Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Εξαναγκάζουν τις αρκούδες να πίνουν βότκα στην Ουκρανία


Ο υπουργός Περιβάλλοντος της Ουκρανίας Μύκολα Ζλοχέφσκι δεσμεύτηκε χθες πως θα απελευθερώσει όσες αρκούδες κρατούνται σε εστιατόρια της χώρας για λόγους ψυχαγωγίας όπου συνηθίζεται, μεταξύ άλλων, να τους δίνουν βότκα.


Παλιότερα στην Σοβιετική Ένωση, πολλοί ήταν αυτοί που έπιαναν και εξημέρωναν αρκούδες για λόγους ψυχαγωγίας. Το έθιμο φαίνεται πως συνεχίζεται μετά τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης στην Ουκρανία με αποτέλεσμα αυτά να υποφέρουν και να κρατούνται σε άσχημες συνθήκες. Οι αρκούδες παρουσιάζονται αλυσοδεμένες στα εστιατόρια, όπου οι μεθυσμένοι θαμώνες τις ποτίζουν με βότκα για να γελάσουν με τα συμπτώματα της επίδρασης που έχει το αλκοόλ σε αυτά τα ζώα.

Ο Ζλοχέφσκι δήλωσε πως το υπουργείο ετοιμάζει ένα μεγάλο χώρο σε εθνικό δρυμό της Ουκρανίας όπου θα τοποθετηθούν 80 τέτοιες αρκούδες λίγο πριν τη χειμερία νάρκη τους.


 

Σαμαράς: "Κλειδί" το μικρότερο κράτος και οι λιγότεροι φόροι

Προαπαιτούμενα για να μπει η χώρα σε ρυθμούς ανάπτυξης είναι το μικρότερο κράτος και οι λιγότεροι φόροι, αναφέρει ο Αντώνης Σαμαράς σε άρθρο του στο Βήμα της Κυριακής, ο οποίος υπογραμμίζει ότι "η Ελλάδα μπορεί να σωθεί χωρίς να πεθάνουν οι Ελληνες".

Σαμαράς:  Κλειδί  το μικρότερο κράτος και οι λιγότεροι φόροι
Ο Πρόεδρος της ΝΔ εξαπολύει επίθεση στην κυβέρνηση την οποία και κατηγορεί πως διευρύνει το κράτος ιδρύοντας πάνω από 70 Γενικές Γραμματείες , Διευθύνσεις και Αρχές ενώ συστήνει θέσεις και διορίζει χιλιάδες " ημετέρους" με διαβλητές διαδικασίες. Σύμφωνα με τον Αντώνη Σαμαρά, η κυβέρνηση με τα φοροπηχτικά μέτρα που, όπως λέει χαρακτηριστικά, επιβάλλει διαλύει την οικονομία και την κοινωνία και πάνω απ όλα εξολοθρεύει τη μεσαία τάξη.
Ο κ. Σαμαράς επαναλαμβάνει την πρότασή του για την εργασιακή εφεδρεία σύμφωνα με την οποία δεν προβλέπονται απολύσεις στο δημόσιο, ενώ τονίζει πως με αυτή την πρόταση μειώνεται το έλλειμμα δραστικά χωρίς να προκαλούνται προβλήματα στην κοινωνία, σε αντίθεση με την πρόταση της κυβέρνησης που πυροδοτεί εκρήξεις και μειώνει το έλλειμμα πολύ λιγότερο.
Στο στόχαστρο του προέδρου της ΝΔ μπαίνει και ο πρωθυπουργός τον οποίο και εγκαλεί για ψεύτικες υποσχέσεις προς τους πολίτες, ενώ επισημαίνει πως η έξοδος από την κρίση απαιτεί θυσίες, θυσίες όμως με προοπτική. "Η Ελλάδα μπορεί να σωθεί χωρίς να πεθάνουν οι Ελληνες", τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς ο οποίος απαντά σε όσους υποστηρίζουν πως " όλοι είναι ίδιοι" , λέγοντας χαρακτηριστικά πως " αυτό το προπαγανδιστικό σύνθημα "εξυπηρετεί μόνο όσους δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα."

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Βενιζέλος - Πάγκαλος στη νέα διαφήμιση της Conn-x

Image and video hosting by TinyPic
Και πόλεμος να γίνει με τους Τούρκους, αν βγει ο Πάγκαλος και «πετάξει» ατάκα, πάλι αυτός θα κλέψει την παράσταση στην επικαιρότητα. Κάνοντας μια βόλτα στο δίκτυο, είδα πολλές αναφορές στις δηλώσεις του περί «έλλειψης ρευστού» και «σύλληψης από το Βενιζέλο». Η δε δημιουργικότητα πολλών φίλων «χτύπησε κόκκινο».

Αυτό που δεν προσέξανε πολλοί όμως, είναι πως αυτά που είπε ο Πάγκαλος, «αδειάζουν» το Βενιζέλο και δείχνουν αν μη τι άλλο πως στα γραφεία της αντιπροεδρίας δεν επικρατεί και το πιο μονιασμένο κλίμα. Οι δύο αντιπρόεδροι έχουν έναν… ψυχρό πόλεμο μεταξύ τους, κάτι που φάνηκε και σε άλλες περιπτώσεις, όπως τότε που...
ο Θόδωρος ανέφερε πως οι στρατιωτικοί είναι «ο πιο αντιπαραγωγικός κλάδος», προκαλώντας νεύρα στον τότε υπουργό Άμυνας Βαγγέλη.

Ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» έκανε μια βόλτα στα γραφεία της αντιπροεδρίας της κυβέρνησης και κατέγραψε ένα χαρακτηριστικό περιστατικό που δείχνει την «αγάπη» που τρέφουν οι δύο… άντρες μεταξύ τους.

ΝΤΟΥ ΣΤΟ ΥΕΘΑ

Όποιος ήταν σήμερα στο ΥΕΘΑ κατάλαβε για ποιο λόγο ο Έλληνας δεν αντιδρά στα ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ που τρώει καθημερινά από τη ΧΟΥΝΤΑ του ΠΑΣΟΚ. Δυο χιλιάδες περίπου ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας χωρίς κανένα συνδικαλιστικό όργανο,ακηδεμόνευτοι και πάνω από όλα ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ , έκαναν ΝΤΟΥ στο ΥΕΘΑ.


Η αιτία ήταν η ΑΡΝΗΣΗ του Μπεγλίτη και οποιουδήποτε άλλου από το υπουργείο να συνομιλήσουν με τις ενώσεις αποστράτων.
Ο Μπεγλίτης σαν γνήσιος ΠΑΣΟΚΟΣ την κοπάνησε από την πίσω πόρτα και έτρεξε να κρυφτεί στη βουλή.

Εξαγριωμένα τα στελέχη των ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ εισέβαλαν στο ΥΕΘΑ και ζήτησαν να μιλήσουν με κάποιον από την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ.
Αντί για την πολιτική ηγεσία όμως εμφανίστηκε ο Αρχηγός ΓΕΣ, που κάθιδρος προσπαθούσε να καλμάρει τα πνεύματα,ξεχνώντας πως σε πολύ λίγο καιρό θα είναι και αυτός ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ.

Το τι άκουσε δεν περιγράφεται.Το κυριότερο ,ότι ΠΡΟΔΩΣΕ ΟΛΟΥΣ τους εν αποστρατεία συναδέλφους του.

Ο δε ΛΑΓΟΣ-ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ απειλούσε από την βουλή με ΒΙΑ και εκλιπαρούσε την Ν.Δ. να πείσει του διαμαρτυρόμενους να αποχωρήσουν, ξεχνώντας πως οι απόστρατοι δεν έχουν ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ.

Ένας δημοσιογραφίσκος τύπου ΒΕΡΙΚΙΟΥ (τι κρίμα να μην είναι εκεί,αλλά τα γνήσια λαμόγια έχουν τα κατάλληλα ρεφλέξ να την κοπανάνε την κατάλληλη στιγμή),άρπαξε μερικές ψιλές.

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ.

Όταν αποφασίσουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους,δεν χρειάζονται ούτε ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ούτε ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΝΔΥΕΣ.

ΝΔ: Η κυβέρνηση κατηγοριοποιεί και διαχωρίζει τους Έλληνες απόστρατους αξιωματικούς

http://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.pngΜε τις δηλώσεις του ο αρμόδιος υπουργός, κατηγοριοποιεί και διαχωρίζει, με αντισυνταγματικό τρόπο, τους Έλληνες απόστρατους αξιωματικούς - προσδίδοντας μάλιστα στοιχεία ηλικιακού “ρατσισμού” - αφενός στους αποστρατευθέντες ευδόκιμα και αφετέρου στους αποστρατευθέντες μετά από αίτηση αποστρατείας τους.


Μετά την επιβολή της επιπλέον Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης (ΛΑΦΚΑ) από 6-10% στους αποστράτους κάτω των 60 ετών, την απαγόρευση εργασίας τους στον ιδιωτικό τομέα, η ανάλγητη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, συνεχίζει με ρεβανσιστικό τρόπο την τιμωρία των αποστράτων κάτω των 55 ετών, οι οποίοι αποστρατεύτηκαν μετά από αίτησή τους, με επιπλέον περικοπή της σύνταξής τους κατά 40% (για το ποσό άνω των 1.000 ευρώ)

Η απόφαση αυτή, εκτός των άλλων, περιέχει και οικονομικά παράδοξα, αφού για παράδειγμα, αξιωματικός που αποστρατεύθηκε μετά από αίτησή του, με 32 ή 33 έτη υπηρεσίας και κατέβαλλε συνεπώς ασφαλιστικές εισφορές για 32 ή 33 έτη, τιμωρείται με περικοπή και δικαίωμα μικρότερης σύνταξης από συμμαθητή του αξιωματικό που αποστρατεύθηκε “ευδόκιμα ή μη” με 30 έτη υπηρεσίας και ο οποίος κατέβαλλε σαφώς λιγότερες ασφαλιστικές εισφορές.

Οι αξιωματικοί που αποστρατεύτηκαν μετά από αίτησή τους, άσκησαν ένα απολύτως νόμιμο και συνταγματικό δικαίωμα, η δε αποστρατεία τους αποφασίστηκε από τα Ανώτατα Συμβούλια των Γενικών Επιτελείων. Το νόμιμο και συνταγματικό αυτό δικαίωμα απεδέχθη και ενέκρινε τόσο η στρατιωτική, όσο και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, καθώς και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.

Τώρα τα στελέχη αυτά που επί δεκαετίες υπηρέτησαν με σθένος και αυτοθυσία την Πατρίδα αλλά και οι οικογένειές τους, καταδικάζονται σε οικονομικό μαρασμό, φτώχεια και ανέχεια.

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αποκάλυψε το πραγματικό της πρόσωπο, αποκάλυψε την αχαριστία στον υπερθετικό βαθμό, αποκάλυψε ότι δεν αντιλαμβάνεται το λειτούργημα του αξιωματικού, και δυστυχώς επιβεβαιώνει πανηγυρικά τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης ότι οι Έλληνες στρατιωτικοί είναι «το πλέον αντιπαραγωγικό τμήμα του Ελληνικού λαού». Μόνον σε τέτοιους «αντιπαραγωγικούς» αξίζει τέτοια αήθη συμπεριφορά.

Η Νέα Δημοκρατία καλεί την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στον άδικο και ακατανόητο, “ρατσιστικό” διαχωρισμό των Ελλήνων απόστρατων αξιωματικών και δεσμεύεται να αποκαταστήσει το κύρος των στελεχών των Ενόπλων μας Δυνάμεων.