Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Παραιτήθηκε η επικεφαλής του Γραφείου Προϋπολογισμού...

Την παραίτησή της υπέβαλε στον Φ. Πετσάλνικο η επικεφαλής του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής Στέλα Μπαλφούσια, επειδή ο υπουργός Οικονομικών αμφισβήτησε την έκθεση του Γραφείου για το δημόσιο χρέος, για το οποίο...
 επισημαινόταν πως η δυναμική του κινείται εκτός ελέγχου.

Reuters: Στον αέρα οι στόχοι για έλλειμμα και αποκρατικοποιήσεις

Το έλλειμμα θα υπερβεί το στόχο για το 2011 τουλάχιστον κατά μία ποσοστιαία εβδομάδα αναφέρει αξιωματούχος της τρόικας, στο Reuters. Η ίδια πηγή ανέφερε ότι υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες για την πορεία των αποκρατικοποιήσεων, για τις οποίες η επίτευξη των στόχων αποτελεί βασική προϋπόθεση για το δεύτερο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας.

Οι ελεγκτές της....
τρόικας ξεκίνησαν τους ελέγχους με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η Ελλάδα το τελευταίο διάστημα.

Ο αξιωματούχος υποστήριξε ότι είναι «πολύ νωρίς» για να πει εάν η έκτη δόση του ελληνικού δανείου, ύψους 8 δισ. ευρώ βρίσκεται σε κίνδυνο. Πάντως, παρά τις αμφιβολίες, οι αναλυτές πιστεύουν ότι η Ελλάδα θα λάβει την επόμενη δόση, αλλά με μια ισχυρή προειδοποίηση για την επίσπευση των μεταρρυθμίσεων.

«Το έλλειμμα θα είναι σίγουρα υψηλότερο από το στόχο κατά τουλάχιστον μία μονάδα», δήλωσε η πηγή, εκτιμώντας ότι μέχρι στιγμής, το πιο αισιόδοξο σενάριο κάνει λόγο για έλλειμμα 8,6%.

Παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου, ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να προσεγγίσει τους στόχους, οι αξιωματούχοι της τρόικας δεν έχουν την ίδια άποψη.

«Η απόκλιση οφείλεται σε τρεις αιτίες: Πρώτον, η ύφεση είναι χειρότερη απ’ ότι αναμενόταν, δεύτερον, ορισμένα μέτρα του Μεσοπρόθεσμου δεν εφαρμόζονται όπως θα έπρεπε είτε δεν εφαρμόζονται καθόλου και τρίτον, τα προηγούμενα μέτρα που ελήφθησαν, κυρίως τα φορολογικά, απέδωσαν πολύ λιγότερο από το αναμενόμενο» δήλωσε ο αξιωματούχος στο Reuters.

Ερωτηθείς για την εκταμίευση της έκτης δόσης, ο αξιωματούχος απάντησε: «Πολλά εξαρτώνται από το έλλειμμα καθώς και στο εάν τα μέτρα που θα ληφθούν μπορούν να καλύψουν τη διαφορά».

Όσον αφορά τις αποκρατικοποιήσεις, ο αξιωματούχος υποστηρίζει: «έχουμε σοβαρές αμφιβολίες για το εάν η Ελλάδα θα πιάσει τους στόχους».

Πλήρη ρήξη της ΟΝΝΕΔ με το κόμμα! Ανδρέας Παπαμιμίκος: «Ο πρόεδρος της ΝΔ δεν θα περάσει καλά στην Θεσσαλονίκη»

Από αλλού το περίμενε και από αλλού το βρήκε ο Πρόεδρος της ΝΔ. Σε μείζον εσωκομματικό ζήτημα έχει εξελιχθεί η αντίδραση της ΟΝΝΕΔ στο συναινετικά ψηφισμένο νόμου πλαίσιο για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Η ΟΝΝΕΔ θεωρεί ότι αδειάστηκε από τον Σαμαρά και τον Σπηλιωτόπουλο και βγήκε στο.....
αντάρτικο με σκληρές ανακοινώσεις.

Αυτή που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η ανακοίνωση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που καταλόγισε σαφείς ευθύνες και εξαπέλυσε επίθεση και κατά της ηγεσίας της ΝΔ. Το πρωί της Τετάρτης πραγματοποιήθηκε σύσκεψη των επιτελών της Συγγρού και αποφασίστηκαν διαγραφές στελεχών της ΔΑΠ.
Όμως το πρόβλημα γιγαντώθηκε καθώς ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Ανδρέας Παπαμιμίκος, φαίνεται απρόθυμος να παρέμβη και να «μαζέψει» τα στελέχη του. Ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής Ανδρέας Λυκουρέντζος ανέλαβε να έρθει σε επαφή με τον Παπαμιμίκο και τον κάλεσε στο γραφείο του νωρίς το πρωί. Οι φωνές του ακουγόταν σε όλο το τρίτο όροφο των κεντρικών γραφείων της ΝΔ.
Ο Παπαμιμίκος δεν άλλαξε στάση και μάλιστα προειδοποίησε τον Λυκουρέντζο ότι ο Πρόεδρος της ΝΔ δεν θα περάσει καθόλου καλά στην Θεσσαλονίκη όταν θα ανέβει για την Διεθνή Έκθεση και ότι οι Δαπίτες της Θεσσαλονίκης τους ετοιμάζουν σκληρή υποδοχή.
Καλά πληροφορημένες πηγές μιλούν για πλήρη ρήξη της ΟΝΝΕΔ με την ηγεσία του κόμματος. Ο Παπαμιμίκος διατείνεται ότι έχασε τον έλεγχο και δεν μπορεί πλέον να σταθεί. «Τι να πω τώρα στους Οννεδίτες που τους υποσχέθηκα ότι ο νόμος για τα ΑΕΙ θα ήταν δική μας υπόθεση. Έχω εκτεθεί ανεπανόρθωτα, μας χρησιμοποιήσατε και τελικά μείναμε απέξω από όλα τα εκλεκτορικά σώματα. Τώρα δεν μαζεύεται το πράγμα», φέρεται να είπε στον Γραμματέα της ΝΔ.
Άλλοι πάλι που γνωρίζουν καλά τις εσωκομματικές ισορροπίες και συμμαχίες στο κόμμα της αντιπολίτευσης υποστηρίζουν, ότι πίσω από την όλη αντίδραση της ΟΝΝΕΔ και του Παπαμιμίκου κρύβεται ο Γραμματέας Προγράμματος, Ευριπίδης Στυλιανίδης, που είναι ο πολιτικός μέντορας του Προέδρου της ΟΝΝΕΔ.
Μάλιστα όταν ήταν Υπουργός Μεταφορών, ο Ανδρέας Παπαμιμίκος ήταν ο εξαπορείτων συνεργάτης του. Ο Στυλιανίδης φέρεται χωλομένος καθώς είδε τον άσπονδο φίλο του και εσωκομματικό του αντίπαλο Άρη Σπηλιωτόπουλο, να κερδίζει στα σημεία και να πείθει τον Σαμαρά στην δική του γραμμή και να πετυχαίνει την συναίνεση.
Μάλιστα οι σχέσεις των δύο έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ και οι μετοχές του Σπηλιωτόπουλου στην οδό Συγγρού είναι στα πάνω τους. Οι ίδιοι κύκλοι υποστηρίζουν ότι στελέχη της Συγγρού που βρίσκονται κοντά στον Σαμαρά, χρεώνουν την κατάσταση στον Στυλιανίδη και ότι η ερώτηση που υπέβαλαν βουλευτές της ΝΔ για τις ΜΚΟ, ζητώντας στοιχεία ακόμη και για την περίοδο που διετέλεσε υφυπουργός εξωτερικών και υπεύθυνος για τις ΜΚΟ ο Ευριπίδης Στυλιανίδης ήταν προειδοποίηση των Σαμαρικών για τον Στυλιανίδη και τον Παπαμιμίκο, που και αυτός ήταν τότε αναμεμειγμένος με διάφορες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις.
Καλά λένε τελικά ότι στην πολιτική ποτέ μην λές ποτέ. Ρε πως αλλάζουν οι καιροί.

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Επίθεση και από την ΔΑΠ ΤΕΙ...


Ανακοίνωση ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ σχετικά με το νέο νόμο–πλαίσιο
Τετ, 31/08/2011 - 14:49

Μετά την ψήφιση του νόμου - πλαισίου από τους βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, κάποιοι ήδη πανηγυρίζουν. Φυσικά και αντιλαμβανόμαστε το γιατί. Πανηγυρίζουν, όχι βέβαια γιατί ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος και αγάπησαν τα ΑΕΙ της χώρας μας. Ζητωκραυγάζουν διότι το πιο ζωντανό, το πιο δυναμικό, το πιο «ενοχλητικό» κομμάτι της κοινωνίας βγαίνει από τη μέση στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Εκεί όπου...
 η φωνή των νέων ήταν και παραμένει δυνατή.
Αυτοί που με τις πολιτικές τους όλα αυτά τα χρόνια, διέλυσαν τα ασφαλιστικά ταμεία, έκαναν παιχνίδια με τα λεφτά του ελληνικού λαού στο Χρηματιστήριο, πετσόκοψαν μισθούς και συντάξεις, αγόραζαν υποβρύχια αξίας δισεκατομμυρίων που έγερναν και δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ, δημιουργούσαν σχέσεις «στοργής» με εταιρείες τύπου Siemens, επέτρεψαν την ανεξέλεγκτη ύπαρξη του παραεμπορίου και το μαράζωμα των επιχειρήσεων νόμιμου εμπορίου, παρέδωσαν αμαχητί το κέντρο της Πρωτεύουσας στους εμπόρους και χρήστες ναρκωτικών, εκτόξευσαν την ανεργία αγγίζοντας το 17% και συστηματικά οδήγησαν στα χέρια του δυνάστη που λέγεται Δ.Ν.Τ. την χώρα μας, ετοιμάζονται για άλλη μια ληστρική επίθεση.
Αυτή την φορά στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας.
Όλο το προηγούμενο διάστημα, συντεταγμένα, με μεθοδικότητα και δεξιοτεχνία που θα ζήλευε και ο καλύτερος χειρούργος, παπαγαλάκια ανεξαρτήτως χρώματος και κομματικών αποχρώσεων ετοίμαζαν την πλήρη αποδόμηση των ελληνικών Ιδρυμάτων και των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας ώστε να περάσει νύχτα, εν μέσω θέρους, ο αντιδημοκρατικός αυτός νόμος – πλαίσιο .
Ένα νομοσχέδιο, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ταφόπλακα στην ιστορία των ΤΕΙ, που τα γυρίζει πολλά χρόνια πίσω καθώς τους αφαιρεί μία σειρά ακαδημαϊκών χαρακτηριστικών που έχουν κερδηθεί με τους Νόμους 2916/01 και 3549/07, τα διαχωρίζει ξεκάθαρα από τα Πανεπιστήμια με όρους υποτιμητικούς, επιτρέπει την εισαγωγή χιλιάδων αποφοίτων ΙΕΚ την ώρα που ακόμα και σήμερα εκκρεμεί η έκδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε πολλές ειδικότητες ΤΕΙ λόγω του συντεχνιακού εκβιασμού των επιμελητηρίων, εκμηδενίζει την «ενοχλητική» εκπροσώπηση των σπουδαστών, επιβάλει εξαντλητικά όρια σπουδών που εξωθούν τους σπουδαστές στην αποχώρησή τους από τα Ιδρύματα χωρίς λήψη πτυχίου και σε συνδυασμό με τη συνεχή μείωση της χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων τα οδηγεί σε τέλμα.
Το νομοσχέδιο πάνω στο οποίο προσπαθεί να χτίσει την προσωπική της πολιτική καριέρα η Υπουργός, θα έχει την τύχη όλων των προηγούμενων μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία γιατί πολύ απλά δεν αγγίζει τα πραγματικά προβλήματα των Ιδρυμάτων και οι λύσεις πρέπει να προκύψουν από αυτούς που ζουν και αντιμετωπίζουν τα προβλήματα αυτά.
Θα αντισταθούμε με κάθε τρόπο και κόστος ώστε να μην εφαρμοστεί ο νόμος αυτός που μας θυσιάζει στο βωμό των κομματικών σκοπιμοτήτων και της συναίνεσης. Άλλωστε εμείς σαν νέοι δεν έχουμε να χάσουμε και πολλά. Μας τα έχουν στερήσει πριν από μας για μας.
Η γενιά μας βαρέθηκε να ανέχεται τις παθογένειες, τα λάθη και τις παραλείψεις της γενιάς του πολυτεχνείου. Ως εδώ!

Τι λέει το ψήφισμα της (έκτακτης) Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ‏ για το νομοσχέδιο...


Δελτίο Τύπου
Ολοκληρώθηκε η έκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ, σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στην ανώτατη εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης έγινε διάλογος και υιοθετήθηκε το ακόλουθο ψήφισμα
ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
«Σε μια εποχή που η κοινωνική δυσαρέσκεια, η μιζέρια και η απαισιοδοξία κυριαρχούν, η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που επέβαλε το Μνημόνιο στη χώρα επιχειρεί για ακόμα μία φορά να διασφαλίσει την ύπαρξη της. Το «σύστημα της γενιάς του Πολυτεχνείου», που...
 ανέδειξε το εύκολο χρήμα σε «μαγκιά» και το βόλεμα συνώνυμο της πολιτικής, επιχειρεί για ακόμη μία φορά να τορπιλίσει τα όνειρα των νέων ανθρώπων. Με όχημα τις μεταρρυθμίσεις στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, η Άννα Διαμαντοπούλου, ως γνήσια εκπρόσωπος αυτής της γενιάς, ανέλαβε μεθοδικά να αποδομήσει τη νεολαία, φιμώνοντας την και προωθώντας για ακόμη μία φορά τη νοοτροπία που έφτασε τη χώρα στην καταστροφή.
Αυτή η γενιά είναι η ίδια που έχοντας εξαργυρώσει τους αγώνες του ελληνικού λαού για προσωπικό όφελος, χαρακτηρίζει σήμερα τη νεολαία διεφθαρμένη και ανίκανη να έχει δική της άποψη. Αυτοί οι άνθρωποι, που πετώντας τόνους λάσπης μέσα από στημένα δημοσιεύματα, - θέλοντας μια νεολαία φιμωμένη χωρίς μαζικότητα και πολιτικό λόγο - αντιλαμβάνονται πλέον πως ο χρόνος τους τελειώνει και επιχειρούν να κρατηθούν στην εξουσία με κάθε μέσο.
Όλοι αυτοί που στα πρόσωπα τους πλέον ο ελληνικός λαός αναγνωρίζει εκείνους που εκμεταλλευόμενοι τον πόθο του για ελευθερία, έχτισαν πολιτικές καριέρες, έκαναν τη μίζα επιστήμη και την ανεργία «απλά δύσκολη κατάσταση», δεν πρέπει σήμερα να συνεχίζουν να ορίζουν τα δικά μας όνειρα.
Γιατί εμείς δεν είμαστε σαν και αυτούς. Δεν είμαστε μικρόψυχοι και δεν μας ενδιαφέρουν οι καρέκλες τους.
Εμείς δεν είμαστε μηδενιστές. Κρατάμε υπεύθυνη στάση, αναγνωρίζοντας πως στο νέο νόμο υπάρχουν και κάποια θετικά σημεία, τα οποία άλλωστε αποτελούν και δικές μας προτάσεις, αλλά δυστυχώς χάνονται μέσα στη γενικότερη λάθος κατεύθυνση, στην οποία κινείται η μεταρρύθμιση. Έχουμε θέσει κόκκινες γραμμές και δεν είμαστε διατεθειμένοι να αποδεχθούμε την αύξηση του κόστους σπουδών, την οικονομική και ακαδημαϊκή κατάρρευση της ανώτατης εκπαίδευσης, την κομματικοποίηση με νόμο πλέον στις διοικήσεις των ιδρυμάτων, αλλά και τη φίμωση την οποία θέλουν να επιβάλλουν στους φοιτητές.
Και σε αυτό δεν πρόκειται να κάνουμε βήμα πίσω, αλλά πολλά βήματα μπροστά για να αλλάξουμε το νόμο.
Είμαστε έτοιμοι να συγκρουστούμε με αυτή τη γενιά, που κατέστρεψε την Παιδεία, έφτασε την ανεργία των νέων στο 40%, ξεπούλησε την εθνική κυριαρχία αλλά και να ανατρέψουμε τις συμπεριφορές εκείνων που ισοπέδωσαν την αξιοπρέπεια των Ελλήνων.
Μέσα από δημιουργικές δράσεις, πολιτικά επιχειρήματα και μαζικές κινητοποιήσεις, το επόμενο διάστημα θα στηρίξουμε το ενωμένο φοιτητικό και νεολαιίστικο κίνημα, προκειμένου να αλλάξουμε το νόμο. Στηρίζουμε τις ανακοινώσεις και τα πλαίσια που καταθέτει στις Γενικές Συνελεύσεις των σχολών η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και μέσα από μια ευρύτερη κοινωνική συμμαχία, θα δώσουμε τη μάχη για να ανατραπεί η νοσηρή νοοτροπία που επέβαλε στη χώρα η γενιά της μίζας και της διαπλοκής.
Ας ξεμπερδεύουμε, μια και καλή από τη γενιά του «Πολυτεχνείου».