Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Σαμαράς εγκαλεί Παπανδρέου για το ΕΣΠΑ

 

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Μάταια προσπαθώ 20 μήνες τώρα, να πείσω την Κυβέρνηση να βάλει μπροστά τα έργα του ΕΣΠΑ.
 Η Κυβέρνηση, αντί να ενεργοποιήσει τους μηχανισμούς, τους αδρανοποίησε. Για μήνες μάλιστα, ξέχασε να ορίσει ακόμη και τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα.
 Σε μια εποχή δύσκολη για την οικονομία,  ένα ποσό 18 δις ευρώ, παρέμεινε έτσι  προκλητικά ανενεργό.
 Προτίμησαν να  κόβουν μισθούς και συντάξεις και άφησαν ανεκμετάλλευτη μια πραγματική ευκαιρία για την επανεκκίνηση της οικονομίας.
 Έπρεπε να της το υποδείξουν οι ξένοι σήμερα για να αποφασίσει, επιτέλους, η κυβέρνηση να ξεκουνηθεί…
 Εν τω μεταξύ, όμως, η  ζημιά που έχει προκληθεί, εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης, είναι μεγάλη.
 Γι’ αυτή την προκλητική αδιαφορία και ανικανότητα, ποιος φέρει την ευθύνη;
 Ποιος θα απολογηθεί κύριε Παπανδρέου;
Κανείς;»

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Εν βρασμώ χιλιάδες μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και της ΟΝΝΕΔ σε όλη την Ελλάδα!

"Εν βρασμώ φαίνεται πως βρίσκεται η μεγαλύτερη φοιτητική παράταξη τον τελευταίο καιρό, αφού συνεχείς καταγγελίες γίνονται από οργανώσεις όλης της χώρας ενάντια στον πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Α.Παπαμιμίκο και τον Γραμματέα ΔΑΠ ΑΕΙ Α.Ιωαννίδη για το ...
σταλινικό και "υπόγειο" τρόπο που αυτοί λειτουργούν για τη στελέχωση όλων των, υποτίθεται...

δημοκρατικά εκλεγμένων, οργάνων της παράταξης. Στις εκλογές ανάδειξης Γραμματειών Πόλης σε Αθήνα και επαρχεία τα κατά συρροήν έκτροπα έφτασαν την κατάσταση στα άκρα και πλήθος Δαπιτών στα όρια της ανοχής τους. Στις εκλογές ανάδειξης Γραμματείας Πάτρας η τοπική "διοίκηση" των εντολοδόχων του Παπαμιμίκου απέκλεισε από τη διαδικασία και τις θέσεις αντιπροσώπευσης στη Γραμματεία τις μεγαλύτερες οργανώσεις της πόλης που με την εντυπωσιακή τους άνοδο έφεραν το πανηγυρικό αποτέλεσμα και την πρώτη θέση στην πόλη για τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στις πρόσφατες φοιτητικές εκλογές!

Στα πολύπαθα Γιάννενα (θυμίζουμε πως πέρσι Γραμματεία Πόλης εξελέγη με...φαξ που στάλθηκε από το Γραμματέα ΔΑΠ ΑΕΙ Ιωαννίδη διορίζοντάς τους, αλλά ουδέποτε έγιναν αποδεκτοί από τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολών της πόλης) η κεντρική διοίκηση αρνείται προς το παρόν με υπεκφυγές την εκτέλεση εκλογικής διαδικασίας και ενώ οι αναγγελθείσες από την ίδια προθεσμίες έχουν παρέλθει. Θυμίζουμε πως στην πόλη των Ιωαννίνων οι 3 από τις 13 σχολές που πρόσκεινται φιλικά στην κεντρική διοίκηση, εκ των οποίων και όλα τα διορισμένα μέλη της δήθεν προηγούμενης Γραμματείας Πόλης, υπέστεισαν τεράστια καθήζηση και πτώση ποσοστών στις φοιτητικές εκλογές, ενώ οι υπόλοιπες 10 θριάμβευσαν και άγγιξαν όλες μαζί ποσοστό 49%!

Αυτές οι 10 άλλωστε, ας μην ξεχνάμε, είναι οι σχολές ενάντια στις οποίες συνέβη η ξεδιάντροπη και ανήκουστη κίνηση του Ιωαννίδη να κινηθεί δικαστικά 2 μόλις μέρες πριν τις φοιτητικές εκλογές προκειμένου να τους στερήσει το δικαίωμα να κατέλθουν στη διαδικασία με φηφοδέλτιο της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ! Άραγε η κεντρική διοίκηση ετοιμάζει ήδη το κείμενο για το νέο φαξ; Η ίδια κεντρική διοίκηση που αποπειράθηκε νομικά να στερήσει το δικαίωμα από τους Δαπίτες των Ιωαννίνων να αντιπροσωπεύσουν τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και θέλησε να στερήσει από το πανελλήνιο σύνολο της ΔΑΠ ΑΕΙ τις 1800 ψήφους της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ιωαννίνων; Η ίδια η δικαιοσύνη δικαίωσε αυτούς αλλά η κεντρική διοίκηση μάλλον θεωρεί εαυτόν υπεράνω νόμων και δικαστικής εξουσίας στην οποία αυτή μόνη της προσέφυγε!

Στη Θεσσαλονίκη δεν πάει πολύς καιρός που ένα ιδιαίτερα μεγάλο πλήθος εκλεκτόρων για τη Γραμματεία Πόλης (36 στο σύνολο) αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στη διαδικασία καταγγέλοντάς την ως στημένη και καλά σκηνοθετημένη από τον πρόεδρο Παπαμιμίκο και το επιτελείο του. Κατείγγηλαν δε επίσης την εν γένει φιλοσοφία της διοίκησης που επιθυμεί Όργανα χωρίς γνώμη και χωρίς κανένα λειτουργικό παρεμβατισμό, Όργανα αποτελούμενα από πειθήνια πρόβατα των καλών ποιμένων που θέλουν να λέγονται διοικητές της!

Εκλογές για ανάδειξη Συμβουλίων Σχολών, τέλος, σε κάποιες σχολές της Αθήνας δεν έγιναν ποτέ αφού η "διοίκηση" τις αρνήθηκε διορίζοντας άνευ διαδικασίας "δικούς" της (όπως σε Φυσικό και Φαρμακευτική Αθήνας για δεύτερη συνεχή χρονιά κι ενώ η πρώτη αυταρχική επιβολή οδήγησε στη διάλυση των οργανώσεων αυτών!), άλλες "έγιναν" με νοθεία στην κάλπη από τη διορισμένη εκ της "διοικήσεως" εφορευτική επιτροπή για να εκλεγούν οι αρεστοί (Νομική Αθήνας) κι άλλες "έγιναν" με νοθεία στον εκλογικό κατάλογο των διαδικασιών από τη "διοίκηση" η οποία φρόντισε να στερήσει το δικαίωμα ψήφου σε δεκάδες Δαπίτες κάθε οργάνωσης (π.χ. Πολιτικό Νομικής).

Βυζαντινά παρασκήνια σε μωσαϊκά δαιδαλώδων...στοών (βλέπε Λυκούργου) έλαβαν χώρα κατά κόρον στις εσωκομματικές εκλογές της Αθήνας, με πρωταγωνιστή το Γραμματέα ΔΑΠ ΑΕΙ Ιωαννίδη. Σύνηθες φαινόμενο ήταν στα κεντρικά γραφεία να αγνοείται η τύχη του, ενώ ενίοτε φυγαδευόταν τρέχοντας (!) από τους...κολλητούς του Χημικούς και Παντειακούς για να μην τον προλάβουν στα γραφεία Δαπίτες σχολών στις οποίες αρνιόταν το δικαίωμα στις εσωκομματικές και στην ανάδειξη ηθικώς και νομίμως εκλεγμένου νέου Συμβουλίου Σχολής!

Κι ενώ ταυτόχρονα μαθαίνουμε πως ανάλογος αναβρασμός επικρατεί και στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ, επίσημες καταγγελίες φτάνουν βροχή στα κεντρικά γραφεία της ΝΔ στη λεωφόρο Συγγρού με εμπλεκόμενα ονόματα αυτά του προέδρου του κόμματος Α.Σαμαρά, του διευθυντή του γραφείου του Κ.Αρβανιτόπουλου και του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής Α.Λυκουρέντζου. Άραγε ποια θα είναι η αντίδραση Σαμαρά στη μελετημένη προσπάθεια συρρίκνωσης της νεολαίας; Ο καιρός θα δείξει... Σημασία έχει πως χιλιάδες Δαπίτες από όλη τη χώρα βράζουν και αποζητούν την κάθαρση, Δαπίτες που αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των μελών της παράταξης κι όμως χρησιμοποιούνται σαν αναλώσιμοι για να καρπώνονται τα εύσημα και τις "καρέκλες" οι μαέστροι μόλις 3-4 οργανώσεων ανά την Ελλάδα

«Εθνικό συμβόλαιο» για τον τουρισμό προτείνει ο Αντώνης Σαμαράς

Να αναλάβει πρωτοβουλία για ένα «Εθνικό Συμβόλαιο για τον Τουρισμό» ανάμεσα σε κόμματα, κοινωνικούς εταίρους και συλλογικούς φορείς του Κλάδου, καλεί την κυβέρνηση ο πρόεδρος της ΝΔ κ. Αντώνης Σαμαράς και ζητά δραστικές πρωτοβουλίες σε αυτόν τον «νευραλγικό», όπως τονίζει, τομέα.

«Επειδή ακούμε πολλά για 'συναίνεση' και παρακολουθούμε πολλές φορές την κυβέρνηση να προσπαθεί με 'μερεμέτια' να λύσει σοβαρά προβλήματα, σήμερα προτείνουμε ένα απλό βήμα συναίνεσης: Την καλούμε να πάρει πρωτοβουλία, για ένα 'Εθνικό Συμβόλαιο για τον Τουρισμό' ανάμεσα σε κόμματα, κοινωνικούς εταίρους και συλλογικούς φορείς του κλάδου», αναφέρει συγκεκριμένα ο κ. Σαμαράς.

Επισημαίνοντας ότι το ζήτημα του τουρισμού είναι «έξω και πάνω από την κομματική διαμάχη», καθώς «αφορά αποκλειστικά στην εθνική οικονομία, ο πρόεδρος της ΝΔ καλεί την κυβέρνηση «να βγει από το τέλμα της παθητικότητας και να αναλάβει δραστικές πρωτοβουλίες».

Ο ίδιος προτείνει ακόμη:

* Ίδρυση αυτόνομου υπουργείου τουρισμού, καθώς, όπως αναφέρει, «είναι αδιανόητο ο τουρισμός, που αποτελεί την «ατμομηχανή» της Οικονομίας μας, να αντιμετωπίζεται με την απαξίωση του κυβερνητικού ενδιαφέροντος».

* Δημιουργία εταιρίας μάρκετινγκ με τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να υπάρξει αποτελεσματικός συντονισμός στη διαφήμιση και την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος, ιδιαίτερα στο εξωτερικό.

* Καθιέρωση μειωμένων και ανταγωνιστικών συντελεστών ΦΠΑ για τις τουριστικές υπηρεσίες.

* Εξειδίκευση του χωροταξικού σχεδίου για τον τουρισμό, με βάση την προστασία του περιβάλλοντος, τις τουριστικές αντοχές κάθε περιοχής, την ισόρροπη κατανομή των επενδύσεων και τη δημιουργία προϋποθέσεων για τουριστικά προϊόντα αιχμής, που θα μπορούν να σταθούν στο διεθνή ανταγωνισμό.

* Μείωση της Γραφειοκρατίας, ώστε οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες όσων ασχολούνται με τους διάφορους τομείς του Τουρισμού, να αναπτύσσονται ταχύτατα, όπως απαιτεί η ίδια η φύση και το αντικείμενό τους.

«Απ’ όλα αυτά κάποια μπορούν να γίνουν αμέσως, όπως η μείωση των φορολογικών συντελεστών για τουριστικές υπηρεσίες. Κάποια άλλα χρειάζονται χρόνο», αναφέρει ο κ. Σαμαράς, επισημαίνοντας ότι «αν υπογραφούν ως βασικά στοιχεία μιας εθνικής συμφωνίας για τον τουρισμό από τώρα, θα αλλάξουν αμέσως το κλίμα στον κλάδο».

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Η πιο σημαντική παρέμβαση Σαμαρά, μες την … τρύπα του Σαββάτου

Share

Η προχθεσινή ανακοίνωση από τον Αντώνη Σαμαρά των προτάσεων της ΝΔ για την Συνταγματική Αναθεώρηση ήταν κατά την γνώμη μου μια από τις πιο σημαντικές πολιτικές παρεμβάσεις του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (η σημαντικότερη, ίσως, μετά το “όχι” στο Μνημόνιο).

Πρώτον, επειδή θέτει το θεσμικό πλαίσιο για την ρήξη με το υπάρχον πολιτικό σύστημα και τη Νέα Μεταπολίτευση
Δεύτερον, επειδή δίνει νέα ώθηση στη ΝΔ “πολιτικοποιώντας” την αντιπολιτευτική δράση της, η οποία περιοριζόταν μέχρι τώρα (αναγκαστικά) στην “οικονομική” κυρίως αντιπαράθεση  με την κυβέρνηση λόγω του Μνημονίου.
Από τις 31 προτάσεις, επισημαίνω κι εγώ την θέσπιση ασυμβίβαστου του αξιώματος του υπουργού με την ιδιότητα του βουλευτή, η οποία θα απαλλάξει τον πρωθυπουργό από τις εσωκομματικές πιέσεις για την σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου, ανοίγει τον δρόμο για την ευρεία αξιοποίηση έμπειρων τεχνοκρατών στην κυβέρνηση και ωθεί τον βουλευτή να ασχολείται κυρίως με τον τόπο του και τους εντολείς του. Πολύ σημαντικές είναι επίσης οι διατάξεις για την διαφάνεια και την πάταξη της διαπλοκής και της διαφθοράς, όπως η ρητή πρόβλεψη για την προστασία της εθνικής ταυτότητας και της ελληνικής γλώσσας – αν και αυτό το τελευταίο θα περίμενα να ήταν πρώτο στην λίστα.
Διατηρώ επίσης ορισμένες επιφυλάξεις. Για παράδειγμα, ποιός ο λόγος να ενισχύσουμε την εξουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας; Για να έχουμε και δεύτερο ισχυρό θεσμικό πόλο εξουσίας παράλληλα και σε ανταγωνισμό με τον Πρωθυπουργό; Κατά την γνώμη μου ή “πρωθυπουργικό” θα είναι το πολίτευμα ή “προεδρικό”.
Έπειτα η μείωση του αριθμού των βουλευτών μας μάρανε; Σιγά την οικονομία που θα κάνουμε μπροστά στα άλλα. Την στιγμή που η διασπορά των Ελλήνων ψηφοφόρων επιβάλλει κατά την γνώμη μου την αύξηση του αριθμού των βουλευτών και όχι την μείωσή τους – πράγμα που συμβαδίζει και με το ασυμβίβαστο βουλευτή – υπουργού. Κάθε νησί και βουλευτής λοιπόν.
Αλλά θα τα συζητήσουμε κι άλλη φορά αυτά. Σε προηγούμενη σχετική ανάρτηση του Antinews έχει ξεκινήσει άλλωστε ένας (διστακτικός ακόμα) διάλογος πάνω στις συνταγματικές μεταρρυθμίσεις και ασφαλώς μετά τα μπάνια του λαού θα δούμε περισσότερες προτάσεις και κριτική.
Τίθεται όμως και ένα άλλο ερώτημα. Ασφαλώς ο αρχηγός της ΝΔ γνωρίζει καλύτερα από μένα τον “πολιτικό χρόνο” που θα κάνει τις παρεμβάσεις του και τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να κάνει τις ανακοινώσεις την Παρασκευή
Ειδικός δεν είμαι, οπότε οι απορίες μου μπορεί να θεωρηθούν αφελείς από τους ειδήμονες.
Όμως, ειλικρινώς δεν καταλαβαίνω, ποιος ο λόγος να ανακοινωθούν μεσημέρι Παρασκευής οι προτάσεις της ΝΔ για την αναθεώρηση του Συντάγματος;
Τα Κυριακάτικα φύλλα δύσκολα τα προλάβαιναν.
Η ημέρα ήταν πλήρης ειδήσεων.
Ο Πρόεδρος της Ν.Δ. μάλιστα έκανε και άλλη δήλωση για τα ταξί.
Οι προτάσεις ήταν πολλές …31, άρα κάποιες θα περάσουν απαρατήρητες.
Τι θα έκανα εγώ ο άσχετος με την επικοινωνία;
Θα τις ανακοίνωνα ανά δέσμη, ώστε να δημιουργώ περισσότερες ευκαιρίες για ειδήσεις…
Να παρεμβαίνω συχνότερα.
Να μπορεί να παρακολουθεί και η κοινή γνώμη.
Ενώ τώρα από τις παραλίες;
Αδέξιος Δεξιός

Σαμαράς: Όσο δεν συναινώ, υπάρχει ελπίδα για επαναδιαπραγμάτευση

Share

Αποφασισμένος να μη μεταβάλει στάση και να αρνηθεί στη Βουλή θετική ψήφο στο νέο πακέτο χρηματοδοτικής στήριξης που συμφωνήθηκε στις Βρυξέλλες, δηλώνει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς. «Οσο αρνούμαι να συναινέσω στο λάθος, τόσο αφήνω ανοικτή την προοπτική μιας συνολικής επαναδιαπραγμάτευσης» σημειώνει, επιμένοντας ότι αν η κυβέρνηση θέλει να επαναδιαπραγματευθεί αλλαγή του οικονομικού μείγματος εκείνος θα συνδράμει αμέσως.
Αξιολογώντας τις προβλέψεις της συμφωνίας, ο κ. Σαμαράς εκτιμά πως η Ελλάδα υφίσταται τη ρετσινιά της «επιλεκτικής χρεοκοπίας για πολύ μικρό κούρεμα». Επιπλέον, ανησυχεί ότι οι αγορές θα εξακολουθήσουν να θεωρούν το ελληνικό χρέος ως μη βιώσιμο και θα αρχίσουν να προεξοφλούν και νέα αναδιάρθρωση. Παράλληλα, κάνει λόγο για «βρώμικη προπαγάνδα» κατά της Ν.Δ. και των θέσεών της σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις και το άνοιγμα των επαγγελμάτων. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης απορρίπτει κατηγορηματικά ότι το αίτημά του για πρόωρες εκλογές εδράζεται στις βελτιωμένες δημοσκοπήσεις.
Ο πρόεδρος της Ν.Δ. αν και παραδέχεται ότι με τη συμφωνία της τελευταίας Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης υπήρξε βελτίωση των όρων αποπληρωμής του ελληνικού χρέους, επισημαίνει ότι για να υπάρξουν αποτελέσματα στην ελληνική οικονομία πρέπει αυτό να συνδυαστεί με επανεκκίνησής της, που σύμφωνα με τον ίδιο είναι και το κύριο. “Αλλά επειδή δεν μας αφήνουν να κάνουμε το πρώτο (σ.σ. επανεκκίνηση), μας βελτιώνουν κάθε τόσο τους όρους αποπληρωμής”, τονίζει.
Για εκλογές, συνεργασία και κυβέρνηση Σαμαρά
ΕΡ: Μετά την αποτυχημένη απόπειρα του Ιουνίου για κυβέρνηση συνεργασίας των δύο κομμάτων, η Ν.Δ. εμφανίζεται δημοσκοπικά να προηγείται του ΠΑΣΟΚ και εσείς επανειλημμένα ζητάτε εκλογές, κάτι που δεν πράττατε μέχρι προ διμήνου, δηλώνοντας ότι αποτελεί πράξη ανευθυνότητας. Πολιτεύεστε βάσει δημοσκοπήσεων;
ΑΠ: Οχι, δεν ήταν οι δημοσκοπήσεις… Σας θυμίζω λοιπόν: Είδατε έναν πρωθυπουργό έτοιμο να παραιτηθεί για να δημιουργηθεί «κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας». Κι ύστερα να υπαναχωρεί, γιατί… «το πράγμα μαθεύτηκε πριν την ώρα του» και επειδή στο κόμμα του υπήρξαν αντιδράσεις! Κι ύστερα να προχωρεί σε ανασχηματισμό, πράγμα που –ολοφάνερα πια– δεν ήταν η πρώτη επιλογή του… Οταν τα βλέπετε όλα αυτά, τι καταλαβαίνετε; Οτι η κυβέρνηση αυτή δεν πατάει πια γερά στα πόδια της. Κι αυτό πλέον γεννά από μόνο του αστάθεια. Κι η αστάθεια αυτή απαιτεί νέα ισχυρή λαϊκή εντολή. Εμείς δεν ζητάγαμε κάθε τόσο εκλογές, όπως έκανε το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση. Αυτό, πράγματι θα δημιουργούσε αστάθεια. Αλλά τώρα πηγή αστάθειας πλέον είναι η ίδια η κυβέρνηση. Και δεν μπορούμε να αδιαφορήσουμε όταν η κυβέρνηση παραπαίει…
ΕΡ Αν το αίτημά σας γίνει αύριο πραγματικότητα, δύο χρόνια μετά την ήττα του 2009, έχετε το πρόγραμμα και κυρίως τα στελέχη να ηγηθείτε μιας χώρας σε κρίση; Το ερώτημα που θέτουν πολλοί οπαδοί της Ν.Δ. είναι «ποια είναι η ομάδα του Αντώνη Σαμαρά;»
ΑΠ:Είμαστε περισσότερο προετοιμασμένοι να κυβερνήσουμε απ’ ό,τι ήταν οποιαδήποτε κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης. Σε πολιτικό πρόγραμμα, σε μεταρρυθμιστικές προτάσεις και πολιτικές τομές, όπως αυτές που ανακοινώσαμε προχθές για το Σύνταγμα. Οχι γενικότητες. Πολύ λεπτομερειακά πλέον… Σε ό,τι αφορά το πολιτικό προσωπικό, υπάρχουν δοκιμασμένα στελέχη, αλλά υπάρχουν και νέα στελέχη. Που δοκιμάζονται για να αποδείξουν την αξία τους. Και πιστέψτε με, θα υπάρξουν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις..