Και η αλαζονεία που υποκατέστησε το δημόσιο ήθος.
Όλα αυτά το ΠΑΣΟΚ τα έφερε. Το ΠΑΣΟΚ τα εμπέδωσε. Το ΠΑΣΟΚ τα υπερασπίστηκε.
Εμείς, άλλοτε τα πολεμήσαμε. Άλλοτε τα αποδεχθήκαμε ή τα ανεχθήκαμε. Και πολύ κακώς κάναμε. Κι άλλοτε, προσπαθήσαμε να τα αλλάξουμε…  Δεν το καταφέραμε. Κι αυτό πληρώνουμε σήμερα. Αλλά όλα αυτά δεν είναι δικά μας. Δεν μας πάνε. Δεν αντιπροσωπεύουν την Ελλάδα που θέλουμε… Είμαστε ασυμβίβαστα αντίθετοι. Και θα τα αλλάξουμε! Γιατί η σημερινή κρίση, τα σαρώνει όλα αυτά…
Antinews: Τι σημαίνει για σας «Νέα Μεταπολίτευση»;
Σαμαράς: Είναι ένα νέο πολιτικό-κοινωνικό μοντέλο που μπορεί να καλύψει τα πιο επικίνδυνα εθνικά μας ελλείμματα:
Το έλλειμμα Ανταγωνιστικότητας στην Οικονομία.
Το έλλειμμα Δημοκρατίας στην Πολιτική.
Το έλλειμμα Ασφάλειας στην Κοινωνία.
Και το έλλειμμα Παιδείας στην πνευματική ζωή, αλλά και στην καθημερινότητα.
Νέα Μεταπολίτευση στην Παιδεία, σημαίνει ότι τα Δημόσια Πανεπιστήμια θα αναδιοργανωθούν από τα θεμέλια. Και θα λειτουργούν όπως στον υπόλοιπο κόσμο. Χωρίς άσυλο βίας και παρανομίας. Χωρίς έλεγχο από κλίκες και χωρίς περιθώρια συναλλαγής. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό. Αρκεί να τολμήσουμε…
Νέα Μεταπολίτευση στην Υγεία σημαίνει, ότι σε κανένα δημόσιο Νοσοκομείο δεν θα κοστίζουν τα υλικά περισσότερο απ’ ότι κοστίζουν σε Νοσοκομεία παντού στον κόσμο. Ούτε εδώ χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό. Τέρμα τα ιλιγγιώδη ελλείμματα των Νοσοκομείων.
Νέα Μεταπολίτευση στην Ασφάλεια, σημαίνει ότι τα δικαιώματα του Πολίτη θα γίνονται σεβαστά, όχι μόνο όταν διαδηλώνει, αλλά κι όταν θέλει να πάει στη δουλειά του, όταν θέλει να λειτουργήσει την επιχείρησή του, όταν θέλει να νιώθει ο ίδιος ασφαλής στο δρόμο, την οικογένειά του ασφαλή στο σπίτι και τα παιδιά του ασφαλή στο σχολείο.
Νέα Μεταπολίτευση στη  Διοίκηση, σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης, όταν θα συναλλάσσεται με το δημόσιο, θα δίνει μόνο τον αριθμό της ταυτότητάς του ή το ΑΦΜ του και το δημόσιο θα βρίσκει εκείνο, ηλεκτρονικά, όλα τα στοιχεία του και θα τον εξυπηρετεί μέσα σε ώρες. Όχι σε εβδομάδες ή μήνες και μετά από ατέλειωτες χαμένες ώρες στις ουρές.
Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι κάθε δικαστική υπόθεση θα κρίνεται εντός λίγων μηνών και θα τελεσιδικεί το πολύ μέσα σε ένα-ενάμιση χρόνο. Όπως γίνεται παντού στον κόσμο. Δεν θα περνάνε ατελείωτα χρόνια. Γιατί αυτό δεν είναι Δικαιοσύνη. Είναι αρνησιδικία. Κι οδηγεί στην ανομία.
Νέα Μεταπολίτευση, σημαίνει ότι ο αγρότης θα νιώθει το κράτος δίπλα του εκεί που το χρειάζεται. Για να εξαλείψει το μεσάζοντα και να κλείσει την ψαλίδα της ντροπής: Ανάμεσα στο χωράφι και το ράφι.
Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι θα δοθεί στο νέο αγρότη η ευκαιρία να γίνει μέτοχος μεγαλύτερων εκμεταλλεύσεων, που αξιοποιούν τις οικονομίες κλίμακος. ‘Ώστε να ανοίξει νέες αγορές. Και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.
Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι σε κάθε μεγάλη απόφαση της Κυβέρνησης την ευθύνη θα έχει ένας μόνον υπουργός. Κι αυτός θα είναι υπόλογος, αν δεν προχωρήσει…
Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει πως ό,τι ισχύει για την παραγραφή αδικημάτων των απλών πολιτών, θα ισχύει και για τα αδικήματα υπουργών. Δεν θα έχουν οι υπουργοί και οι βουλευτές διαφορετική ποινική μεταχείριση. Ή διαφορετική διάρκεια παραγραφής.
Και θα υπάρχει πλήρης διαφάνεια στα περιουσιακά τους στοιχεία. Που θα την κρίνει ειδικό σώμα, όπου θα πλειοψηφούν έμπειροι δικαστές. Όχι τα κόμματα μεταξύ τους και με νοοτροπία αμοιβαίας συγκάλυψης.
Νέα Μεταπολίτευση σημαίνει ότι θα υπάρχει δυνατότητα να γίνονται δημοψηφίσματα, – κι όχι μόνο για εθνικά θέματα – όταν τα επιθυμεί σημαντική μερίδα της κοινωνίας, όπως συμβαίνει σε πολλές σύγχρονες δημοκρατίες. Κι όπως θεσμοθετείται σήμερα σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. Όχι, δηλαδή, μόνο όταν τα εγκρίνει η κυβέρνηση, όπως ισχύει σήμερα στην Ελλάδα.
Όλα αυτά είναι αυτονόητα παντού αλλού.
Νέα Μεταπολίτευση λοιπόν, είναι η Επανάσταση του Αυτονόητου.
Το οποίο στην Ελλάδα παραμένει ακόμα αδιανόητο.
Antinews: Αν κανείς παρακολουθήσει τις συζητήσεις που γίνονται καθημερινά στο Antinews, αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία, θα διαπιστώσει ότι για την βάση και τους φίλους της ΝΔ το κύριο ζητούμενο στην επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση παραμένει η ανανέωση του πολιτικού προσωπικού του κόμματος
Σαμαράς: Πρίγκιπες και πριγκιπάτα, βαρόνοι, τζάκια και φέουδα έφυγαν από το λεξιλόγιο της ΝΔ. Θα κλείσω οριστικά την πόρτα σε όσους πίκραναν το φιλότιμο της ΝΔ και της ελληνικής κοινωνίας, αυτό το κεφάλαιο κλείνει εδώ. Βλέπω όμως στα μάτια του κόσμου και την εντολή της ενότητας, την εντολή να προχωρήσει μπροστά αυτή η παράταξη και να γίνει και πάλι ικανή να κυβερνήσει . Ο ατέλειωτος κόσμος της Παράταξης, το ρυάκι που έγινε δυνατό ποτάμι σ’ όλη την Ελλάδα το 2009, είναι η φωτογραφία της ανατροπής. Το ποτάμι αυτό, η βάση μας, πρέπει να πάει στις κάλπες. Πρέπει να ψηφίσει. Γιατί η ΝΔ του αύριο, είναι το σύστημα της κοινωνίας, είναι το σύστημα της βάσης.
Ανατροπή του συστήματος των μηχανισμών. Αυτή είναι η ΝΔ του αύριο! Είναι το σύστημα της κοινωνίας. Είναι το σύστημα της βάσης. Είναι το αύριο! Το χθες ήταν οι μηχανισμοί.
Να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει ότι έχουμε λάβει το μήνυμά του: μην μας αποκλείετε άλλο, μην μας κλείνετε άλλο τις πόρτες, μην μας αποκόπτετε άλλο από την κορυφή. Ακούστε μας!
Η Νέα Δημοκρατία μετασχηματίζεται σε ένα κόμμα ριζοσπαστικότερο.
Σήμερα καταρρέουν τα δικαιώματα και τα προνόμια μιας ολόκληρης γενιάς. Καταρρέουν οι συνήθειες και τα στερεότυπα μιας ολόκληρης κοινωνίας. Καταρρέουν οι ψευδαισθήσεις και οι εμμονές μιας ηγετικής ελίτ, που δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον εαυτό της και να προσαρμοστεί στα κελεύσματα των καιρών. Καταρρέει το σύστημα που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ
Κάποιοι δικοί μας συμβιβάστηκαν με ένα σύστημα που εκλέχθηκαν για να το αλλάξουν
Η ευθύνη η δική μαςη μεγάλη δική μας ευθύνηείναι πως όταν μας δόθηκε η ευκαιρία, ως κυβέρνηση, να αλλάξουμε την κατάσταση, δεν το κάναμε.
Εμείς λοιπόν, φταίμε γιατί διστάσαμε. Κάποιοι δικοί μας, ίσως συμβιβάστηκαν με ένα σύστημα που εκλέχθηκαν για να το αλλάξουν
Τώρα κλείνει ένας κύκλος. Το ΠΑΣΟΚ τον δημιούργησε. Και στα χέρια του τελειώνει.
Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να αρχίσει τον επόμενο κύκλο. Υπερασπίζεται το καθεστώς που το ίδιο δημιούργησε. Δεν μπορεί να το αλλάξει.
Εμείς, ως νέα Νέα Δημοκρατία, ως δύναμη μιας Παράταξης που αναγνώρισε πως εισερχόμαστε στη Νέα Μεταπολίτευση, εμείς  μπορούμε να ξεκινήσουμε τον επόμενο κύκλο. Εμείς μπορούμε να αλλάξουμε και το οικονομικό μοντέλο και το σύστημα διακυβέρνησης που σήμερα χρεοκόπησαν.
Antinews: Πιστεύτε ότι αυτή η ΝΔ μπορεί να εγγυηθεί τη «Νέα Μεταπολίτευση»;
Σαμαράς: Πρέπει να τολμήσουμε την νέα Μεταπολίτευση. Η οποία θα γίνει έτσι κι αλλιώς. Αλλά καλύτερα να γίνει από μας, παρά σε βάρος μας. Καλύτερα να γίνει ως μια νέα Επανάσταση απελευθέρωσης των παραγωγικών δυνάμεων του τόπου, και ενδυνάμωσης της Δημοκρατίας. Παρά να μας προκύψει ως παραμερισμός της Πολιτικής, από κάποιους τεχνοκράτες, που θα αναλάβουν να «σώσουν» τους αριθμούς, καταδικάζοντας τους ανθρώπους και μαραζώνοντας τη δημοκρατία.
Η νέα Μεταπολίτευση έχει όμως μια κρίσιμη προϋπόθεση. Χρειάζεται μια νέα Νέα Δημοκρατία. Αυτή η νέα Νέα Δημοκρατία ήδη άρχισε να γεννιέται. Από το μεγάλο άνοιγμα στην κοινωνία για την εκλογή νέου Προέδρου, με επιστέγασμα την πρωτοφανή συρροή 800 χιλιάδων νεοδημοκρατώνπαλαιών και νέωνστις κάλπες της 29ης Νοεμβρίου.
Το κλίμα στη Νέα Δημοκρατία άλλαξε από τότε. Αλλά το κόμμα δεν άλλαξε ακόμα. Δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα της εσωστρέφειας. Κι εσωστρέφεια δεν έχουμε μόνο όταν υπάρχει διαβρωτική εσωτερική γκρίνια. Εσωστρέφεια έχουμε κι όταν νομίζουμε ότι όλος ο κόσμος είναι ο κομματικός μας μικρόκοσμος. Εσωστρέφεια έχουμε κι όταν δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση στα εσωτερικά μας ζητήματα από,τι στα προβλήματα της κοινωνίας.
Η Νέα Δημοκρατία τους χωράει όλους και τον καθένα χωριστά. Τους χρειάζεται όλους και τον καθένα χωριστά. Δεν περισσεύει κανείς. Αυτό υποσχέθηκα κατηγορηματικά όταν έθεσα υποψηφιότητα για Πρόεδρος του Κόμματος. Αυτό δεσμεύτηκα. Γιαυτό ψηφίστηκα.  Και σε αυτό θα μείνω πιστός.
Οφείλω επίσης να ξεκαθαρίσω το εξής: Δεν εκλέχθηκα για να τηρώ «εύθραυστες ισορροπίες».  Δεν χρωστάω τίποτε σε κανένα. Το μόνο μου χρέος είναι απέναντι στις εκατοντάδες χιλιάδες των Νεοδημοκρατών που ήλθαν και ψήφισαν, αφού περίμεναν ώρες στην ουρά. Σε αυτούς υποσχέθηκα αλλαγή πορείας. Και αυτό το χρέος με δεσμεύει απέναντί τους.
Η νέα Νέα Δημοκρατία θα γίνει ο πόλος μιας νέας κοινωνικής πλειοψηφίας, όχι ένας εύθραυστος συνασπισμός προσωπικών στρατηγικών και ομάδων. Προορισμός της είναι να απελευθερώσει το δυναμισμό της ελληνικής κοινωνίας, όχι να βουλιάξει μέσα στις γνωστές Ελληνικές παθογένειες.
Δεν πάμε απλώς, να ξανά-διεκδικήσουμε την εξουσία. Πάμε να αλλάξουμε την Ελλάδα.     Και πριν αλλάξουμε τους άλλους,  πρέπει να αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι. Μπορούμε να επιτύχουμε μεγάλες ανατροπές. Μπορούμε, μαζί να τα καταφέρουμε.
Antinews: Σας επικρίνουν ότι εγκαταλείψατε την αντιμνημονιακή πολιτική και η ΝΔ έγινε μνημονιακό κόμμα….
Σαμαράς: Η πολιτική μου δεν άλλαξε. Η πολιτική μου, δυστυχώς, δικαιώθηκε. Έλεγα, από την πρώτη στιγμή -και ήμουν μόνος μου τότε, αρχιτέκτονας εγώ του αγώνα του αντιμνημονιακού- ότι «προσέξτε, εκεί που την πάτε την Ελλάδα, θα πέσει στο γκρεμό». Έφτασε η Ελλάδα στο γκρεμό. Εγώ έπρεπε να της τραβήξω μια για να πέσει στο γκρεμό, να τη ρίξω; Ο ρεαλισμός και η πολιτική υπευθυνότητα απαίτησαν, εκείνη τη στιγμή, να κάνουμε αυτό το οποίο θα έκανε ο κάθε σωστός Έλληνας. Και τι ήταν αυτό; Σας θυμίζω ότι, στις 27 Οκτωβρίου, είπαμε τότε – και όλοι αυτοί, που σήμερα κάνουν τους αντιρρησίες, δεν έφεραν καμία αντίρρηση- ότι φτάσαμε στο σημείο που το τεράστιο χρέος έκανε το κούρεμα και την καινούργια δανειακή σύμβαση αναπόφευκτα πράγματα. Φτάσαμε στο σημείο του αναπόφευκτου. Ως εκ τούτου, με το που έγινε αυτό και με το που ακολούθησε το τραγικότερο όλων, που ήταν η δήλωση Παπανδρέου για δημοψήφισμα, δεν υπήρχε παρά μόνο η υποχρέωση να εμποδίσω αυτό το κατρακύλισμα του τόπου για πάντα. Και τι κάναμε;  Πρώτα απ’ όλα, αγωνιστήκαμε για μια σύμβαση, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το Μνημόνιο. Το 1ο Μνημόνιο, σας θυμίζω, πρώτον, δεν μείωνε το χρέος μας, δεν το κούρεψε. Τώρα κουρεύτηκε. Στο 1ο Μνημόνιο τα επιτόκια ήταν πάρα πολύ ψηλά, πάνω από 5%. Τώρα, είναι κάτω από 2,5%. Άρα, το κόστος είναι πολύ μικρότερο και θα έχουμε κάποια κέρδη να δώσουμε εκεί που μπορούμε. Τρίτον, και ενώ πετάχτηκε ένα κομμάτι του χρέους στο μέλλον, θα μπορούμε να το πληρώσουμε πολύ αργότερα. Κάτι τέτοιο δεν υπήρχε στο 1ο Μνημόνιο. Και, εν πάση περιπτώσει, στο 1ο Μνημόνιο δεν υπήρχε ποτέ η απειλή ότι θα μας βγάλουν από το ευρώ να πάμε στη δραχμή. Τώρα ήταν προ των πυλών, το να φύγουμε από το ευρώ και να πάμε στη δραχμή. Και να σας πω κάτι; Θα μπορούσα, εκείνη τη στιγμή, να έλεγα «δεν ακούσατε την πολιτική μου, δεν θελήσατε να κάνετε αυτό που σας έλεγα, εγώ δικαιώθηκα, προχωράω σε αυτή τη γραμμή και ας πέσει η Ελλάδα κάτω». Ξέρετε πόσο απέχει το «ωσαννά» από το «σταύρωσον»; Μια βδομάδα στην Ελλάδα. Θα χειροκροτάγανε την 1η εβδομάδα και όταν μετά δεν θα βρίσκανε ούτε σύνταξη, ούτε μισθό, ούτε νοσοκομειακό να πάει κάποιον στο νοσοκομείο, επειδή δεν θα είχε βενζίνη, θα ήταν ο Σαμαράς υπεύθυνος. Δεν έπρεπε αυτό να το αφήσω να γίνει.
Βεβαίως, το μνημόνιο δεν σώζει την Ελλάδα, αλλά την βυθίζει σε φαύλο κύκλο ύφεσης. Η ΝΔ χαράσσει στρατηγική απαλλαγής από το μνημόνιο και τις δεσμεύσεις του, όχι για να επιστρέψουμε στην σπατάλη και τη χαλάρωση, αλλά για να βγούμε από την κρίση, με ανάπτυξη, στηριζόμενοι στις δικές μας δυνάμεις. Θα χαράξουμε μια πολιτική διέξοδο, για να βγούμε μιαν ώρα αρχύτερα από το Μνημόνιο και τις δεσμεύσεις του.
Με άμεση προτεραιότητα μέτρα που τονώνουν την οικονομία και μειώνουν τις επιπτώσεις τις ύφεσης. Μέτρα μηδενικού κόστους, που δεν τα απαγορεύει το Μνημόνιο και δεν τα αρνείται η τρόικα
Με συστηματική αξιοποίηση της δημόσιας ακίνητης περιουσίας, ώστε να μπορέσουμε να βγούμε από την ανάγκη του έκτακτου δανεισμού και από τις δεσμεύσεις του Μνημονίου.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε στη σπατάλη και στη δημοσιονομική χαλάρωση. Σημαίνει, όμως, ότι θα μπορέσουμε να πάρουμε μέτρα ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και αποκατάστασης της κοινωνικής δικαιοσύνης. Για να βάλουμε τη χώρα σε ανοδική τροχιά.
Γιατί μπορούμε να βγούμε από το φαύλο κύκλοαπό τη μαύρη τρύπατης ατέλειωτης ύφεσης, χωρίς να πτωχεύσουμε. Φτάνει να στηριχθούμε στις δικές μας δυνάμεις.
Κι αυτός είναι ο πυρήνας της στρατηγικής μας. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της Νέας Μεταπολίτευσης: Να στηριχθούμε στις δικές μας δυνάμεις για να ξεπεράσουμε την κρίση.
Antinews: Για τα σενάρια αυτοδυναμίαs τι έχετε να πείτε;
ΣαμαράςΚάποιοι προσπαθούν να μας χτυπήσουν με ανοησίες περί συγκυβέρνησης.Ότι τάχα θέλουμε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ. Ότι τάχα έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα ότι θα συγκυβερνήσουμε με το ΠΑΣΟΚ.  Να σας πω λοιπόν, πολύ καθαρά γιατί δεν επιδιώκουμε κανενός τύπου συγκυβέρνηση. 
Πρώτον, διότι θέλω να κυβερνήσουμε τη χώρα με λυμένα τα χέρια.  Όχι κάνοντας συμβιβασμούς σε κάθε βήμα. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό σε συνεργασία με άλλα κόμματα; Σίγουρα δεν μπορούμε!
Θέλει, για παράδειγμα το ΠΑΣΟΚ να τα βάλει με τη διαπλοκή που το ίδιο εξέθρεψε; Ή θέλει να τα βάλει με τις συντεχνίες; Προσέξτε, όχι με τα συνδικάτα. Με τις συντεχνίες που το ίδιο δημιούργησε, το ίδιο τις έκανε πανίσχυρες και το ίδιο δεν τόλμησε να τις αγγίξει την τελευταία διετία; Σίγουρα δεν θέλει! Όλα αυτά τα προστάτευε πάντα και ακόμα τις προστατεύει…  Γι’ αυτό δεν θέλω να συγκυβερνήσουμε!
Δεν είναι από ματαιοδοξία. Είναι απλά από αίσθηση καθήκοντος. Θέλω να αλλάξω τα πάντα. Και δεν θα μπορέσω να τα αλλάξω όταν αναγκάζομαι να κυβερνήσω με τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη. Δεν θα μπορέσω να τα αλλάξω όταν πρέπει να κυβερνώ πατώντας πάνω σε εύθραυστες ισορροπίες ενός ετοιμόρροπου κυβερνητικού συνασπισμού. 
Κάποιοι ρωτάνε: Και τι θα γίνει αν δεν πάρετε αυτοδυναμία;
Τους απαντώ: Τις παραμονές ενός πολιτικού αγώνα το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι τι θα συμβεί αν δεν επιτύχουμε όλους τους στόχους μας. Το κρίσιμο ερώτημα είναι γιατί πρέπει να επιτύχουμε όλους τους στόχους μας. 
Τους απαντώ ακόμα: χωρίς αυτοδυναμία δεν μπορεί να κυβερνηθεί ο τόπος. Και κυρίως δεν μπορούν να αλλάξουν όλα όσα πρέπει να αλλάξουν στη χώρα. 
Τους απαντώ επίσης: ότι χωρίς αυτοδυναμία δεν μπορώ να έχω την διαπραγματευτική ισχύ να πηγαίνω στο εξωτερικό ισχυρός.
Τους ρωτώ τέλος: Συγκυβερνώντας με το ΠΑΣΟΚ, πως θα τα βάλω με τα «αποστήματα» που λεηλατούν το δημόσιο πλούτο και υπονομεύουν το εθνικό συμφέρον σε κάθε τομέα και κάθε λεπτό;
Το ΠΑΣΟΚ έχει κάθε λόγο να θέλει να σώσει τον εαυτό του μέσα από μια αναγκαστική συγκυβέρνηση μαζί μας. Αλλά εγώ δεν θέλω να σώσω το ΠΑΣΟΚ. Δεν με ενδιαφέρει το ΠΑΣΟΚ. Θέλω να σωθεί η χώρα! Να σηκωθεί στα πόδια της. Και για να το επιτύχω, θέλω τα χέρια λυμένα.
Η αυτοδυναμία δεν είναι απαραίτητη για μένα. Είναι απαραίτητη για να μπορέσει να κυβερνηθεί η χώρα. 
Με την δανειακή συμφωνία κερδίσαμε χρόνο. Με μια αυτοδύναμη κυβέρνηση θα αξιοποιήσουμε αυτό το χρόνο, για να βγούμε από την κρίση.
Antinews: Ποιό είναι το όραμα σας για την Ελλάδα;
Σαμαράς: Με ρώτησαν δύο νέα παιδιά: Πρόεδρε, το δικό σου όνειρο για μας ποιο είναι;
Τους απαντώ: Το όνειρό μου έχει να κάνει με την Ελευθερία μας. Σε δέκα χρόνια, θα μας πάει ο χρόνος στο 2021. Και τότε θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της Ελευθερίας μας. Τα 200 χρόνια από το δικό μας ’21, το 1821 του Έθνους και της καρδιάς μας. Το ’21 που τότε ύψωσε τη μικρή Ελλάδα σε άπιαστα επίπεδα δόξας και παγκόσμιου θαυμασμού.
Με ρωτάτε, λοιπόν, για το όνειρό μου. Απαντώ: Θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, οι πολίτες της ίδιας αυτής Πατρίδας, θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, αυτόν τον τόπο που άφησαν κληρονομιά οι γονείς μας και οι δικοί τους γονείς, θα επιτρέψουμε να γιορτάσει τα 200 χρόνια της Λευτεριάς της η Ελλάδα, οικονομικά δέσμια, κοινωνικά διαλυμένη και ψυχολογικά εξουθενωμένη; Σας κοιτώ στα μάτια και σας απαντώ: Ποτέ! Αυτό είναι το δικό μου όνειρο: Αντίσταση όλων των Ελλήνων, στη μοιρολατρία, στην ηττοπάθεια, στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό. Ένα καινούργιο ξεκίνημα για την Αξιοπρέπεια της Πατρίδα μας: Για Επανεκκίνηση της Οικονομίας μας σήμερα, και της Ψυχολογίας της Κοινωνίας, ώστε να λυτρωθούμε από το χθες, ώστε τα νέα Ελληνόπουλα να κατακτήσουν το αύριο της Ελπίδας που τα περιμένει…
Η Επανεκκίνηση δεν αφορά μόνο την Οικονομία. Αφορά και την Ελλάδα και τους Έλληνες. Και το ηθικό τους και το φρόνημά τους και τις αξίες τους. Να ανακαλύψουμε τη δύναμή μας, να ανακαλύψουμε τις αρετές μας, να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την Ψυχή μας. να ξαναβρούμε την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας!
Απευθύνομαι σε όλους τους Έλληνες.
Ο Οδυσσέας Ελύτης, για τις σκληρές ώρες που όλοι περνάμε σήμερα, μας έχει δώσει τη σωστή συμβουλή: «Από μας θα εξαρτηθεί το τελικό αποτέλεσμα… Από μας θα εξαρτηθεί ο Παράδεισος, ή η Κόλαση που θα χτίσουμε. Η μοίρα μας βρίσκεται στα χέρια μας!”.
Οι Έλληνες μπορούμε! Και το δικαιούμαστε. Και το αξίζουμε… Ήλθε η ώρα να πάρουμε τη μοίρα μας στα χέρια μας! Γι’ αυτό, καλώ σε συστράτευση όλους τους Έλληνες… Όλους! Και τον καθένα ξεχωριστά!
Θα τα καταφέρουμε με τη βοήθεια του Θεού! Γιατί βρισκόμαστε όλοι σήμερα σε Πόλεμο επιβίωσης. Κι όπως ξέρετε, στα χαρακώματα δεν υπάρχουν άθεοι. Όλοι προσεύχονται!
Ο Μπίσμαρκ είχε πει ότι οι μεγάλοι πολιτικοί ακούν πριν από τους άλλους το μακρινό χλιμίντρισμα από τα άλογα της Ιστορίας. Αλλά σήμερα, δεν χρειάζεται να είναι κανείς μεγάλος πολιτικός, για να ακούσει τα άλογα τις Ιστορίας να χλιμιντρίζουν προειδοποιητικά προς την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ένωσης… Που απομακρύνθηκε από τις παρακαταθήκες των ιδρυτών της!
Θα ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας. Θα ξαναστήσουμε την Ελλάδα, όρθια, ανταγωνιστική, ισχυρή και υπερήφανη. Όλα όσα σας είπα πριν, συνοψίζονται σε αυτό: Να ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας! Άλλωστε, ο ίδιος ο πατέρας της Πολιτικής Ενοποίησης της Ευρώπης, ο Ζάκ Ντελόρ, έδωσε την πιο ξεκάθαρη απάντηση σε όποιους σήμερα ζητούν να σβήσουν την ταυτότητά μας: μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση το κάθε εθνικό κράτος είναι αναντικατάστατο και αδιαπραγμάτευτο!”
Διευκρίνιση
Οι αναγνώστες του Antinews θα έχουν ήδη καταλάβει, ασφαλώς, ότι αυτή η συνέντευξη δεν δόθηκε ποτέ. Αλλά ότι όσα γράφουμε προηγουμένως αποτελούν αποσπάσματα από  ομιλίες και συνεντεύξεις του Σαμαρά από το 2009 μέχρι σήμερα. Κρίνουμε ότι αυτά τα αποσπάσματα περικλείουν όλη την ουσία του νέου που φέρνει ο Σαμαράς και του μηνύματος που πρέπει να στείλει στην κοινωνία. Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές οι εκλογές κερδίζονται με πρόγραμμα και όραμα. Ειδικά όμως σε αυτές τις κρισιμότερες από το 1974 για τις τύχες του Έθνους εκλογές ο λαός χρειάζεται κυρίως όραμα, ελπίδα, πίστη, ηγέτη. Όχι νερόβραστες διαχειριστικές αφηγήσεις και ξύλινα λόγια.
Μας ακούει κανείς;