Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΝΔ αποφασισμένη να κρατήσει τις αντιστάσεις της στην κυβέρνηση Παπαδήμου


Image
H θέση της Νέας Δημοκρατίας είναι διεξαγωγή εκλογών στα τέλη Μαρτίου με στήριξη στο συγκεκριμένο έργο της κυβέρνησης που έχει συμφωνηθεί, καθώς το κόμμα διακρίνει πλέον ξεκάθαρο την απουσία «κόκκινων γραμμών» στη μεταβατική κυβέρνηση Παπαδήμου. Nαι μεν δηλώνει καθημερινά τη στήριξή της στο έργο που έχει αναλάβει ο Λουκάς Παπαδήμος, υπενθυμίζοντας ωστόσο σε όλους τους τόνους πως ο σκοπός ορισμού του κυβερνώντος σχήματος είναι απολύτως καθορισμένος από την αρχή.
«Η μεταβατική κυβέρνηση έχει μια συγκεκριμένη αποστολή που είναι η αποδέσμευση της 6ης δόσης, η ολοκλήρωση του PSI, η κύρωση της δανειακής σύμβασης και η δρομολόγηση εκλογών μέσα σε συνθήκες ομαλότητας», υπενθυμίζουν επιτελικά στελέχη της Συγγρού, διαμηνύοντας σε όλους τους τόνους πως η ΝΔ θα στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις αυτή την προσπάθεια, δίχως όμως να υποκύψει στην αποδοχή νέων μέτρων, η εφαρμογή των οποίων οδήγησε τον τόπο στο σημερινό αδιέξοδο.

Στο πλαίσιο αυτό, στενοί συνομιλητές του Αντώνη Σαμαρά, φροντίζουν –μέσω δημόσιων τοποθετήσεών τους- να στέλνουν καθημερινά, πολλαπλά μηνύματα στο Μαξίμου, προειδοποιώντας πως, «οι θέσεις δεν είναι πουκάμισα για να αλλάζουν» και πως η αξιωματική αντιπολίτευση δεν προτίθεται σε καμία περίπτωση να βάλει την υπογραφή της σε:
 
• Περαιτέρω περικοπή μισθών και συντάξεων δίχως αντίκρισμα

• Ενδεχόμενη προώθηση των κυβερνητικών σκέψεων για τις Επικουρικές

• Νέους φόρους και χαράτσια



«Δεν δεχόμαστε τα πάντα»

«Αν προσπαθήσουν κάποιοι να θέσουν ως προϋπόθεση τα πάντα σε αυτό το σύντομο μεταβατικό διάστημα, τους προειδοποιούμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Υπάρχουν πράγματα στα οποία μπορούμε να συμφωνήσουμε. Και υπάρχουν και πράγματα στα οποία δικαίως διαφωνήσαμε και διαφωνούμε», υπογράμμισε ο ίδιος ο αρχηγός της παράταξης, Αντώνης Σαμαράς, πριν από μερικά μόλις εικοσιτετράωρα μιλώντας στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΝΔ, δίνοντας το στίγμα των προθέσεών του και καθιστώντας σαφές πως είναι έτοιμος να πει και ηχηρά «όχι», εφόσον χρειαστεί, σε επώδυνες ή λαθεμένες αποφάσεις που θα του παρουσιαστούν ως αναπόφευκτες.

O Π.Καμμένος "ξεμπροστιάζει" την οικογένεια Παπανδρέου!


Image
Αποκαλυπτικά έγγραφα για τον Αντρίκο Παπανδρέου, αδελφό του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου δημοσιεύει ο ανεξάρτητος βουλευτής και πρώην υφυπουργός Ναυτιλίας Πάνος Καμμένος, στην προσωπική ιστοσελίδα του στο Facebook.
Ο κ. Καμμένος υπαινίσσεται ότι το ίδρυμα Institute for Climate and Energy Security στο οποίο προεδρεύει ο αδελφός του πρώην πρωθυπουργού, εμπλέκεται σε υποθέσεις «εσωτερικής πληροφόρησης» προς εταιρείες που, όπως λέει, ποντάρισαν στην πτώχευση του ελληνικού κράτους.

Μάλιστα αναφέρει τον κ. Jeffrey D. Sachs, επίσης μέλος του ιδρύματος, το όνομα του οποίου παραπέμπει ευθέως στην επενδυτική εταιρεία Goldman Sachs, λέγοντας ότι έχει αναλάβει σχετική προπαγάνδα και καλεί τους επισκέπτες της ιστοσελίδας του να διαδώσουν τα όσα υποστηρίζει γιατί, όπως λέει, «μόνο έτσι θα αποτρέψουμε την παράδοση της χώρας στους κερδοσκόπους». 
«Δείτε με προσοχή τα αστέρια του συμβουλίου υπο τον Αντρίκο, στίς επόμενες ημέρες θα καταλάβετε τι σημαίνει ο κάθε ένας, τι σχέση έχει με εταιρείες που πουλάν εσωτερική πληροφορία, με ιδρύματα του φίλου του ΓΑΠ Σόρος, με εταιρίες που ποντάρουν στην πτώχευση του Ελληνικού λαού, και με «σοφές φίρμες» που έχουν αναλάβει εργολαβικά την προπαγάνδα όπως ο Jeffrey D. Sachs και φιλοξενήθηκε εχθές στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΕΡΤΑ, ΗΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ.
 ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ»,
 καταλήγει η ανάρτηση του βουλευτή.

Όπως αποδεικνύεται από την επίσημη ιστοσελίδα του Institute for Climate and Energy Security ο κ. Αντρίκος Παπανδρέου είναι πρόεδρος και ιδρυτής του, ενώ στο διοικητικό συμβούλιο μεταξύ άλλων μετέχει και ο οικονομολόγος Jeffrey D. Sachs.



«Εργάζεσαι νομίμως στην εταιρεία Unigestion;»

Συνεχίζοντας την κατά μέτωπο επίθεση κατά του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και του αδελφού του Αντρίκου, ο ανεξάρτητος βουλευτής Πάνος Καμμένος, δημοσιεύει στο Facebook έγγραφα, για εμπλοκή του Αντρίκου Παπανδρέου με την ελβετική εταιρεία UNIGESTION και ερωτά τον αδελφό του πρώην πρωθυπουργού αν εργάζεται νόμιμα στην εταιρεία που συμβούλευε τους πελάτες της να επενδύσουν στην χρεωκοπία της Ελλάδας

"Αντρίκο Παπανδρέου, εργάζεσαι στην εταιρεία UNIGESTION?
 Έχεις δηλώσει τις απολαβές σου στην εφορία όπως όλοι οι Έλληνες?
 Έχεις άδεια όπως προβλέπεται απο το Πανεπιστήμιο ενώ πληρώνεσαι ως καθηγητής να κάνεις άλλες business?

Ξέρεις ότι η εταιρεία καθοδηγούσε πελάτες της σε ποντάρισμα για χρεωκοπία της χώρας που ο αδελφός σου ήταν πρωθυπουργός?

Συμβουλεύεις για πράσινη ενέργεια που προωθεί ο αδελφός σου δεσμεύοντας κονδύλια της Ε.Ε?"

Στην συνέχεια ο κ. Καμμένος αναφέρεται στην «πράσινη ανάπτυξη» και σε συνέδριο που, όπως λέει, διοργάνωσε ο Αντρίκος Παπανδρέου με κρατικούς χορηγούς την εποχή που ο αδελφός του ήταν πρωθυπουργός», γράφει ο κ. Καμμένος στο Facebook.

«Πράσινα» συνέδρια με κρατική χορηγία


Συνεχίζοντας την επίθεσή του με ένα κείμενο γεμάτο υπαινιγμούς ο κ. Καμμένος αναφέρεται στην «πράσινη ανάπτυξη» και σε συνέδριο που, όπως λέει, διοργάνωσε ο Αντρίκος Παπανδρέου με κρατικούς χορηγούς την εποχή που ο αδελφός του ήταν πρωθυπουργός.

«Αυτή την Ελβετική εταιρεία σας Αντρίκο, γιατί την κάνατε , μήπως σας παρέσυρε η σύζυγος του συνεταίρου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στην πράσινη ανάπτυξη που έχει άλλες 5 εταιρείες στον ίδιο Ελβετό δικηγόρο?
 Χρήματα από το Λονδίνο πώς πάνε από τον Νεοδημοκράτη οργανωτή συνεδρίων στον δικηγόρο που συστεγάζεστε και κατά διαβολική σύμπτωση οργάνωσε μαζί σας το συνέδριο για την πράσινη ενέργεια με κρατικούς χορηγούς?
 Δεν είχα σκοπό να βγάλω σήμερα έγγραφα αλλά θα κόψω το μεροκάματο από τα trolls που εργολαβικά προσπαθούν να απαξιώσουν την έρευνα……»,
 λέει ο κ. Καμμένος και αποκαλύπτει ένα έγγραφο του Ινστιτούτου για την Κλιματική και Ενεργειακή Ασφάλεια (Institute for Climate and Energy Security), ο κ. Αντρίκος Παπανδρέου φέρεται ως μέλος του ΔΣ.


Μία ημέρα νωρίτερα, στρεφόμενος προσωπικά κατά του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου ο ανεξάρτητος βουλευτής τον κατηγόρησε, πάλι από το Facebook, ότι ως πρωθυπουργός απαγόρευσε να απαντηθούν ερωτήσεις που είχαν κατατεθεί στη Βουλή, περί κερδοσκοπίας, έκανε λόγο για παράνομη μισθοδοσία του Αντρίκου Παπανδρέου από εταιρεία και τον προκάλεσε να ζητήσει από τον νυν πρωθυπουργό Λ. Παπαδήμο, να δωθούν στην δημοσιότητα τα στοιχεία των αγοραστών CDS, δηλαδή όσων ποντάρισαν στην πτώχευση της Ελλάδας, μία διαδικασία, κατά την οποία σύμφωνα με τον κ. Καμμένο εμπλέκεται η εταιρεία του Αντρίκου Παπανδρέου.

«Αφού βιάζεσαι όπως λες για να δοθεί ένα τέλος στην διερεύνηση της δικαιοσύνης για τα CDS και τον Unigestion-andricos εννοώντας προφανώς την αγωγή και όχι την ποινική προκαταρκτική που διενεργεί ο εισαγγελέας Κορέας υπό την σκέπη του εισαγγελέα Πεπόνη ερωτώ?

• 1. Γιατί ως πρωθυπουργός παράνομα και αντισυνταγματικά απαγόρευσες να απαντηθεί η ερώτηση-κατάθεση εγγράφων για τα CDS και τους κερδοσκόπους των 26 δις$ που χάρισες από το Τ.Τ?
 • 2. Γιατί με εντολή σου ο πρόεδρος της Βουλής Πετσάλνικος σε συνεργασία με το Υπουργείο οικονομικών ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ την διακομματική επερώτηση παράνομα και κατα παράβαση του Συντάγματος και του κανονισμού της Βουλής απο τον Ιούλιο ?
 • 3. Διέταξες το υπουργείο οικονομικών να ερευνήσει την μή δηλωθήσα στην Ελλάδα εταιρεία του αδελφού σου στην Ελβετία I4CENSE?
 • 4. Διέταξες έρευνα για την μή δηλωθήσα παράνομη μισθοδοσία του αδελφού σου στην εταιρεία Unigestion που ο ίδιος αποδέχτηκε και που πόνταρε επίσημα η εταιρεία στην πτώχευση της χώρας?
 • 5. Ενώ γνωρίζεις την κοινή έδρα και διασύνδεση της άνω εταιρείας με αυτή του φίλου σου που τρώτε σούσι στο Λονδίνο γιατί δεν καταθέτεις στη δικαιοσύνη όπως εγώ?
 • 6. Γιατί δεν ζητάς δημόσια απο τον πρωθυπουργό Παπαδήμο να Δώσει απο την τράπεζα της Ελλάδος τα στοιχεία στους οικονομικούς εισαγγελείς για τους αγοραστές των CDS?

 ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΑΡΧΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ…….»
 καταλήγει η ανάρτηση του κ. Καμμένου.

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Σταθερή η θέση της ΝΔ για εκλογές πρίν το Πάσχα


Σταθερή στη θέση της για εκλογές πριν από το Πάσχα παραμένει η ΝΔ. Σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψή του στο Βυζαντινό Μουσείο της Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του κόμματος Αντώνης Σαμαράς επανέλαβε τη θέση αυτή απαντώντας σε σχετική ερώτηση στην Θεσσαλονίκη όπου βρίσκεται σήμερα.
Ο κ. Σαμαράς επισκέφθηκε το Βυζαντινό Μουσείο της πόλης και έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ:
Το Μουσείο είναι καταπληκτικό, η ξενάγηση -πραγματικά- απίστευτη.
Μπήκαμε στη  χρονιά που θα ξεκινήσουν και οι μεγάλες γιορτές για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης.
Και είναι τιμή μου να βρίσκομαι τώρα στη Θεσσαλονίκη, που όλοι μας τόσο πολύ αγαπούμε.
Θέλω μόνο να πω ότι εύχομαι το 2012 να είναι και η χρονιά που θα ξεκινήσει η έξοδος από αυτή την πολύ μεγάλη κρίση, που βιώνει όλος ο Ελληνικός λαός και τη βιώνει πολύ επώδυνα.
Να είμαστε όλοι καλά, να είμαστε δυνατοί και ιδιαίτερη φροντίδα ο καθένας ας δώσει στους πιο αδύναμους, στα μικρά παιδιά, στη φτωχολογιά και στους γέρους τους ανήμπορους.
Αυτή είναι η δικιά μου ευχή. Να είστε όλοι καλά.
 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εσείς πως θα βοηθήσετε;
 ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: Με κάθε τρόπο βοηθάμε, κάθε μέρα. Δεν πρέπει, όμως, να το λέει κανείς…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για εκλογές πριν από το Πάσχα, μετά το Πάσχα, γιατί υπάρχει μια ολόκληρη συζήτηση…
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: Μην πάμε στα πολιτικά τώρα, είμαστε στα πολιτιστικά.
Αλλά σας λέω ότι οι εκλογές είναι για πριν το Πάσχα.

Ο Σαμαράς θα έχει την ευκαιρία μόνο αν τολμήσει


Υπάρχουν κάποιοι φίλοι και κάποια “στέκια” που τα χρησιμοποιώ από χρόνια σαν ένα είδος “προσωπικής δημοσκόπησης” για την κοινωνία και τον “παλμό” της. Είχα την ευκαιρία αυτά τα Χριστούγεννα να τα επισκεφθώ πάλι και για να μην τα πολύ λέω τα συμπεράσματα είναι απλά και είναι τα εξής:
1. Ο κόσμος αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες και την κατάσταση. Αντιλαμβάνεται επίσης και κατανοεί τις αφόρητες πιέσεις που δέχθηκε ο Σαμαράς και την παγίδα που πήγαν να του στήσουν. “Τι να έκανε” μου έλεγαν όλοι, “δύσκολα τα πράγματα”. Πιστεύει επίσης ότι ήταν πολύ άτυχος, αφού μόλις ανέλαβε την ηγεσία της ΝΔ έπεσαν απάνω του “όλα τα κακά της μοίρας”.
2. Ο απλός κόσμος δεν πολυκαταλαβαίνει όλες τις θεωρίες που δίνουν και παίρνουν στον Τύπο και το Διαδίκτυο για το χρέος και την αντιμετώπισή του. Ο κόσμος νοιάζεται μόνο για το ψωμί της οικογένειας και το μέλλον των παιδιών του. Το μόνο που ξέρει είναι ότι δεν αντέχει άλλα μέτρα.
 3. Ο κόσμος καταλαβαίνει πολύ καλύτερα από όσο νομίζουν μερικοί καρεκλοκένταυροι της Συγγρού την αναγκαιότητα ελιγμών και ισορροπιών εκ μέρους του Σαμαρά. Μπορεί έτσι και να “δεχθεί” ακόμα και την κυβέρνηση Παπαδήμου. Υπό την  προϋπόθεση όμως ότι οι θέσεις της ΝΔ θα είναι ξεκάθαρες (θα τις καταλαβαίνουν δηλαδή όλοι και όχι μόνο στην Συγγρού) και ότι θα πάμε  σύντομα σε εκλογές. “Άλλη αναβολή δεν παίρνει” λένε όλοι.
4. Ένα μόνο πράγμα δεν θα δεχθεί ο κόσμος, με τίποτα: Να μην υλοποιήσει ο Σαμαράς την υπόσχεσή του για ανανέωση του πολιτικού προσωπικού της Νέας Δημοκρατίας.
 Αυτά είναι τα δικά μου συμπεράσματα και θεωρώ ευτυχές το γεγονός ότι με …γλίτωσε από την περαιτέρω ανάπτυξη τους ο φίλος “Σον Πεν” που φαίνεται ότι έκανε το ίδιο με μένα στις διακοπές και μόλις μου έστειλε το εξής κομμάτι.
«Καλός ο Σαμαράς αλλά με ποιους”;
Οι γιορτές ήσαν για μένα μια ευκαιρία να αξιολογήσω την στάση των Πολιτών απέναντι στις Πολιτικές εξελίξεις. Γενικώς ανήκω στην κατηγορία όσων έχουν ανοιχτές πύλες στην κοινωνία όχι μόνο λόγω της  επαγγελματικής μου δραστηριότητας αλλά και της σχεδόν αδιάλειπτης ενασχόλησής μου με τα κοινά. Οι ευχές όμως των εορτών μου έδωσαν ένα ευρύτερο πεδίο έρευνας των πολιτικών αντιδράσεων που παγιώνονται στη χώρα.
Λοιπόν αγαπητοί φίλοι.
Αν η Ν.Δ δεν αλλάξει εικόνα προεκλογικά, αν δεν τολμήσει να πετσοκόψει όσους τη συνδέουν με το κυβερνητικό της παρελθόν, αν δεν εννοήσει ότι με αυτή την ηγετική ομάδα το 30% μπορεί να είναι πλαφόν, τότε τα πράγματα είναι δύσκολα για τη χώρα.
Ειλικρινώς διαπίστωσα πως ακόμη και οι βέβαιοι ψηφοφόροι της Ν.Δ δεν διαθέτουν τη σιγουριά της αποτελεσματικής διακυβέρνησης ούτε της αυτοδυναμίας ούτε τη διάθεση να πολεμήσουν γι΄αυτή.
Η μόνιμη επωδός στα σχόλιά τους ήταν: «Καλός ο Σαμαράς αλλά με ποιους”;
Οι αντίθετες- σε μια πλήρη αναδιάταξη της εικόνας της Ν.Δ- απόψεις υποστηρίζουν πως η αναταραχή που θα προκαλέσει μια τέτοια ενέργεια, θα φουσκώσει τα πανιά των Ντόρας- Καρατζαφέρη και θα οδηγήσει τους κομμένους  στα ψηφοδέλτιά τους.
Ασφαλώς και δε βαυκαλίζομαι ότι το κατεστημένο που εκφράζεται μέσω των κομμένων δε θα παίξει τα ρέστα του.
Όμως δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
Ο άλλος δρόμος απλά παίζει το παιχνίδι όσων έχουν σήμερα την κατάσταση στα χέρια τους εξυπηρετώντας  μέχρι την τελευταία στιγμή τα προσωπικά τους συμφέροντα.
Μπορεί βέβαια ο Σαμαράς να καταφέρει να είναι Πρωθυπουργός μιας παραπαίουσας συγκυβέρνησης-πράγμα αμφίβολο*- αλλά το αποτέλεσμα θα είναι να μπει κι αυτός στο κάδρο του αναθέματος που θα επιφυλάξει  η Ιστορία σε όσους δεν τόλμησαν.
Ο Καραμανλής αποδοκιμάσθηκε κυρίως για όσα δεν τόλμησε.
Ο Ελληνικός Λαός για να υποστηρίξει με πάθος τη λύση της Ν.Δ πρέπει να τη δει ανανεωμένη, δυναμική και απαλλαγμένη από τα βαρίδια του χθες.
Θέλει να δει μια ηγετική ομάδα από «τα λιοντάρια της κοινωνίας και όχι από τα πρόβατα» που έγραφε και ο Φαήλος.
Τότε θα τον δείτε, πως θα βγει στα κεραμίδια, δίνοντας στο Σαμαρά όχι μόνο την εκλογική αυτοδυναμία αλλά και τη δυναμική και την ένθερμη υποστήριξη, σε ένα όντως δύσκολο δρόμο.
ΣΟΝ ΠΕΝ

*Κατά τη γνώμη μου σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας το σύστημα θα προσφύγει πάλι σε λύση τύπου Παπαδήμου ή γιατί όχι στη λύση Παπαδήμου. Πιστεύει κανείς ότι ο Καρατζαφέρης θα συναινέσει σε Κυβέρνηση με πρωθυπουργό το Σαμαρά;

Η ΝΔ ζητά εξηγήσεις για την πώληση των 4 Airbus



Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Νομού Κοζάνης,  Μιχάλης Παπαδόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου:
«Η Διϋπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων οφείλει να δώσει αμέσως εξηγήσεις για τη διαδικασία που ακολουθήθηκε σχετικά με την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών (AIRBUS) ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου, που οδήγησε τελικά στην είσπραξη του πενιχρού τιμήματος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων (ή 31 εκατομμυρίων ευρώ) μόνον.
Γιατί, δηλαδή, δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία (πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων του ν. 3986/2011 “Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 – 2015”) και προτιμήθηκε η απευθείας πώληση των αεροσκαφών από τη Διυπουργική Επιτροπή, χωρίς τη μεταβίβασή τους στο Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας;
Οφείλει, ταυτόχρονα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, της τελευταίας διετίας, να απολογηθεί για την απολύτως αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην προώθηση της διαδικασίας πώλησης των αεροσκαφών από το 2009 έως σήμερα. Καθυστέρηση η οποία οδήγησε –πέρα από τους χειρισμούς που έγιναν στην τελευταία φάση- στην απαξίωση των τεσσάρων AIRBUS.
Ενώ, δηλαδή, το Δημόσιο πλήρωσε 472 εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει, το 1999, τα αεροσκάφη αυτά, σήμερα εισπράττει το ευτελές – σε σχέση με την τιμή αγοράς – τίμημα των 31 εκατομμυρίων ευρώ.
Στην υπόθεση αυτή απεικονίζονται ξεκάθαρα δύο πράγματα : Από τη μια, το πάρτι του παρελθόντος στην Ολυμπιακή και στο Δημόσιο γενικότερα, από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, που φαίνεται ξεκάθαρα στο ποσό που δαπανήθηκε για την αγορά των αεροσκαφών, τα οποία εκμισθώθηκαν στη συνέχεια σε μια προβληματική εταιρεία. Και από την άλλη, οι ασυγχώρητες καθυστερήσεις και οι άστοχοι χειρισμοί της τελευταίας διετίας που επιβάρυναν την κατάσταση της χώρας και κατέληξαν στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα που ζημιώνει σοβαρά το Ελληνικό Δημόσιο και τους Έλληνες πολίτες».