Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Πονοκέφαλος και για τη ΝΔ το Μεσοπρόθεσμο Σχέδιο

Δεν είναι μόνο οι “16” του ΠΑΣΟΚ
Την ώρα που  η κυβέρνηση κλυδωνίζεται από  την πρωτοβουλία των 16 βουλευτών  της που ζητούν να μην έλθει  το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα με τη μορφή  ενός άρθρου και να μην ψηφιστεί με τη μορφή του κατεπείγοντος, η κυρία Ελσα Παπαδημητρίου δήλωσε ότι θα ψηφίσει κατά συνείδηση.

Ο κ. Αντώνης  Σαμαράς έχει δηλώσει ότι η  Ν.Δ. θα ψηφίσει επί της αρχής  το Μεσοπρόθεσμο και έχει ζητήσει  από την κυβέρνηση να μην το φέρει προς ψήφιση με τη μορφή Προϋπολογισμού. Στη Ν.Δ. απέφυγαν να κάνουν οποιοδήποτε σχόλιο για την τοποθέτηση της κυρίας Παπαδημητρίου.

Η γραμμή προς τους βουλευτές είναι σαφής, όπως και  το διακύβευμα. Είναι σαφές ότι  εφόσον η κυρία Παπαδημητρίου  ψηφίσει υπέρ του Μεσοπρόθεσμου, επί της αρχής θα τεθεί εκτός κόμματος, όπως είχε γίνει με τη φίλη της κυρία Ντόρα Μπακογιάννη πέρυσι που ψήφισε υπέρ του Μνημονίου.

Το επιτελείο  της λεωφόρου Συγγρού επί του  παρόντος προσπαθεί να υποβαθμίσει  το θέμα της κυρίας Παπαδημητρίου  προκειμένου να μην αποσπαστεί η προσοχή από το κυβερνών κόμμα και την πρωτοβουλία των βουλευτών του. Αφού το πρόβλημα είναι στο ΠΑΣΟΚ, δεν έχει καμία διάθεση να φανεί ότι υπάρχουν αντίστοιχα εσωκομματικά προβλήματα και στο γαλάζιο στρατόπεδο.

 Το ερώτημα  είναι τι θα πράξουν και άλλοι βουλευτές που έχουν ταχθεί δημοσίως υπέρ της ανάγκης εθνικής συνεννόησης και συναίνεσης. 

Φυσικά το γαλάζιο  επιτελείο παρακολουθεί με αυξημένη προσοχή τις εξελίξεις στον κυβερνητικό  χώρο. Η επικείμενη συζήτηση του  Μεσοπρόθεσμου σε συνδυασμό με την έξαρση των λαϊκών κινητοποιήσεων των Αγανακτισμένων δημιουργεί πίεση στους πράσινους βουλευτές και βάζει στην ατζέντα το θεωρητικό ενδεχόμενο εκλογών αν κάποιοι εξ αυτών αρνηθούν να το ψηφίσουν.

Παράλληλα συνεχίζεται  και ο πόλεμος με τον κ. Γιώργο Καρατζαφέρη. Μία ημέρα μετά τη δήλωση του κ. Σαμαρά, «Κύριε Παπανδρέου, δώστε ένα υπουργείο στον Καρατζαφέρη να ησυχάσουμε», ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος κ. Κώστας Μαρκόπουλος από το βήμα της Βουλής έθεσε θέμα «πόθεν έσχες» για τα ακίνητα του κ. Καρατζαφέρη ενώ τον παρομοίασε με τον Γεωργαλά της χούντας.

Ο κ. Καρατζαφέρης πάλι είναι σε δύσκολη θέση καθώς  μετά την απειλή ότι «θα αποσύρει τους βουλευτές του για να προκαλέσει εκλογές», αναζητά τρόπο να υπαναχωρήσει.

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Ευρωπαϊκή έξοδος του Α. Σαμαρά

Σειρά συναντήσεων στο Παρίσι και τις Βρυξέλλες θα έχει την επόμενη εβδομάδα ο Α. Σαμαράς.

Ο πρόεδρος της ΝΔ θα συναντηθεί την Τρίτη με τον Πρωθυπουργό της Γαλλίας Φρανσουά Φιγιόν και τον υπουργό Εσωτερικών Κλωντ Γκουόντ.

Την Τετάρτη, ο κ. Σαμαράς θα μεταβεί στις Βρυξέλλες όπου θα συναντηθεί κατ’ ιδίαν με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Βίλφρεντ Μαρτένς. Στη συνέχεια θα παρακαθίσει σε γεύμα εργασίας με τον κ. Μαρτένς και τον πρόεδρο της ΕΕ Χέρμαν βαν Ρομπέι.

Ο κ. Σαμαράς θα ολοκληρώσει τις επαφές του στην Ευρώπη με τη συνάντηση που θα έχει με τον πρόεδρο της Κομισόν Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Νέα δημοσκόπηση δίνει προβάδισμα στη ΝΔ


Ενώ προβλέπει Βουλή έξι κομμάτων

Νέα δημοσκόπηση της VPRC που δημοσιεύεται αύριο στα Επίκαιρα δίνει οριακό προβάδισμα στη ΝΔ, στην εκτίμηση εκλογικής επιρροής έναντι του ΠΑΣΟΚ στα όρια του στατιστικού λάθους.

Πιο αναλυτικά, στην πρόθεση ψήφου, η ΝΔ συγκεντρώνει 31% έναντι 30,5% του ΠΑΣΟΚ και ακολουθούν το ΚΚΕ με 12%, ο ΛΑΟΣ με 7,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ με 5,5%, οι Οικολόγοι με 3%, η Δημοκρατική Αριστερά με 2,5%, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η Χρυσή Αυγή και η Δημοκρατική Συμμαχία που παίρνουν από 1%, το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών με 0,5% και τα λοιπά κόμματα με 4,5%.

Στην ίδια έρευνα το 86% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι η χώρα κινείται σε λάθος κατεύθυνση, το 91% δηλώνουν καθόλου ή όχι και τόσο ικανοποιημένοι από τον τρόπο με τον οποίο η ελληνική κυβέρνηση χειρίζεται την κρίση.

Στην έρευνα της VPRC υπάρχει και ερώτημα σε σχέση με πιθανό δημοψήφισμα για την αποδοχή του Νέου Μνημονίου και των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτό.

Μόνο το 18% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα ψήφιζαν υπέρ του Νέου Μνημονίου, το 62% ψηφίζουν κατά, το 16% δεν έχουν αποφασίσει και το 4% δεν απαντούν.

Το 91% των ερωτηθέντων δεν είναι ικανοποιημένοι από τον τρόπο, με τον οποίο η κυβέρνηση αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση.

Σαμαράς: «Λύση δεν είναι το Μνημόνιο»


Νέες δηλώσεις κατά του Μνημονίου έκανε από την Κρήτη -όπου συνεχίζει την περιοδεία του- ο Αντώνης Σαμαράς. «Λύση δεν είναι το Μνημόνιο», είπε και πρόσθεσε πως «δεν γίνεται να κυνηγάει το κράτος όσους δεν έχουν πληρώσει ένα τιμολόγιο και το ίδιο να μην πληρώνει».
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο Μυλοπόταμο έκανε αναφορά στα προβλήματα της κτηνοτροφίας, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι τον έχει εγκαταλείψει στην τύχη του. Δήλωσε ότι οι χαμηλές τιμές, σε συνάρτηση με το διαρκώς αυξούμενο κόστος των ζωοτροφών οδηγεί στην καταστροφή τόσους ασχολούνται με την παραγωγή κρέατος, γάλακτος και τυριού και υπογράμμισε ότι θα μπει "ταφόπλακα" στον κλάδο αν αυξηθεί ο ΦΠΑ στο 23%. Σημείωσε ότι η Ελλάδα εισάγει βοδινό και χοιρινό κρέας αξίας 1,5 δισ. κάθε χρόνο, ενώ θα μπορούσε να το παράγει εντός των συνόρων.
Ο Πρόεδρος της Ν.Δ. επισκέφθηκε στα Ανώγεια, όπου συνμίλησε στην κεντρική πλατεία με κατοίκους και ξεναγήθηκε στο πατρικό σπίτι του Νίκου Ξυλούρη.

Συνεχίζεται η περιοδεία Σαμαρά στην Κρήτη

Συνεχίζεται σήμερα για δεύτερη ημέρα  η περιοδεία του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στην Κρήτη.

Ο πρόεδρος της ΝΔ,  συνοδευόμενος από την βουλευτή του κόμματος στο νομό και τομεάρχη Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Ο. Κεφαλογιάννη,  επισκέπτεται σήμερα το πρωί το Ρέθυμνο, όπου θα  συναντηθεί με τον δήμαρχο της πόλης  κ. Γ. Μαρινάκη.

Αργότερα θα συναντηθεί με τον δήμαρχο Μυλοποτάμου Δ. Κόκκινο, ενώ το μεσημέρι θα επισκεφθεί το σπίτι του Νίκου Ξυλούρη στα  Ανώγεια.  Στα Ανώγεια επίσης θα επισκεφθεί τον τοπικό κτηνοτροφικό συνεταιρισμό και θα συναντηθεί με τον δήμαρχο κ. Σ. Κεφαλογιάννη.

Το απόγευμα ο κ. Σαμαράς θα πραγματοποιήσει ομιλία σε σύσκεψη κομματικών στελεχών σε ξενοδοχείο της Αμμουδάρας Ηρακλείου, αντί της ομιλίας σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης, που είχε προγραμματισθεί αρχικά.

Η περιοδεία  του προέδρου της ΝΔ στην Κρήτη ολοκληρώνεται αύριο.